Het NOS 8 uur journaal heeft er meer.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Weet niet, maar hij 'verdiend' het wel eigenlijk.
Elke werkdag meer dan een miljoen kijkers.
quote:
Ook al zouden deze cijfers niet helemaal kloppen zitten ze volgens mij redelijk in de buurt.quote:Jaar: ¤ 463.541,00
Maand: ¤ 38.628,00
Week: ¤ 9.270,00
Dag: ¤ 1.854,00
http://www.loonwijzer.nl/(...)tthijs-van-nieuwkerk
Die hebben iets van 5 presentatoren en zij verdienen allemaal 3ton+.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Het NOS 8 uur journaal heeft er meer.
Zoveel! Dan heb ik niets gezegd, ik ga journaallezenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die hebben iets van 5 presentatoren en die verdienen allemaal 3ton+.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:45 schreef Specularium het volgende:
Jort zou in de tweede kamer moeten zitten ergens.
Kwam het maar pas volgend jaar weer aan de orde.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Afijn, jaarlijks non-item zonder oplossingen.
En witte lijntjes moeten wit blijven.quote:
Een soort Rudy Voller prikkeldraad.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben altijd jaloers op het haar van Ali B.
Ik vroeger ook:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Mwah, als je zulke krullen hebt moet je het niet lang doen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben juist blij dat ik niet zulke onhandelbare krullen hebquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:49 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw he? Dus lang haar met krullen is een droomquote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, als je zulke krullen hebt moet je het niet lang doen.
Gelukkig zit hij nu wel standaard zonder scheef petje.
Tsja, het is geen Kempi.quote:
dit als in Ali B.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd vervelend dat ik niet dit en het acht uur journaal kan kijken.
Rbdjan doet alles uit zijn hoofd.quote:
Vind ik ook, zeker als je zelf de tekst hebt geschreven moet het toch niet zo moeilijk zijn om te onthouden?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Rbdjan doet alles uit zijn hoofd.
Als je zegt dat je een muzikant bent moet je niet gemakzuchtig doen met je blackberry.
Dan moet je eens een keer naar hun teksten luisteren.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:57 schreef Jivis het volgende:
Al die rappers hebben altijd dingen meegemaakt, maar we horen zelden wat dan precies.
Jezus man, sterkte.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:55 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het altijd vervelend dat ik niet dit en het acht uur journaal kan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |