Het NOS 8 uur journaal heeft er meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet, maar hij 'verdiend' het wel eigenlijk.
Elke werkdag meer dan een miljoen kijkers.
quote:
Ook al zouden deze cijfers niet helemaal kloppen zitten ze volgens mij redelijk in de buurt.quote:Jaar: ¤ 463.541,00
Maand: ¤ 38.628,00
Week: ¤ 9.270,00
Dag: ¤ 1.854,00
http://www.loonwijzer.nl/(...)tthijs-van-nieuwkerk
Die hebben iets van 5 presentatoren en zij verdienen allemaal 3ton+.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het NOS 8 uur journaal heeft er meer.
Zoveel! Dan heb ik niets gezegd, ik ga journaallezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die hebben iets van 5 presentatoren en die verdienen allemaal 3ton+.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Jort zou in de tweede kamer moeten zitten ergens.
Kwam het maar pas volgend jaar weer aan de orde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, jaarlijks non-item zonder oplossingen.
En witte lijntjes moeten wit blijven.quote:
Een soort Rudy Voller prikkeldraad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd jaloers op het haar van Ali B.
Ik vroeger ook:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Mwah, als je zulke krullen hebt moet je het niet lang doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben juist blij dat ik niet zulke onhandelbare krullen hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw he? Dus lang haar met krullen is een droomquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, als je zulke krullen hebt moet je het niet lang doen.
Gelukkig zit hij nu wel standaard zonder scheef petje.
Tsja, het is geen Kempi.quote:
dit als in Ali B.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd vervelend dat ik niet dit en het acht uur journaal kan kijken.
Rbdjan doet alles uit zijn hoofd.quote:
Vind ik ook, zeker als je zelf de tekst hebt geschreven moet het toch niet zo moeilijk zijn om te onthouden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rbdjan doet alles uit zijn hoofd.
Als je zegt dat je een muzikant bent moet je niet gemakzuchtig doen met je blackberry.
Dan moet je eens een keer naar hun teksten luisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Al die rappers hebben altijd dingen meegemaakt, maar we horen zelden wat dan precies.
Jezus man, sterkte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd vervelend dat ik niet dit en het acht uur journaal kan kijken.
En Nederlanders maken nooit wat mee.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Al die rappers hebben altijd dingen meegemaakt, maar we horen zelden wat dan precies.
Die muts zal wel mensonterend behandeld zijn in een COA.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee DWDD. Hoewel ik het vandaag wel mooi kan zappen zolang het over Ali blijft gaan.
Ja, het gaat altijd over de stroaaaat en homies, komt een beetje nep over als Nederlandse rappert zijnde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Dan moet je eens een keer naar hun teksten luisteren.
Nouja, dat staat meestal in de teksten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Net als Haagse Harrie en 'als je uit Oss komt..'.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:06 schreef waxmask het volgende:
Past goed in het rijtje van de Kankerkachel....
Haagse Sjonniequote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Haagse Harrie en 'als je uit Oss komt..'.
Met je *&%$ abonnement, op de *&%&$# Voetbal internationalquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Net als Haagse Harrie en 'als je uit Oss komt..'.
Ray Manzarekquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
Pfff nu al niks....doe mij maar The Doors....
Ik vind het wel leuk, alleen dat geklim over dat orgel moeten ze laten.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:07 schreef waxmask het volgende:
Pfff nu al niks....doe mij maar The Doors....
Ja dat zag er heeeeeeel erg spontaan uit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik vind het wel leuk, alleen dat geklim over dat orgel moeten ze laten.
Sterren dansen onder het ijs.quote:
Nope heel triest...er komt een ommekeer, een nieuw tijdperk en dat voel je aan alles....maar vergaan? Nee!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:10 schreef HalvinCarris het volgende:
Nee Matthijs, dat is niet zoWaarom blijven ze dit herhalen?
Idd. De items na de TVDD zijn steeds minder boeiend vind ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
Dit kansloze onderdeel weer.
Met dat ellenlange voorstukje.
I see what you did there.quote:
Hij is zelf ook los van de wereld.quote:
Begijpend luisteren...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef arucard het volgende:
Zijn tip is om een keer een orkest te dirigeren?
Dit nietquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef Tem het volgende:
Een schrijver is een schrijver en een muzikant is een muzikant net als een schaker een schaker is....
Zijn jullie broers of zoquote:
Het komt in de buurt.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit lekkerder zijn dan 'de waterval'
The Great Barrier reef is mooi, maareh...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef DrDentz het volgende:
Zou dit lekkerder zijn dan 'de waterval'
Heb je die plaat ooit gehoord?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zeker wel. Of ben jij ook iemand die nauwelijks te volgen maatsoorten elitair vindt?
Ik sta wel open voor die Maxime behandeling hoor...die Oosterse chickies hebben volgens mij heel wat truukjes in huis...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
The Great Barrier reef is mooi, maareh...
Die gaan snel kleren kopen.....en lijnen...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:20 schreef Karina het volgende:
Wanneer komt er een keertje een vrouw bij dit item?
DAT DIT KAN!quote:
Nee en nee, ik ben meer voor de vrouwelijke variant van die waterval.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gaan snel kleren kopen.....en lijnen...
Een vrouwke da nie skwirt...is 't naaien nie wirt...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en nee, ik ben meer voor de vrouwelijke variant van die waterval.
Toch wel een platenspeler he?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Lucky gemist omdat ik meteen Keith in de speler deed
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Norrage het volgende:
Lucky gemist omdat ik meteen Keith in de speler deed
Ik kan ook niks vinden.quote:
Die moet ik nog reparerenquote:
Dan moet je wel in het bezit zijn van flinke schaamlippen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee en nee, ik ben meer voor de vrouwelijke variant van die waterval.
Met d'r flappentap.... hahahaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan moet je wel in het bezit zijn van flinke schaamlippen.
Dat heeft ie ook. Nu maar hopen op wat spin in de media.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond jort wel een punt hebben met zn unox antipathie
bron: tvgids.nlquote:- Documentairemaker Coen Verbraak en komiek Owen Schumacher over de driedelige serie die Verbraak maakte over Kees van Kooten en Wim de Bie: Van Kooten en De Bie sloegen weer toe.
- Jan Mulder over zijn ergernissen van de maand januari.
- Muziek is er van de Amsterdamse band Hospital Bombers, van hun nieuwe album ‘At Budokan’.
Tafeldame deze avond is Merel Westrik.
Merel Die.quote:
Nee, niet echt, he?quote:
Welke Britt? De Britt die er vanavond niet is? Of de Britt die er vorige week niet was?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Die Britt is trouwens ook 100% nep he.
Jan komt elke maandag en elke begin van de nieuwe maand. Dat wist je nog niet?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:51 schreef Jivis het volgende:
Dus Jan Mulder is er voor de tweede keer deze week?
Wat is er in godsnaam zo speciaal aan die man, die denkt dat hij overal verstand van heeft zolang hij maar zo hard mogelijk schreeuwt.
Prima toch.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:24 schreef -Willempie- het volgende:
Ze zit daar mooi te wezen ja. Maar daar is niet zoveel mis mee.
Ze zegt inderdaad niet zoveel, maar wel meer dan sommige andere tafelheren/dames (zoals die schrijfster die vorig seizoen een paar keer was geweest).quote:
Wat is er in godsnaam leuk aan Jan Mulder. daar heeft ie voor mij afgedaan. Het blijft uiteindelijk een als intelligente man verklede simpele voetballer.quote:
Wat een rommelig stukje DWDD.quote:
hoezo?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
Televisie heeft een nieuw dieptepunt bereikt, en nog wel bij de publieke omroep, niet eens SBS6: Nick Tegen Simon.
Er kunnen wel twéé publieke zenders weg.
Ach weet je, wéér Katja grappig doen en mooi wezen, wéér een hoop gegiechel en geforceerde jolijt en we hádden Linda's bagger al.quote:
Voorstukje net. Erg genoeg.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef lies1947 het volgende:
ik dacht ook al dat ik de tv op een verkeerde zender had staan met die twee volendammers, bleek het toch ned.3 te zijn...
Natuurlijk!quote:
Ik kijk de kat nog even uit de boom.quote:
Ik ben bang van niet.quote:
Ze heeft een weddenschap verloren of zo. Kán bijna niet anders.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef OProg het volgende:
Mooi en nog meelevend met de wereld ook.
Geboren in 2000?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Matthijs praat ons die elfstedenkoorts aan
Met -6 en windkracht 5 gaat het idd niet zo hard...quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt is nog niets dichtgevroren. Ja de baan op het Museumplein
Ben 23 maar zou een Elfstedentocht wel tof vinden. Die in 1997 was ik zelfs bijquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kunnen ze niet accepteren dat de jongste generatie daar niks om geeft?
Die hebben daar een app voor, no way dat het ze verder boeitquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bij mij is de gracht al bijna dicht, op een paar gaten na waar die vogels weer huishoudenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Karina het volgende:
Hier in de buurt is nog niets dichtgevroren. Ja de baan op het Museumplein
10% ofzoquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef YazooW het volgende:
Hoe groot is de kans eigenlijk op een elfstedentocht?
11.4%quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef YazooW het volgende:
37,658 %.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef YazooW het volgende:
0% gr.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef YazooW het volgende:
Inderdaad. Laat maar zitten als het een UNOX kotsspektakel moet worden.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:43 schreef YazooW het volgende:
Mooie beelden, als dat nu gefilmd zou worden zou je overal Unox en andere commerciële partijen langs de kant zien. Misschien maar beter dat we hoogstwaarschijnlijk geen elfstedentocht krijgen.
Onder of boven?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zou een cameraatje zetten op de muts van Gretha Smit
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef tong80 het volgende:
Ik zou een cameraatje zetten op de muts van Gretha Smit
Ik denk dat Unox met fakkels en rieken de Friese dorpen wordt uitgejaagd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Inderdaad. Laat maar zitten als het een UNOX kotsspektakel moet worden.
Niet als ze al die bewoners omkopen met oranje mutsen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat Unox met fakkels en rieken de Friese dorpen wordt uitgejaagd.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Het leven is als Lucille Werner: Het kan raar lopen.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Het leven is als Lucille Werner: Het kan raar lopen.
Praat voor jezelf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik heb idd ook nog zo'n oranje ding in de kast liggenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
[..]
Niet als ze al die bewoners omkopen met oranje mutsen.
Ben benieuwd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nu HET item
it is het mooiste ooit geweest op de Nederlandse TV.
Zeker, maar heeft Coen Verbraak enige reputatie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:49 schreef tong80 het volgende:
Nu HET item
it is het mooiste ooit geweest op de Nederlandse TV.
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zeker, maar heeft Coen Verbraak enige reputatie?
De regisseur of zo.quote:
Jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, oa van kijken in de ziel van.....quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, als ik dan niet doodgevroren ben of in een wak gereden of zo.quote:
De ene keer toen hij een slipje ging kopen uit de automaatquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Ik vond de vieze man ook het leukst, lekker vies
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:59 schreef tong80 het volgende:
Hij moest drie keer gooien om zijn ruit in te gooien.
Hans Teeuwen twee keer met z'n hondje.
Is ook zijn echte vrouw.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:57 schreef Jojoortje het volgende:
Grappige wenkbrauwen heeft die vrouw.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 20:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
pownieuws pakt weer de grootste tokkies Telegraaf lezers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |