......................quote:Op zondag 5 februari 2012 22:30 schreef djeep_64 het volgende:
#81 gewonnen van randau81 met 431-373.
Met veel geluk want ik kon de partij eindigen door WELLEND aan de K te leggen: 89 punten.
85 en 118 zijn begonnen.quote:Op maandag 6 februari 2012 06:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd voor #85 (djeep_64), #102 (EvertK) en #118 (Michel*).
quote:Op maandag 6 februari 2012 16:04 schreef AnneX het volgende:
# 224 is klaar.
Randau81 - Elisabed 278 - 355
Je bent goed op weg tegen mij. Die eerste winst komt er welquote:Op maandag 6 februari 2012 12:55 schreef RanTheMan het volgende:
......................ongelooflijk zeg.. Ik dacht eigenlijk dat ik deze wel in de pocket had en mn eerste winst kon melden, maar gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar er komt weer een verlies aan. Wordt ingemaakt door Skatespear
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
waarom wil je datquote:Op maandag 6 februari 2012 17:51 schreef RanTheMan het volgende:
toch is het jammer dat we nergens nog risk of boggle hebben neer kunnen leggen
omdat ik begon met yahtzeequote:
vorige paginaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Je hebt de score verkeerd om staan. Zo lijkt het alsof jij gewonnen hebt.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 februari 2012 19:05 schreef crv het volgende:
Volledig in de pan gehakt door skatespear![]()
#34 Elzass - Skatespeare : 658 - 397
Verdiende winst![]()
Ik demareerde met loopjes, maar hij parreerden en versnelde en maakte me af met Quota voor 100+ punten
![]()
Voor de nabeschouwing:Bizarre pot. Nog nooit zoveel geluk gehad met letters... ik kon geloof ik vier keer achter elkaar m'n bordje leegspelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder:
155: TanteJanne 319 - Skatespeare 451
156 en 162 zijn gestart
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2012 19:22:42 ]
Nogmaals feli. Was een spannende pot. Helaas was je uit, anders had ik je nog ingehaald. Mooie woorden van beide: jij vechter, opeist en eindshow. Ik belangen en kraampje.quote:
Tja, als je niet alvast had gemeld dat je met 49 punten uit kon, had je waarschijnlijk gewonnen. Nu kon ik rustig bekijken hoe ik dat kon blokkeren.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:27 schreef RanTheMan het volgende:
#98 evertk-Randau81 381-361
het wilde alweer net niet lukken
Kansloze pot voor mijquote:
Bedankt voor de mooie woorden, maar Maringo heeft me toch nog steeds met 680.quote:Op maandag 6 februari 2012 20:57 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Elzass nog steeds aan kop, gevolgd door Maringo. Lijkt even te proberen op adem te komen.
Djeep sluipt stilletjes naar boven.![]()
Skatespeare komt helemaal hard aanzetten vanuit de achterhoede:
Staat op 100% en heeft de koploper verslagen met een nieuwe highscore!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |