quote:Venlo krijgt een prins caranaval van Marokkaanse komaf. In de stad van Geert Wilders zwaait Prins AbbieI dit carnaval de scepter.
Volgens L1 heet Abbie I in het dagelijks leven Abbie Chalgoum en is leraar wiskunde en economie. Hij genoot in Venlo al enige populariteit door het vertolken van een hoofdrol in de plaatselijke revue. Nu heeft cranavalsvereniging 'De Vaegers' hem dus tot prins gekozen.
Wilders uitgenodigd
Chalgoum heeft Wilders al gevraagd met hem carnaval te komen vieren. ,,Ik als Prins Carnaval, dan moet Geert in een boerka komen!’’ Wilders laat in een reactie aan het AD weten verhinderd te zijn. ,,Meevieren kan dus helaas niet. Maar ik zou zeggen: van harte gefeliciteerd, prins Abbie. Ik wens hem een geweldige vasteloavond.’’
Ah, ik zie het, vrij standaard Disney NES platformer.quote:
Welk formaat?quote:
Koop gewoon een deegroller. Gebruik je hem niet nu, dan wel een andere keer.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Pee; ik heb een taartvorm en een cakevorm.
@ Sun: taart kan ik pas bakken als ik het deeg heb uitgerold.
Dus t wordt of een deegroller/vorm kopen, of een hoofdgerecht die niet in de oven hoeft. Vis? Hmmpf en zo gaat het dus de hele avond en morgen twijfel ik nog. Ben zo besluiteloos met eten
Cakevorm werkt ook. Bakpapier erin, daar beslag in. En als het te dik wordt OF minder beslag OF ff wat langer laten staan in de ovenquote:Op maandag 30 januari 2012 23:04 schreef FutureFairytale het volgende:
@ Pee; ik heb een taartvorm en een cakevorm.
Ik moet werken, wieso?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Anyhoe.. ik ga eens lekker naar bed geloof ik![]()
Morgen mijn paper af maken, laatste spelling en taalcheck (laten) doen en klaar is Kees Sun
Heb je het druk morgen Lie?![]()
Dat belooft niet veel goeds. Straks nog maar even de DVD bekijken en als we er niks aan vinden gauw wegmieteren.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:41 schreef TAV74 het volgende:
Nou, wat dr Deen betreft, aan de serie zelf mis je weinigHet is dat er af en toe leuke herkenningspunten inzitten.
Ik wil nu wel iets zeggen over de gemiddelde teksten van gemiddelde klasgenoten, maar goedquote:Op maandag 30 januari 2012 23:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Och, als (nagenoeg) afgestudeerde communicatiedeskundige ben je goed in taal leek me
quote:Op maandag 30 januari 2012 23:18 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik wil nu wel iets zeggen over de gemiddelde teksten van gemiddelde klasgenoten, maar goed
Mag het morgenavond? Dan heb ik wel tijd!
En 4 EUR bij de AHquote:Op maandag 30 januari 2012 23:10 schreef LieLie het volgende:
Er had al iemand vertelt dat een beetje deegroller bij de xenos 2euro kost toch?
Tuurlijk, stuur maar!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Thijs laat ik er morgen avond ook nog ff naar kijken, en dan verwerk ik dat woensdag. Dus als ik het je toe mag sturen morgen graag!! Vind het wel een fijn idee als er veel mensen naar gekeken hebben, jij bent dan nummer 5 namelijk
Maar 3 hebben een andere 'opdracht' van me gekregen hoor, dus 2 voor het redigeren..
![]()
Nu echt slapen dus
Ik ga voor een deegroller kijken, ik hoop dat ze em bij de Marskramer hebben. Die zit nml dicht bij huis. Heb geen Xenos. Wel ff verderop een Blokker.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Koop gewoon een deegroller. Gebruik je hem niet nu, dan wel een andere keer.
Je kunt ook gewoon iets lekker bakken natuurlijk, niets mis mee..
AP?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Bij de AP hebben ze ook leuke bakvormen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooooooh zit dat zooo
Zo, dat was een mooie tijd om een solli eruit te gooien. Bedrijven denken ook van 'huh, die schrijft 24/7 brieven'
Goed toch dat je er om deze tijd nog mee bezig bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, dat was een mooie tijd om een solli eruit te gooien. Bedrijven denken ook van 'huh, die schrijft 's nachts een brief'
4 dingen nu maar alleen nog ontvangstbevestigingen ontvangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed toch dat je er om deze tijd nog mee bezig bent?
Heb je nog leuke dingen lopen?
Ik bied 3 euroquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik heb een deegroller gevonden[ afbeelding ]
Kinky.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan mijn straks aangeschafte deegroller ook meenemen naar de datingshow natuurlijk, voor mijn veiligheid
Saroma-puddingkjes heb ik echt nog nooit gegeten. Heb ik nou iets gemist?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Magnetronpopcorn vooraf, knakworstjes met mosterd of ketchup als hoofdgerecht, en Saroma als nagerecht voor hem
Beer-café'squote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:46 schreef Anthraxx het volgende:
2 films gezien, en tussendoor snel even bij een Beer-eetcafe wat gegeten.
Film #1 was 'Tokio Playboy Club' en die was erg goed. Verhaal was prima te volgen. Vooral bij Aziatische gangster films krijg je op een gegeven moment last van het feit dat je ze echt niet kan onderscheiden van elkaar. Maar hier viel het mee. Mooi verhaal, niet heel bijzonder, goed uitgevoerd en dat voor een debuterende regisseur. Petje af.
Film #2 was 'A fish'. Een Koreaanse zweefteef film. Totaal niet te begrijpen. Het was zelfs in 3D. Ook totaal niet te begrijpen. Uitzitten was al een onderneming op zich.
Het was voor 10 euro onbeperkt Spareribs eten. Goede prijs kwaliteit verhoudingquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beer-café'sDe spareribs, oh jammie!!
En een Koreaanse zweefteef film![]()
Ik vind Aziatische films sowieso vaak vreemd..
Filmhuis over het algemeen wel. Maar tijdens het filmfestival in Rotterdam zijn er hele hordes Aziatische films (en films uit andere werelddelen).quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef FutureFairytale het volgende:
Waar worden dat soort films trouwens gedraaid?
Had ik dat nou maar geweten!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:50 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het was voor 10 euro onbeperkt Spareribs eten. Goede prijs kwaliteit verhouding. Maar, het zijn prima stukken vlees. Geen hoogstaand iets, maar voor zo af en toe als je snel iets wilt is het lekker
.
Het verhaal in die laatste ging over een man die dood is, dat niet kon accepteren en ergens doelloos door Korea zwerft. Zijn vrouw is uit verdriet bij een stel zweefteven gaan wonen om hem het hiernamaals in te krijgen en communiceert vooral d.m.v. een vis met hem.
Volgens nu.nl is de gevoelstemperatuur in Grun -27. Succesquote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:45 schreef freecell het volgende:
Ik wil naar de markt,maar het is hier -7 met harde wind... Ik wil wel fietsen, maar de kinderen moeten ook mee, dus ik wacht nog ff een uurtje
ik denk niet dat het warmer wordt. Het is helder hier in Bremen, dus daar vast ook. En dan blijft het lekker koud....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 09:45 schreef freecell het volgende:
Ik wil naar de markt,maar het is hier -7 met harde wind... Ik wil wel fietsen, maar de kinderen moeten ook mee, dus ik wacht nog ff een uurtje
Dat denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Een gevoelstemperatuur van -27 is nogal exact voor een gevoelstemperatuur waarbij niemand mij precies kan vertellen hoe koud -27 eigenlijk aanvoelt.
Het is nogal subjectief ja, zeker als je ziet hoe het berekent wordt:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Een gevoelstemperatuur van -27 is nogal exact voor een gevoelstemperatuur waarbij niemand mij precies kan vertellen hoe koud -27 eigenlijk aanvoelt.
Toch niet bij een supermarkt hoop ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
- 27 gevoelstemperatuur in Groningen? Tis Finland niet!![]()
Bikkels voor degenen die lang fietsen/wandelen vandaag
. Ik moet 10 min fietsen om kippen te halen en zie daar al tegenop
Toch maar eens zo'n duo buggy o.i.d kopen? Via MP zijn er wel te vinden lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef freecell het volgende:
Ze kunnen dat eind niet zelf lopenHet is de markt in het centrum, dat is met die beentjes wel minimaal 45 minuten enkele reis denk ik.
Ik belde mijn moeder net voor iets anders en die had net een eindje gefietst. Volgens haar moest ik zelf weten of ik zo idioot was, maar mocht ik de kinderen niet op de fiets zetten
Ik ga wel ff alleen, heb er wel zin in, goed inpakken en buffelen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch niet bij een supermarkt hoop ik(lees net dit)
http://www.nu.nl/binnenla(...)permarkt-besmet.html
Jawel hoor, -27 is best heel fris. Zeker in de schaduwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Ik bestel ze online en laat ze opsturen via deze webwinkel., die overigens niet al te ver van jullie vandaan zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Vraagje aan G: waar haal jij de reinigingstabletten voor de koffieautomaat? Haal je merkdingen of iets anders?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bestel ze online en laat ze opsturen via deze webwinkel., die overigens niet al te ver van jullie vandaan zit.
Wel opletten dat je zowel reinigings- als ontkalkingstabletten besteld. Zoals deze aanbieding bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
top!! Ga ik daar ook bestellen. De 2 die we bij het ding kregen zijn nu op.
Ehm... waarom? Ik doe toch apart ontkalken?? Met vloeistof wat ik al in huis heb dus..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel opletten dat je zowel reinigings- als ontkalkingstabletten besteld. Zoals deze aanbieding bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch maar eens zo'n duo buggy o.i.d kopen? Via MP zijn er wel te vinden lijkt me?
Ah, oké. Ik gebruik die tabletten altijd bij de servicebeurt, maar vloeistof kan natuurlijk ook altijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm... waarom? Ik doe toch apart ontkalken?? Met vloeistof wat ik al in huis heb dus..
Ja, daar hebben we meteen een fles van bij gekocht, dus voldoende op voorraad. Net 25 tabletten besteld, kunnen we wel een tijdje mee voortquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik gebruik die tabletten altijd bij de servicebeurt, maar vloeistof kan natuurlijk ook altijd.
Vallen jouw oren eraf bij vorst?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Als ik geen oren meer heb bij terugkomst dan is de gevoelstemperatuur in ieder geval min 10 hier
Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:53 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Why?
De oudste kan prima lopen en kan in noodgevallen nog in de buggy,de jongste WIL niet in een buggy en zit altijd in de draagdoek achterop. Lekker warm
Die duodingen zijn echt ondingen, ze zijn zo enorm, je loopt altijd in de weg!
De enkele buggy staat ook alweer een tijd op zolder. Als we ver moeten kan de oudste bij Tara op de rug
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zeg
ik zit in Noord-Duitsland. Maar in Uppsala is het zoals hier denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe is het daar Jagar? Nog kouder dan hier?
Dan heb ik dus ook een probleemquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html
Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden.![]()
Jaaa ik ben gewoon begonnen op mijn gemakkie, met pauzes (en auw pols als ik schuurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef freecell het volgende:
Oeh, en dan is hij straks mooi
Leuk werk ook wel
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Een parachute![]()
Zo even verf kopen, ik wil eindelijk eens beginnen met die lelijkgrijze woonkamerdeur (-en post) aan te pakken.
Schoonmaken, schuren en een paar laagjes dunne witte verfWat zal ie opknappen! En dat na 6 jaar roepen dat die deur echt eens gedaan moet worruh
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een heerlijk wandelweer
1,5 uur onderweg geweest. Veel vogels gespot: merels, koolmezen, pimpelmezen, staartmezen, vinkjes, boomkruiper, boomklever, groene specht, grote bonte specht, duiven, buizerd, sperwer
Nu chocolademelk maken![]()
Ik vind niets ontspannender dan tijdens een wandeling op de vogeltjes te lettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien
Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner
. Heb nu wel 2 extra eters btw..
Vooraf dus Vitello Tonnato.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
Na tarte tatin met gevulde koek-ijs.
En daarna: rollen maar
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Primer voor de witte deur : lichtgroen... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huhgroen? Nee t moet wit zijn?
![]()
Dus g is nieuw blik halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salade houden mn ouders van en groenten houdt mn zusje van en wilde daar een lekker sausje bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja tis koud maar tis winter
Ik ben gestoptik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html
Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden.![]()
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?
En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af
Maar ga dat maar eens uitleggen aan een verzekeraarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk
Heb je gefietst?quote:
Ja, echt koud zeg! Had een extra broek over mijn legging aangetrokken, maar heb nog helemaal rode benen van de kouquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je gefietst?
/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef AnneX het volgende:
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.
Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud- kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads
![]()
En mn. AnneX is de hort op !![]()
Steekt nu de gashaard aan !
Nou !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Sjongejongejonge....Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?
Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalen
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed?
Misschien de mailwisseling uitprinten, mee nemen en eisen aan de balie dat het opgelost wordt dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
Hmm fijn is dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
Goede comfortfoodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere bureaucratie, Lie! Het lijkt de belastingdienst wel
Hier vanavond een carbonaraHad zin in comfortfood en dit is het geworden
Eet smakelijk!quote:
Heb je al een downloadsite geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar is er een hedendaagse film gemaakt naar een spannend verhaal met filosofisch ondertoon - vrije markt en vrije wil en zo
Hoe kom ik eraan ? Wil hem graag zien...
Kent iemand de schrijfster?
Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer een legodoos in elkaar gesleuteldMaar.....neefje begint nu zelf ook de boekjes te kunnen volgen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen? .
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik mocht het brandweervliegtuig doen en hij de bijbehorende auto
Toch knap dat Ajax het niveau bereikt heeft dat er nergens binnen de club meer iets goed gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef borisz het volgende:
* borisz pakt de strik voor El Hamlap weer in
Goed dat je bent gegaan !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef z80 het volgende:
terug van een rondje sportschool met de fiets. lekker met een bevroren kop thuis komen. voelt weer aan als toen ik nog bij mijn ouders woonde en terug kwam van het zwemmen.
alleen mijn handen houden absolute niet van dit weer. paar dagen koud en ik kan mijn vingers amper buigen.
zie vorig deeltje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed dat je bent gegaan !
Hoe is het met het gewicht en aftrain-effect ?
/ benieuwd.
gewicht is dus even omhoog gegaan zoals verwacht. maar nu weer terug waar het was.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef z80 het volgende:
en over op gewicht blijven.
zoals verwacht na het stoppen met zwemmen zat er zo een paar kilo aan. weer even goed gaan letten op wat er zoal naar binnen gaat en dit een beetje aangepast. inmiddels is mijn eetgewoonte dusdanig bijgesteld dat er geen extra gewicht meer bij komt. en afgelopen zondag weer terug op het oude gewicht.
nu eens kijken of we voor het einde van het jaar nog een kilo vet weg kunnen krijgen. dit is vorig jaar niet gelukt door mijn schouders en stoppen met zwemmen.
Spit deze site eens door: http://www.kayotic.nl/blog/ alles is heerlijk, duidelijk beschreven en met foto's voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken.Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen
) dus als iemand hier tips heeft?
Alvast bedankt.
Eigenlijk is Kay ook wel voor ietwat gevorderde hobbykoks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken.Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen
Alvast bedankt.
Oh , goed zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
En ik lijk een echte slager gevonden te hebbenEentje die volgens eigen zeggen zelf zijn slachtrunderen gaat uitzoeken elke week
En allerlei vleeswaren zelf bereid. Kan nooit fout zijn
Van het weekend eens bekijken.
Is dat junkfood ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En we krijgen op een subway hier in de buurt
resultaat van een rondje googlen in eigen stad op zoek naar een scharrel / biologische slager.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , goed zeg.
Loop je daar zomaar tegenaan ? Of hoor je dat van iemand ?
Onze dorpsslager was er ook zo één. Nu gestopt.
Geen idee maar wil het wel eens proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat junkfood ?
Loop de andere kant op dan!
Hangt er vanaf hoe je je broodje laat klaarmakenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat junkfood ?
Loop de andere kant op dan!
Vooraf dus Vitello Tonnato.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
[..]
Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
[..]
nog niet geprobeerd verder. Morgen weer eens kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Was het nog gelukt met de upgrade of nog geen tijd voor gehad DH?
Hee ik kan wel koken hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
daar heb ik nog niets van mogen proeven. kan ik dus niet over oordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hee ik kan wel koken hoor!![]()
We zitten al ffies op de bank uit te buiken. Het was ontzettend lekker
Goezo, voor ons is ook heerlijk gekooktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee ik kan wel koken hoor!![]()
We zitten al ffies op de bank uit te buiken. Het was ontzettend lekker
Heel Haarlem Noord direct zonder stroom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Goezo, voor ons is ook heerlijk gekookt
Ik had een orgasme van de hollandaise![]()
Hmmm...ik ga nu visualiserenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ben zo benieuwd naar jullie verslag!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg te horen dat er dingen gaan veranderen en dat was het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede comfortfood
Vanavond weinig beweging bij het buikdansen maar eerder een soort vergadering.
Er gaan veel dingen veranderen en onze groep is het er niet helemaal mee eens, in ieder geval niet zonder toelichting.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Das beter dan zingen![]()
Pee wat leuk, je neefje die nu ook al bouwtekeningen gaat lezen
Goed strak eromheen doen en hoog houden.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben zo benieuwd naar jullie verslag!![]()
Ik ben altijd heel blij als iedereen alles lekker vind en dat was nu (weer) zo, vooral de Japanse wokgroentes (met teriyakisaus) vielen in de smaak.
Heb alleen in mn duim gesneden tijdens het appels snijden en het bloedde flink dus 2 pleisters opgedaan. Net weer afgedaan maar weer moeten rennen want hij blijft bloeden
camping-koffie noemen wij dat.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:56 schreef freecell het volgende:
goedemorgen
Mijn Senseo-pads zijn op. Ik mag van mezelf pas nieuwe kopen als ik een flink gat heb geslagen in de pakken gewone koffie (het zijn er echt te veel)
Maar geen automaat, dus met een filter en opgieten.
En stiekem vind ik het heel lekker
![]()
Ik zie verder geen probleem?quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:56 schreef freecell het volgende:
goedemorgen
![]()
ik heb nog wel een espresso apparaat staan dat je mag hebben. er staan er hier 2 stof te vervamelen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:56 schreef freecell het volgende:
goedemorgen
Mijn Senseo-pads zijn op. Ik mag van mezelf pas nieuwe kopen als ik een flink gat heb geslagen in de pakken gewone koffie (het zijn er echt te veel)
Maar geen automaat, dus met een filter en opgieten.
![]()
Wat een luizenleventje heb jij als studentquote:
Mooi zoquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:13 schreef TAV74 het volgende:
Hallo. Lekker ruime kamer in Zwolle in beslag genomen, lekker relaxed werken tussen de afspraken door
Ross heeft ook zo'n french press gekocht en dat bevalt hem super goed! Koffiezetapparaat staat nu op de plank in de voorraadkastquote:Op woensdag 1 februari 2012 08:44 schreef Jagärtrut het volgende:
camping-koffie noemen wij dat.
Ik heb zo'n franse press, vind ik ook lekker. Bij de duutser drik ik senseo en dat vind ik vies. Maar ik ga mzelf toch nog maar een kopje inschenken.
Ik heb ook een Cafetiere. Maar daar maak ik al 2 jaar m'n thee in met losse theeblaadjesquote:Op woensdag 1 februari 2012 11:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross heeft ook zo'n french press gekocht en dat bevalt hem super goed! Koffiezetapparaat staat nu op de plank in de voorraadkastEn de senseo had ik al voor hij hier kwam wonen de deur uit gedaan. Dure en niet lekkere koffie.
Ach dit is voor het goede doelquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat een luizenleventje heb jij als studentWacht maar....nog een paar maandjes....
quote:Het verhaal gaat terug in de geschiedenis van IJmuiden toen de zwagers Adrianus Bik en Jan Willem Arnold in 1851 de Breesaap kochten. Daarvan staan zij later een groot deel af aan de Amsterdamsche Kanaal Maatschappij, zodat deze in staat is het Noordzeekanaal te graven. De heren Bik en Arnold waren echte pioniers en ondernemers en bewezen elke keer weer dat zij in sociaal opzicht zeer betrokken waren bij de ontwikkeling het nu huidige IJmuiden. Beiden waren zeer begaan met het lot van de toenmalige bewoners. In 1867 werd door de heren de Burgerlijke Maatschappij opgericht waarin bijna 145 hectare van het grondgebied de Breesaap ten zuiden van het kanaal werd ondergebracht. Dat stuk grond vormt het hart van het latere IJmuiden. Het terrein wordt gedeeltelijk geëgaliseerd om er woningbouw en industrie te kunnen vestigen.
1851 Bik & Arnold Dubbel
Dit krachtige donkere bier beschikt over een subtiele kruidigheid en levert door de speciale gecarameliseerde moutsoorten een grote smaakdiversiteit op. Volgens de brouwer is dit bier in vergelijking met andere dubbels niet overdreven zoet van smaak, zeker gezien het wat hogere alcoholpercentage van 8,5%. De 1851 Bik & Arnold Dubbel en 1865 Breesaap Tripel zijn verkrijgbaar bij plaatselijke horecagelegenheden.
Huu, hoe gaat het klussen? Hebben jullie wel verwarming in deze barre hongerwinter?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel weer gerustgesteld, maak me dan toch wat zorgjes al met al
/moederkloek
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:09 schreef Bluezz het volgende:
De poes vind de deur niet mooi denk ik, ze loopt er angstvallig langs(zal wel stinken)
Operatie F. geslaagd,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel weer gerustgesteld, maak me dan toch wat zorgjes al met al
/moederkloek![]()
Confidence through competence
Ja we blijven altijd tot ná de files, dus automatisch blijven we dan eten & knuffelenquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Fijn dat F. over een paar uur weg mag. Gaan jullie bij hem thuis eten?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 13:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo misschien voor jullie niet veel verschil, maar voor ons wel
Gezelligquote:Op woensdag 1 februari 2012 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja we blijven altijd tot ná de files, dus automatisch blijven we dan eten & knuffelen
quote:Op woensdag 1 februari 2012 15:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah ik heb echt mijn dag niet geloof ikben zo lusteloos, mat, slapjes.. En ben de verkoudheid nu na ruim 4 maanden ook wel eens zat.. Hoop wel dat ik snel weer het zelfde energieniveau terug krijg als wat ik vorig jaar lente/zomer/begin herfst nog had..
vind er niets aan zo
/moestikevenkwijt post
Nou, dan komt die prijs goed terechtquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[EXCLUSIEF]Van Prison-gang tot TBS, Jij interviewt Frank van Gemert!
yay boek gewonnenhelemaal mijn interessegebied, leuk
Doe niet zo maf.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef Vork het volgende:
De lucht is hier zowat groen, daken zijn wit, het lijkt verdorie wel winter.
Ik heb nu 19.75gbquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:22 schreef Stereotomy het volgende:
16 GB?
Dacht dat maximum daar veel meer onder lag?
Hoe kun je aangeven dat je student bent bij Dropbox?quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb nu 19.75gb. En daar komt door [TIP] Extra Dropbox ruimte d.m.v. Adwords hopelijk nog 1,5gb bij
Maar ben je wel verliefd?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:08 schreef borisz het volgende:
De buurman heeft een valentijnsmenu samengesteld. Veiliger kan bijna niet.
Bubbels met een amuse
~~
Salade geitenkaas met peer en noten
~~
Paddenstoelentruffelsoepje
~~
Tournedos met Italiaanse saus
~~
Chocoladedessert voor 2
~~
Koffie met een bonbon
Nodigt iig niet uit om er te gaan eten. Althans ik vind het niks..
Neuh ook nietquote:
Oh nee, het is geen kritiek. Maar als je met een geliefde wil eten en niet zelf koken, zou het leuk kunnen zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Neuh ook niet. Eerst maar eens iemand aan de haak slaan dan
. Komt vanzelf wel of niet ook goed
. Ben niet op zoek.
Is ook leukquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx.. ik ga maar even stom tv kijken of zo..
Het was heerlijkquote:
Och, dat kan soms zo naar zijn! Dan kan je bijv met je rug tegen de verwarming aan gaan zitten en voelen dat je verbrandt, maar je blijft koud. Een douche is dan meestal wel een goed idee, maar als zelfs dat al niet helptquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:46 schreef LieLie het volgende:
Brrrr, ik kan maar niet meer warm worden! Al gedouched, maar dat helpt ook niet erg..
Bij mij helpt een warme kruik. In bes of gewoon onder mijn voeten.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, dat kan soms zo naar zijn! Dan kan je bijv met je rug tegen de verwarming aan gaan zitten en voelen dat je verbrandt, maar je blijft koud. Een douche is dan meestal wel een goed idee, maar als zelfs dat al niet helptHeb je al wat lekker warm drinken geprobeerd? Iets met alcohol?
Ik ga zo maar even theezetten jaquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Och, dat kan soms zo naar zijn! Dan kan je bijv met je rug tegen de verwarming aan gaan zitten en voelen dat je verbrandt, maar je blijft koud. Een douche is dan meestal wel een goed idee, maar als zelfs dat al niet helptHeb je al wat lekker warm drinken geprobeerd? Iets met alcohol?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:51 schreef LieLie het volgende:
Ik ga zo maar even theezetten jaDe kachel is ook niet vooruit te branden trouwens, dus daar verbrand ik me zo nog niet aan
Natuurlijk, maar ik hoor hopelijk pas over 3 maanden welke.quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
of een fijne warme kruik zoals krak zegtBij mij werkt wat warme wijn door de thee geweldig
Krak, wat suf dat je uroloog met pensioen is gegaan trouwens! Krijg je nu een ander?
Echt!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:56 schreef Isabeau het volgende:
Als het klikt met je specialist dan is het jammer als hij weg gaat ja
Goed joh! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, AnneX, je vroeg naar de ,3 in het cijfer. Vandaag kreeg ik het beoordelingsformulier thuisgestuurd en daar kon ik het precies op zien. Ze hebben alles opgesplitst in verschillende onderdelen waar je bijvoorbeeld maximaal 5, 8 of 10 punten voor kunt krijgen. Samen komt dat uit op 100. Ik had dus 83 va die 100 punten en daarom een 8,3
Wat gestructureerdquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:12 schreef LieLie het volgende:
Trouwens, AnneX, je vroeg naar de ,3 in het cijfer. Vandaag kreeg ik het beoordelingsformulier thuisgestuurd en daar kon ik het precies op zien. Ze hebben alles opgesplitst in verschillende onderdelen waar je bijvoorbeeld maximaal 5, 8 of 10 punten voor kunt krijgen. Samen komt dat uit op 100. Ik had dus 83 va die 100 punten en daarom een 8,3
Ja, de punten waar ik dus niet maximaal op gescoord heb zijn wel punten waar ik het mee eens ben of die ik had verwacht. Verantwoording van de onderzoeksmethode en relatie met de theorie met name. Maar op heel veel onderdelen dus wel maximaalquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat gestructureerd
Ben je het eens met de verdeling?
Oh! Ik dacht dat wijn alleen hielp als je vrijgezel was......quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:17 schreef freecell het volgende:
Jammer Kraks!
Maar wel fijn afgerond!
Hier ook al een paar avonden zo koud. Overdag nergens last van en dan 'savonds brrrrrrr. Wijn helpt
Joh, niet nodig op het HBOquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:19 schreef LieLie het volgende:
Verantwoording van de onderzoeksmethode en relatie met de theorie met name.
Je zei een tijd geleden dat je wat huiverig was over het starten van een master ivm verhoogd collegegeld en zooi. Heb je nog steeds plannen?quote:
Ik? Ik durf tegen jou niet te zeggen dat ik dat niet gezegd hebt want je vindt alles terug, maar ik kan het me niet voorstellenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zei een tijd geleden dat je wat huiverig was over het starten van een master ivm verhoogd collegegeld en zooi. Heb je nog steeds plannen?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik? Ik durf tegen jou niet te zeggen dat ik dat niet gezegd hebt want je vindt alles terug, maar ik kan het me niet voorstellenIk ben niet van plan om verder te studeren
Hmmmmm...Neh,niet echtquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat wijn alleen hielp als je vrijgezel was......![]()
* krakkemieke water voor kruik kookt
Nee hoor, ik wilde dat sowieso niet. En ik geloof inderdaad dat ik nu meer zou moeten betalen ja, maar daar heb ik me dus niet in verdieptquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
Lever je goede voornemens bij Stereo in...![]()
Er stond me zoiets bij, maar dat het verhoogde collegegeld een groot minus was. Want moet je nu extra betalen als je - in theorie - een 1-jarige master hierachter wil plakken?
Dat mag je vanaf nu een jaar of 45 doen. succesquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde dat sowieso niet. En ik geloof inderdaad dat ik nu meer zou moeten betalen ja, maar daar heb ik me dus niet in verdieptLaat mij maar lekker werken!
Van mijn net-ex-teamleider mocht ik het maar twee jaar doen, dan moest ik stappen gaan makenquote:Op woensdag 1 februari 2012 19:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat mag je vanaf nu een jaar of 45 doen. succes
quote:Earlier this month it was announced that Warner Bros would no longer sell their DVDs and Blu-rays to rental services unless they adhere to a 56-day delay. This move forces film fans to pay full retail to see a new DVD/Blu-ray release, or wait until two months later to rent the film. Engadget reported that it was heavily implied “that the studio was threatening to withdraw access to its library unless the rental service complied.” Well it looks like Redbox won’t be having any part of this.
Wat denk je dan van Brein en dat gedoe?quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
![]()
De filmbusiness gaat echt helemaal over de zeik heAlles om omzet te beschermen
Ging dat er niet over dat je bang was nu misschien al net aan te lang bezig te zijn? Toen ze bezig waren die regelingen aan te passen..quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde dat sowieso niet. En ik geloof inderdaad dat ik nu meer zou moeten betalen ja, maar daar heb ik me dus niet in verdieptLaat mij maar lekker werken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |