abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107443643
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien _O-

Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan :{. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner :'). Heb nu wel 2 extra eters btw..
Vooraf dus Vitello Tonnato.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH :o), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
Na tarte tatin met gevulde koek-ijs.

En daarna: rollen maar :D
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
pi_107443785
vreemde combi idd :D
en het dessert klinkt absoluut goed, al heb ik zelf nog nooit gevuldekoek-ijs gehad :D klinkt lekker :9
pi_107443832
Primer voor de witte deur : lichtgroen :? ... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huh :? groen? Nee t moet wit zijn? 8)7
Dus g is nieuw blik halen. }:|

En ik ga zo dus maar weer met witte primer eroverheen in de hoop dat dekt :(
pi_107443851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Primer voor de witte deur : lichtgroen :? ... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huh :? groen? Nee t moet wit zijn? 8)7
Dus g is nieuw blik halen. }:|
-O-
pi_107443884
Ik die nooit primers gebruik, dus ik baal er sowieso van _O-
pi_107443894
Handig B :N
pi_107443946
Ja ik had niet moeten beginnen toen ik met het openen van het blikkie die kleur al zag. Maar je ziet wel meer voorstrijkdingen die in een andere kleur zijn toch :? :D
Ik schilder zoooooo weinig, weet ik ut :P

En leuk die vogels sun O+ hier zitten er zo ongelofelijk veel ook in de tuinen met al die bomen O+
pi_107444021
Leuk he O+ en ze zijn nu zo goed zichtbaar door de kale takken, het zonlicht en hun drang flink te foerageren :D
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 16:10:42 #129
91830 MaximusTG
pi_107444266
Pff, zit al de hele dag met wiskunde aan mn hoofd, dat ik de titel van de SC las als:

Help Fast Fourier Transform improviseren

:|W
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:11:44 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107444307
Zo. Blikkie primer weer omgeruild met duizend excuses van de verfwinkelmeneer. Maar hij kon er ook niks aan doen. Op de deksel stond duidelijk 'weiss'. Foutje van de fabriek dus.
Maar goed...nu maar hopen dat het nieuwe wit eroverheen dekt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_107444682
Nou ja! :D Wat koddig!

dinsdag 31 januari 2012 @ 17:05:24 #132
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_107446409
Zo few was koud op de fiets vandaan _O_ maar dem wat een heerlijk weertje ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_107446630
Ja tis koud maar tis winter *)

Ik ben gestopt -O- ik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107446646
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
Salade houden mn ouders van en groenten houdt mn zusje van en wilde daar een lekker sausje bij ;). Ga nu de appels schillen voor de tatin!

Mn braadzakken met de kip zijn trouwens gescheurd en heb geen andere ;(
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107446770
Lekker gewandeld vandaag (totaal 2 uur), maar na een tijdje begon de ijskoude wind toch echt door mijn kleren te waaien :{ K...k...k....koud!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107446772
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja tis koud maar tis winter *)

Ik ben gestopt -O- ik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- :*
pi_107446809
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html

Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden. :o :?
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen? :D

En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107447041
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen? :D

En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af :')
pi_107447108
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Den_Haag het volgende:

Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af :')
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk _O-
pi_107447253
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk _O-
Maar ga dat maar eens uitleggen aan een verzekeraar :')
pi_107447463
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.

Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud 8)7 - kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads *O*
En mn. AnneX is de hort op ! w/

Steekt nu de gashaard aan !
pi_107447826
Brr, mijn tenen!
pi_107447970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef LieLie het volgende:
Brr, mijn tenen!
Heb je gefietst?

/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...

En jewelsmis een leuk rustig spelletje. Thx voor de tip.
Heb je nog meer?
pi_107448000
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je gefietst?

/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...
Ja, echt koud zeg! Had een extra broek over mijn legging aangetrokken, maar heb nog helemaal rode benen van de kou ;)
pi_107448049
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef AnneX het volgende:
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.

Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud 8)7 - kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads *O*
En mn. AnneX is de hort op ! w/

Steekt nu de gashaard aan !
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
pi_107448180
:W

De winter is dan toch echt begonnen *O*
Wel mooi weer op deze manier.
pi_107448223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
Nou ! *O*

En de meldcode van de cv die nu op volle toeren draait, is gb.
( geen bijzonderheden) :?
pi_107448228
Sjongejongejonge....
SPOILER
pi_107448565
Trouwens de gashaard was nog een kadootje van moeders na de verbouwing.

:W dag Mam...
pi_107448686
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Sjongejongejonge....
SPOILER
Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')