Dankjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Mooie score, is vorige maand nooit gehaald ..
Het was echt wel lucky inderdaadquote:Op donderdag 2 februari 2012 23:22 schreef robdriessen het volgende:
Match #50 Maringo vs Mpepea is zojuist ook gestart.
Maringo opent met CEDER.
Mpepea speelt plankje leeg met VERTRAAG (84 punten)
Maringo legt met alle geluk van de wereld er QUANT onder met Q op TL, de T op TW en die T ligt ook nog eens recht onder VERTRAAG. 162 punten voor Maringo.
Zoals hij reeds zei: De toon is gezet.
Irritant is dat, hé ?!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 10:29 schreef robdriessen het volgende:
Het onmogelijke is gebeurd:
#174 Faithy-Miranda vs Mpepea: 409 - 423
Gelukkig is daar Maringo om mij weer met beide benen op de grond te zetten. Man, wat heb ik in die pot een pech
Hallo ZZZ, dat staat er in. Het nummer van de speler is zijn ranking in januari. Dus Woordbakker is speler nr. 1 enz. De nieuwe spelers beginnen natuurlijk met een laag nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Is het een idee om in het doc bij elke speler te vermelden hoe hij/zij is geeindigd in de eindstand van januari? Dan weet je een beetje wat je kan verwachten van je tegenstander.
Jep, zoals gewoonlijk niks in te brengen... maar was na zn eerste woord al van mn stukquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:55 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van MVPMD in pot #50: 444 - 331
Niks bijzonders, rechttoe rechtaan, mn ding gedaan en gewonnen
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Irritant is dat, hé ?!
In niet- fok potjes speel ik stralend 7 letterwoorden.
In de competitie krijg ik alsmaar medeklinkers en drie keer alles swipen.
Nix helpt !
Affijn, de ergste tegenstanders al gehad, vermoed ik.
Maringo, D.8 en crv.
Iets wat niemand ooit van 'm zal krijgenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 11:56 schreef MaleDuck het volgende:
Jep, zoals gewoonlijk niks in te brengen... maar was na zn eerste woord al van mn stuk
Amnestie...
Van welke ernstige daden wil jij vrijgesteld worden dan?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:16 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Iets wat niemand ooit van 'm zal krijgen
Voornamelijk misplaatste zelfverzekerdheid.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:18 schreef Maringo het volgende:
[..]
Van welke ernstige daden wil jij vrijgesteld worden dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 Elzass - Elisabed : 534 - 362
[ Bericht 15% gewijzigd door crv op 03-02-2012 12:39:18 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Bring on the hurt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 13:15 schreef crv het volgende:
invite gehad van Mpepea en geaccepteerd
#30 Elzass - Mpepea
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef crv het volgende:
Invite naar [ afbeelding ] gestuurdGestartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Dat had ik van tevoren echt niet gedacht, winnen van een top 3 speler.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:48 schreef Maringo het volgende:
Verloren van OutOfThisWorld in pot #51: 493 - 403
VerdiendHet zat niet mee, en bij hem wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:31 schreef crv het volgende:
Gewonnen van EvertK
#38 Elzass - EvertK : 417 - 394
Spannende pot, toch wel, nooit echt veel voorgestaan en op het laatst met Q blijven zitten. gelukkig had EvertK geen geluk met zijn lettersInderdaad. Telkens een paar punten achter. Hoopte dat op het eind goed te maken, omdat ik wist dat E. nog met de Q zat. Maar ik had als laatste ook nog 7 medeklinkers, waarvan ik de C en V ook niet meer kwijt kon. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow Peaceman zegt dit...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op de iPad kan ik het word document niet openen, dus ik kan de nrs van de potjes niet doorgeven, maar wel de scores, is dat oké wf?
gestartquote:Op vrijdag 3 februari 2012 19:57 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Invites verstuurd voor 28 en 67 (elzass en svk1985).
Wat gek, bij mij kan het wel.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:34 schreef Diaan73 het volgende:
Op de iPad kan ik het word document niet openen, dus ik kan de nrs van de potjes niet doorgeven, maar wel de scores, is dat oké wf?
Graag melden met matchnummer ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:07 schreef picodealion het volgende:
Verloren van Skatespeare met 378 - 466
Indirect toch antwoord op mijn vraag. Goed ik ga de scores wel posten. Later dit weekend vermeld ik nog wel de matchnummers, oké?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:44 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Graag melden met matchnummer ...
Volgens mijn schema heb je nog maar 6 matches (uit)gespeeld. Graag zelf even nagaan wat er ontbreekt en melden met nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef peaceman het volgende:
Ik speel beter dan Comp. 1, maar de resultaten zijn er nog bepaald niet naar:
Fsteo 434, peace1111 395
Outofthisworld 403, peace1111 409 spannend tot het eind!
Woordbakkertje 558, peace1111 438 ik begon sterk, maar wb vocht zich terug, waarbij chokende van wb het breekpunt was.
Maringodc 502, peace1111 398. Zoals al verteld was hier quota voor 123 punten beslissend.
Djeep_64 511, peace1111 375. Mijn tangetje werd beantwoord met weefden. Later volgde nog verloden en was het een verloren zaak
Elisabed 378, peace1111 332 goed spel van elisabed en foute keuzes = verlies
Skatespeare 627, peace1111 319. Na ringworm was het afgelopen, geen kansen gehad en matige letters. Tegen zo'n speler ben je dan kansloos.
Aldus 6 verloren, 1 gewonnen.... Ziet er niet goed uit. Terwijl ik meer grote scores maak en minder snel speel, zijn mijn scores voorlopig minder dan de vorige competitie
Zoals gezegd kom ik daar dit weekend nog wel op terug, als ik achter onze gewone pc zit en wel alle tabbladen van je scoredocument kan zien.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:09 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Volgens mijn schema heb je nog maar 6 matches (uit)gespeeld. Graag zelf even nagaan wat er ontbreekt en melden met nummer.
Allen: graag ook even controleren of ik alles (goed) noteer. Een vergissing is zo gemaakt.![]()
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:53 schreef robdriessen het volgende:
5 gewonnen, 3 verloren tot nu toe. Tijd voor de volgende kandidaten.
#104 EvertK uitgenodigd
#120 Michel* uitgenodigd
#135 D.8. uitgenodigd
Ik had veel geluk met mijn letters en hoe ik ze kwijt kon.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:48 schreef robdriessen het volgende:
Zonder liegen: 7 rondes op rij met vier E's op mijn plankje gezeten. Elke E die ik legde kreeg ik er meteen weer één voor terug. Om gek van te worden. En crv bleef koelbloedig en deelde de ene kaakslag na de andere uit.
#30 Elzass vs Mpepea: 485 - 301
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
je hebt mijn match met EvertK niet ingevuld die al wel klaar was !!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:59 schreef WordFreud het volgende:
Standen eredivisie februari bijgewerkt.![]()
Maringo heeft Elzass achterhaald en vervolgens er op en erover.
Maar Elzass heeft nog wel een 100% resultaat .
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!
Wie schrijft, die blijft ...quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:25 schreef crv het volgende:
[..]
je hebt mijn match met EvertK niet ingevuld die al wel klaar was !!
geen idee, maar ik had hem netjes gemeldquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:35 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Wie schrijft, die blijft ...![]()
![]()
Of gewoon verdringing?
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:37 schreef WordFreud het volgende:
4TdXE_pdEtzVERMRnF3bHNwcGJJNElTblJObFE&hl=nl&pli=1#gid=0]februari[/url] bijgewerkt.[/b]
Nogmaals bijgewerkt i.v.m. aanvullingen en correcties en omdat er een fout in de spreadsheet zat.
Nu weer even gewoon spelen.
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:32 schreef crv het volgende:
Invite naar [ afbeelding ] gestuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#36 Elzass - D.8.![]()
En andere winterse bezighedenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:34 schreef crv het volgende:
[..]veel plezier, wat ga je doen? Skieen ?
quote:Nodig me maar uit als je terug bent
Gefeliciteerd, heerlijk klinkerloos potjequote:Op zaterdag 4 februari 2012 00:26 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#189 OOTW - Randau81: 485 - 284
Gewonnen
Nog van harte! Lekker ruim gespeeld idd. Kon helaas steeds niet echt een klapper maken :-)quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:09 schreef Maringo het volgende:
Gewonnen van TanteJanne in pot #43: 499 - 384
Alle hoeken van het bord gezien
quote:Op vrijdag 3 februari 2012 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ga de uitnodiging helaas afslaan... Vanaf morgen ben ik een week in het buitenland en daar heb ik ws geen internet. Mocht het wel zo zijn, dan nodig ik een paar mensen uit. De12e ben ik weer terug, dus tijd zat daarna!
Ik had eerst uitgenodigd, daarna pas gelezen. Ik zie je tijdens of na je vakantie welquote:Op zaterdag 4 februari 2012 09:33 schreef OA het volgende:
Maringo, ik heb je uitnodiging geweigerd, vanwege
[..]
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:37 schreef crv het volgende:
op de valreep door een briljant 7 letterwoord verslagen door TanteJanne, daar gaat mijn 100%
![]()
gefeliciteerd![]()
#23 Elzass - TanteJanne : 399 - 416Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinkle Twinkle Little *
Mooi om met zo'n laatste klapper de wedstrijd in een keer te beslissen!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:46 schreef twinkles het volgende:
[..]
Hoera! Echt geluk dat ik t ook nog kwijt kon, anders had ik zeker niet gewonnen! Kon steeds net niet bijkomen. Leuk potje :-)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |