dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien
Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner
. Heb nu wel 2 extra eters btw..
Vooraf dus Vitello Tonnato.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
Na tarte tatin met gevulde koek-ijs.
En daarna: rollen maar
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Primer voor de witte deur : lichtgroen... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huhgroen? Nee t moet wit zijn?
![]()
Dus g is nieuw blik halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salade houden mn ouders van en groenten houdt mn zusje van en wilde daar een lekker sausje bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja tis koud maar tis winter
Ik ben gestoptik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html
Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden.![]()
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?
En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af
Maar ga dat maar eens uitleggen aan een verzekeraarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk
Heb je gefietst?quote:
Ja, echt koud zeg! Had een extra broek over mijn legging aangetrokken, maar heb nog helemaal rode benen van de kouquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je gefietst?
/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef AnneX het volgende:
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.
Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud- kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads
![]()
En mn. AnneX is de hort op !![]()
Steekt nu de gashaard aan !
Nou !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Sjongejongejonge....Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |