Dat denk ik ook altijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Een gevoelstemperatuur van -27 is nogal exact voor een gevoelstemperatuur waarbij niemand mij precies kan vertellen hoe koud -27 eigenlijk aanvoelt.
Het is nogal subjectief ja, zeker als je ziet hoe het berekent wordt:quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Een gevoelstemperatuur van -27 is nogal exact voor een gevoelstemperatuur waarbij niemand mij precies kan vertellen hoe koud -27 eigenlijk aanvoelt.
Toch niet bij een supermarkt hoop ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:04 schreef FutureFairytale het volgende:
- 27 gevoelstemperatuur in Groningen? Tis Finland niet!![]()
Bikkels voor degenen die lang fietsen/wandelen vandaag
. Ik moet 10 min fietsen om kippen te halen en zie daar al tegenop
Toch maar eens zo'n duo buggy o.i.d kopen? Via MP zijn er wel te vinden lijkt me?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:27 schreef freecell het volgende:
Ze kunnen dat eind niet zelf lopenHet is de markt in het centrum, dat is met die beentjes wel minimaal 45 minuten enkele reis denk ik.
Ik belde mijn moeder net voor iets anders en die had net een eindje gefietst. Volgens haar moest ik zelf weten of ik zo idioot was, maar mocht ik de kinderen niet op de fiets zetten
Ik ga wel ff alleen, heb er wel zin in, goed inpakken en buffelen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch niet bij een supermarkt hoop ik(lees net dit)
http://www.nu.nl/binnenla(...)permarkt-besmet.html
Jawel hoor, -27 is best heel fris. Zeker in de schaduwquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:07 schreef Vork het volgende:
Ik bestel ze online en laat ze opsturen via deze webwinkel., die overigens niet al te ver van jullie vandaan zit.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Vraagje aan G: waar haal jij de reinigingstabletten voor de koffieautomaat? Haal je merkdingen of iets anders?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik bestel ze online en laat ze opsturen via deze webwinkel., die overigens niet al te ver van jullie vandaan zit.
Wel opletten dat je zowel reinigings- als ontkalkingstabletten besteld. Zoals deze aanbieding bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:46 schreef Sunnythesun het volgende:
top!! Ga ik daar ook bestellen. De 2 die we bij het ding kregen zijn nu op.
Ehm... waarom? Ik doe toch apart ontkalken?? Met vloeistof wat ik al in huis heb dus..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel opletten dat je zowel reinigings- als ontkalkingstabletten besteld. Zoals deze aanbieding bijvoorbeeld.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toch maar eens zo'n duo buggy o.i.d kopen? Via MP zijn er wel te vinden lijkt me?
Ah, oké. Ik gebruik die tabletten altijd bij de servicebeurt, maar vloeistof kan natuurlijk ook altijd.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ehm... waarom? Ik doe toch apart ontkalken?? Met vloeistof wat ik al in huis heb dus..
Ja, daar hebben we meteen een fles van bij gekocht, dus voldoende op voorraad. Net 25 tabletten besteld, kunnen we wel een tijdje mee voortquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, oké. Ik gebruik die tabletten altijd bij de servicebeurt, maar vloeistof kan natuurlijk ook altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |