Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zegquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:53 schreef freecell het volgende:
[..]![]()
Why?
De oudste kan prima lopen en kan in noodgevallen nog in de buggy,de jongste WIL niet in een buggy en zit altijd in de draagdoek achterop. Lekker warm
Die duodingen zijn echt ondingen, ze zijn zo enorm, je loopt altijd in de weg!
De enkele buggy staat ook alweer een tijd op zolder. Als we ver moeten kan de oudste bij Tara op de rug
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zeg
ik zit in Noord-Duitsland. Maar in Uppsala is het zoals hier denk ik.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe is het daar Jagar? Nog kouder dan hier?
Dan heb ik dus ook een probleemquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html
Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden.![]()
Jaaa ik ben gewoon begonnen op mijn gemakkie, met pauzes (en auw pols als ik schuurquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef freecell het volgende:
Oeh, en dan is hij straks mooi
Leuk werk ook wel
Lekker op tijdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Een parachute![]()
Zo even verf kopen, ik wil eindelijk eens beginnen met die lelijkgrijze woonkamerdeur (-en post) aan te pakken.
Schoonmaken, schuren en een paar laagjes dunne witte verfWat zal ie opknappen! En dat na 6 jaar roepen dat die deur echt eens gedaan moet worruh
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zienquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een heerlijk wandelweer
1,5 uur onderweg geweest. Veel vogels gespot: merels, koolmezen, pimpelmezen, staartmezen, vinkjes, boomkruiper, boomklever, groene specht, grote bonte specht, duiven, buizerd, sperwer
Nu chocolademelk maken![]()
Ik vind niets ontspannender dan tijdens een wandeling op de vogeltjes te lettenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien
Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner
. Heb nu wel 2 extra eters btw..
Vooraf dus Vitello Tonnato.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
Na tarte tatin met gevulde koek-ijs.
En daarna: rollen maar
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Primer voor de witte deur : lichtgroen... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huhgroen? Nee t moet wit zijn?
![]()
Dus g is nieuw blik halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salade houden mn ouders van en groenten houdt mn zusje van en wilde daar een lekker sausje bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja tis koud maar tis winter
Ik ben gestoptik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html
Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden.![]()
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg afquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen?
En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Den_Haag het volgende:
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af
Maar ga dat maar eens uitleggen aan een verzekeraarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk
Heb je gefietst?quote:
Ja, echt koud zeg! Had een extra broek over mijn legging aangetrokken, maar heb nog helemaal rode benen van de kouquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je gefietst?
/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef AnneX het volgende:
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.
Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud- kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads
![]()
En mn. AnneX is de hort op !![]()
Steekt nu de gashaard aan !
Nou !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Sjongejongejonge....Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?
Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalen
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed?
Misschien de mailwisseling uitprinten, mee nemen en eisen aan de balie dat het opgelost wordt dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
Hmm fijn is dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
Goede comfortfoodquote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere bureaucratie, Lie! Het lijkt de belastingdienst wel
Hier vanavond een carbonaraHad zin in comfortfood en dit is het geworden
Eet smakelijk!quote:
Heb je al een downloadsite geprobeerd?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar is er een hedendaagse film gemaakt naar een spannend verhaal met filosofisch ondertoon - vrije markt en vrije wil en zo
Hoe kom ik eraan ? Wil hem graag zien...
Kent iemand de schrijfster?
Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer een legodoos in elkaar gesleuteldMaar.....neefje begint nu zelf ook de boekjes te kunnen volgen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen? .
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]ik mocht het brandweervliegtuig doen en hij de bijbehorende auto
Toch knap dat Ajax het niveau bereikt heeft dat er nergens binnen de club meer iets goed gaatquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef borisz het volgende:
* borisz pakt de strik voor El Hamlap weer in
Goed dat je bent gegaan !quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef z80 het volgende:
terug van een rondje sportschool met de fiets. lekker met een bevroren kop thuis komen. voelt weer aan als toen ik nog bij mijn ouders woonde en terug kwam van het zwemmen.
alleen mijn handen houden absolute niet van dit weer. paar dagen koud en ik kan mijn vingers amper buigen.
zie vorig deeltje.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed dat je bent gegaan !
Hoe is het met het gewicht en aftrain-effect ?
/ benieuwd.
gewicht is dus even omhoog gegaan zoals verwacht. maar nu weer terug waar het was.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef z80 het volgende:
en over op gewicht blijven.
zoals verwacht na het stoppen met zwemmen zat er zo een paar kilo aan. weer even goed gaan letten op wat er zoal naar binnen gaat en dit een beetje aangepast. inmiddels is mijn eetgewoonte dusdanig bijgesteld dat er geen extra gewicht meer bij komt. en afgelopen zondag weer terug op het oude gewicht.
nu eens kijken of we voor het einde van het jaar nog een kilo vet weg kunnen krijgen. dit is vorig jaar niet gelukt door mijn schouders en stoppen met zwemmen.
Spit deze site eens door: http://www.kayotic.nl/blog/ alles is heerlijk, duidelijk beschreven en met foto's voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken.Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen
) dus als iemand hier tips heeft?
Alvast bedankt.
Eigenlijk is Kay ook wel voor ietwat gevorderde hobbykoks.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken.Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen
Alvast bedankt.
Oh , goed zeg.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
En ik lijk een echte slager gevonden te hebbenEentje die volgens eigen zeggen zelf zijn slachtrunderen gaat uitzoeken elke week
En allerlei vleeswaren zelf bereid. Kan nooit fout zijn
Van het weekend eens bekijken.
Is dat junkfood ?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En we krijgen op een subway hier in de buurt
resultaat van een rondje googlen in eigen stad op zoek naar een scharrel / biologische slager.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh , goed zeg.
Loop je daar zomaar tegenaan ? Of hoor je dat van iemand ?
Onze dorpsslager was er ook zo één. Nu gestopt.
Geen idee maar wil het wel eens proberenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat junkfood ?
Loop de andere kant op dan!
Hangt er vanaf hoe je je broodje laat klaarmakenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Is dat junkfood ?
Loop de andere kant op dan!
Vooraf dus Vitello Tonnato.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
[..]
Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
[..]
nog niet geprobeerd verder. Morgen weer eens kijkenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Was het nog gelukt met de upgrade of nog geen tijd voor gehad DH?
Hee ik kan wel koken hoor!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
daar heb ik nog niets van mogen proeven. kan ik dus niet over oordelen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hee ik kan wel koken hoor!![]()
We zitten al ffies op de bank uit te buiken. Het was ontzettend lekker
Goezo, voor ons is ook heerlijk gekooktquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
Hee ik kan wel koken hoor!![]()
We zitten al ffies op de bank uit te buiken. Het was ontzettend lekker
Heel Haarlem Noord direct zonder stroom.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Goezo, voor ons is ook heerlijk gekookt
Ik had een orgasme van de hollandaise![]()
Hmmm...ik ga nu visualiserenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Ben zo benieuwd naar jullie verslag!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Je kreeg te horen dat er dingen gaan veranderen en dat was het?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Goede comfortfood
Vanavond weinig beweging bij het buikdansen maar eerder een soort vergadering.
Er gaan veel dingen veranderen en onze groep is het er niet helemaal mee eens, in ieder geval niet zonder toelichting.
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Das beter dan zingen![]()
Pee wat leuk, je neefje die nu ook al bouwtekeningen gaat lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |