abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107437749
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Vallen jouw oren eraf bij vorst? :')
Mijn tenen wel zo te voelen :D
pi_107437904
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 12:53 schreef freecell het volgende:

[..]

:o
Why? :D
De oudste kan prima lopen en kan in noodgevallen nog in de buggy,de jongste WIL niet in een buggy en zit altijd in de draagdoek achterop. Lekker warm :)
Die duodingen zijn echt ondingen, ze zijn zo enorm, je loopt altijd in de weg!
De enkele buggy staat ook alweer een tijd op zolder. Als we ver moeten kan de oudste bij Tara op de rug :)

Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zeg :D
pi_107437966
*hap*

Ik ga zo ook eens naar buiten. Even warme sokken opzoeken en mijn warmste wandelschoenen er bij pakken :Y Lekker lange ronde maken.. en bedenken wat ik daarna voor het avondeten wil kopen, geen idee nog!
  dinsdag 31 januari 2012 @ 13:14:21 #105
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_107438141
Op weg naar Amsterdam. Ben echt gruwelijk duf....
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_107438289
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:07 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Het was maar een ideetje zodat je ze tegelijk kan meenemen als je een groot stuk zou moeten wandelen. Bijt mn kop er niet af zeg :D
:D
Ow,hij was niet onvriendelijk bedoeld, hihi :D
Ik had ongeveer net zo gereageerd als je gezegd had dat een parachute handig zou zijn, haha :D
Het gaf bij mij echt een :? :?

Juist omdat de kleine buggy hier misschien 15x gebruikt is ;)

Ze kunnen bij minder ijzig weer ook prima mee op de fiets natuurlijk, 1 voorop, 1 achterop, vet gezellig!
pi_107438370
Ja! Een parachute *O* ;)

Zo even verf kopen, ik wil eindelijk eens beginnen met die lelijkgrijze woonkamerdeur (-en post) aan te pakken.
Schoonmaken, schuren en een paar laagjes dunne witte verf O+ Wat zal ie opknappen! En dat na 6 jaar roepen dat die deur echt eens gedaan moet worruh :')
pi_107438776
Oeh, en dan is hij straks mooi O+

Leuk werk ook wel :Y
pi_107439064
Wat lijken mij dat ondingen zeg, van die duobuggies _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107440163
het zonnetje schijnt hier echt zo heerlijk! Ik ga dnek ik lekker vroeg naar huis wandelen, zodat ik nog wat vitamine D mee kan pakken...En dan lekker relaxen thuis.
pi_107440360
Hoe is het daar Jagar? Nog kouder dan hier?
pi_107440509
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:18 schreef Den_Haag het volgende:
Hoe is het daar Jagar? Nog kouder dan hier?
ik zit in Noord-Duitsland. Maar in Uppsala is het zoals hier denk ik.
pi_107440538
Koud en wit
  dinsdag 31 januari 2012 @ 14:43:10 #114
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_107441308
http://www.nu.nl/geldzake(...)ng-dikke-mensen.html
http://www.nu.nl/algemeen(...)bij-overgewicht.html

Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden. :o :?
Confidence through competence
pi_107441564
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:

Wow, ingrijpend. Maar had liever gezien dat ze waist-to-hip ratio of waist-to-height ratio gebruikten, als er dan toch iets kwantitatiefs ingevuld moet worden. :o :?
Dan heb ik dus ook een probleem :o

en bij mijn lengte is 77kg nog gezond :')
pi_107442480
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef freecell het volgende:
Oeh, en dan is hij straks mooi O+

Leuk werk ook wel :Y
Jaaa ik ben gewoon begonnen op mijn gemakkie, met pauzes (en auw pols als ik schuur :( )
Alles is schoon, geschuurd en afgeplakt.
Zo de eerste primer erop smeren *)
pi_107442945
O+ wat een heerlijk wandelweer O+ 1,5 uur onderweg geweest. Veel vogels gespot: merels, koolmezen, pimpelmezen, staartmezen, vinkjes, boomkruiper, boomklever, groene specht, grote bonte specht, duiven, buizerd, sperwer O+

Nu chocolademelk maken :9
pi_107443089
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 13:21 schreef Bluezz het volgende:
Ja! Een parachute *O* ;)

Zo even verf kopen, ik wil eindelijk eens beginnen met die lelijkgrijze woonkamerdeur (-en post) aan te pakken.
Schoonmaken, schuren en een paar laagjes dunne witte verf O+ Wat zal ie opknappen! En dat na 6 jaar roepen dat die deur echt eens gedaan moet worruh :')
Lekker op tijd :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107443205
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:34 schreef Sunnythesun het volgende:
O+ wat een heerlijk wandelweer O+ 1,5 uur onderweg geweest. Veel vogels gespot: merels, koolmezen, pimpelmezen, staartmezen, vinkjes, boomkruiper, boomklever, groene specht, grote bonte specht, duiven, buizerd, sperwer O+

Nu chocolademelk maken :9
Ik weet echt niet hoe de meesten eruit zien _O-

Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan :{. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner :'). Heb nu wel 2 extra eters btw..
Vooraf dus Vitello Tonnato.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH :o), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
Na tarte tatin met gevulde koek-ijs.

En daarna: rollen maar :D
pi_107443299
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind niets ontspannender dan tijdens een wandeling op de vogeltjes te letten O+ Ik herken de meest gangbare vogels ook op zang inmiddels. Mag ook wel aangezien ik een natuurgidsenopleiding gevolgd heb :+
pi_107443643
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:42 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jemig, wat een boodschappen heb ik weer gedaan :{. Gelukkig geven mn ouders een kleine bijdrage want dit was net zo duur als de boodschappen voor mn kerstdiner :'). Heb nu wel 2 extra eters btw..
Hoofd 2 hele kippen (van de AH :o), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.

En daarna: rollen maar :D
dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
pi_107443785
vreemde combi idd :D
en het dessert klinkt absoluut goed, al heb ik zelf nog nooit gevuldekoek-ijs gehad :D klinkt lekker :9
pi_107443832
Primer voor de witte deur : lichtgroen :? ... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huh :? groen? Nee t moet wit zijn? 8)7
Dus g is nieuw blik halen. }:|

En ik ga zo dus maar weer met witte primer eroverheen in de hoop dat dekt :(
pi_107443851
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:58 schreef Bluezz het volgende:
Primer voor de witte deur : lichtgroen :? ... dus ik wél begonnen met de post inkwasten.. weet ik veel ik neem aan dat we bij de verfman die altijd veel info en tips geeft wel de goede krijgen.
Maar ik twijfel, g belt die man die zegt huh :? groen? Nee t moet wit zijn? 8)7
Dus g is nieuw blik halen. }:|
-O-
pi_107443884
Ik die nooit primers gebruik, dus ik baal er sowieso van _O-
pi_107443894
Handig B :N
pi_107443946
Ja ik had niet moeten beginnen toen ik met het openen van het blikkie die kleur al zag. Maar je ziet wel meer voorstrijkdingen die in een andere kleur zijn toch :? :D
Ik schilder zoooooo weinig, weet ik ut :P

En leuk die vogels sun O+ hier zitten er zo ongelofelijk veel ook in de tuinen met al die bomen O+
pi_107444021
Leuk he O+ en ze zijn nu zo goed zichtbaar door de kale takken, het zonlicht en hun drang flink te foerageren :D
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 16:10:42 #129
91830 MaximusTG
pi_107444266
Pff, zit al de hele dag met wiskunde aan mn hoofd, dat ik de titel van de SC las als:

Help Fast Fourier Transform improviseren

:|W
  dinsdag 31 januari 2012 @ 16:11:44 #130
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107444307
Zo. Blikkie primer weer omgeruild met duizend excuses van de verfwinkelmeneer. Maar hij kon er ook niks aan doen. Op de deksel stond duidelijk 'weiss'. Foutje van de fabriek dus.
Maar goed...nu maar hopen dat het nieuwe wit eroverheen dekt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_107444682
Nou ja! :D Wat koddig!

dinsdag 31 januari 2012 @ 17:05:24 #132
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_107446409
Zo few was koud op de fiets vandaan _O_ maar dem wat een heerlijk weertje ;)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_107446630
Ja tis koud maar tis winter *)

Ik ben gestopt -O- ik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107446646
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 15:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

dit is ook niet bepaald een goedkoop diner. En ik vind je hoofdgerecht een heleboel vreemde combinaties. Het nagerecht klinkt lekker! Ga je de tarte tatin zelf maken?
Salade houden mn ouders van en groenten houdt mn zusje van en wilde daar een lekker sausje bij ;). Ga nu de appels schillen voor de tatin!

Mn braadzakken met de kip zijn trouwens gescheurd en heb geen andere ;(
pi_107446770
Lekker gewandeld vandaag (totaal 2 uur), maar na een tijdje begon de ijskoude wind toch echt door mijn kleren te waaien :{ K...k...k....koud!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_107446772
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja tis koud maar tis winter *)

Ik ben gestopt -O- ik wilde alleen de huiskamer kant doen, maar g wil door en ook de andere kant doen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-O- :*
pi_107446809
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:

Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen? :D

En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
pi_107447041
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:15 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet een bodybuilder nu ook meer premie betalen? :D

En ja, waist-to-hip is veel exacter qua kans om allerlei obesitaskwalen te ontwikkelen.
Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af :')
pi_107447108
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:22 schreef Den_Haag het volgende:

Wil mezelf geen bodybuilder noemen maar volgens het voedingscentrum moet er 4kg af :')
BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk _O-
pi_107447253
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

BMI als maatstaf gebruiken voor overgewicht is gewoon belachelijk _O-
Maar ga dat maar eens uitleggen aan een verzekeraar :')
pi_107447463
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.

Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud 8)7 - kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads *O*
En mn. AnneX is de hort op ! w/

Steekt nu de gashaard aan !
pi_107447826
Brr, mijn tenen!
pi_107447970
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:47 schreef LieLie het volgende:
Brr, mijn tenen!
Heb je gefietst?

/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...

En jewelsmis een leuk rustig spelletje. Thx voor de tip.
Heb je nog meer?
pi_107448000
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:51 schreef AnneX het volgende:

[..]

Heb je gefietst?

/ disclamer tikfouten vanwege ijsvingers...
Ja, echt koud zeg! Had een extra broek over mijn legging aangetrokken, maar heb nog helemaal rode benen van de kou ;)
pi_107448049
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:36 schreef AnneX het volgende:
Wedden dat hun eigen personeel geen last heeft van dat soort premies.
Least of all the managers.

Redelijk dikke truin aan , blijft en wordt kouder in huis, voel de radiator - die is koud 8)7 - kijk op de thermostaat / temp.meter en die staat op 16 graads *O*
En mn. AnneX is de hort op ! w/

Steekt nu de gashaard aan !
Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
pi_107448180
:W

De winter is dan toch echt begonnen *O*
Wel mooi weer op deze manier.
pi_107448223
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Brrrrr! Jij blij met je gashaard!
Nou ! *O*

En de meldcode van de cv die nu op volle toeren draait, is gb.
( geen bijzonderheden) :?
pi_107448228
Sjongejongejonge....
SPOILER
pi_107448565
Trouwens de gashaard was nog een kadootje van moeders na de verbouwing.

:W dag Mam...
pi_107448686
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 17:59 schreef LieLie het volgende:
Sjongejongejonge....
SPOILER
Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?
pi_107448733
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:13 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Oh handig.. lekker als dat buiten je macht om gaat. Is het niet mogelijk die rekening gewoon vast te betalen en het geld naar je eigen rekening terug te laten storten?
Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalen :P
pi_107448759
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, dat hebben we ze dus bijna een jaar geleden al gevraagd om te doen, dat geld terugstorten. Dus ik heb er niet veel vertrouwen in dat dat nu ineens wel gebeurd. Dus nu ga ik die rekening zeker niet zomaar betalen :P
Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed? :?
pi_107448920
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:15 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ja maar de gene aan wie je nog geld verschuldigd ben kan er toch niets aan doen dat het bij de verkeerde terecht is gekomen? Of begrijp ik het niet goed? :?
Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
pi_107449061
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Nou, in principe niet. Maar het is in feite één organisatie, en ze willen het niet van het ene potje naar het andere potje doen, maar ze maken het ook niet terug over. En op de vorige mails is geen reactie gekomen.
Misschien de mailwisseling uitprinten, mee nemen en eisen aan de balie dat het opgelost wordt dan.
pi_107449269
Lekkere bureaucratie, Lie! Het lijkt de belastingdienst wel :7

Hier vanavond een carbonara :9 Had zin in comfortfood en dit is het geworden *O*
pi_107449271
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Hmm fijn is dat.
Inderdaad dan maar op een andere manier contact zoeken, maar wel stom dat je er zo achteraan moet.
pi_107449305
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:32 schreef Isabeau het volgende:
Lekkere bureaucratie, Lie! Het lijkt de belastingdienst wel :7

Hier vanavond een carbonara :9 Had zin in comfortfood en dit is het geworden *O*
Goede comfortfood :Y

Vanavond weinig beweging bij het buikdansen maar eerder een soort vergadering.
Er gaan veel dingen veranderen en onze groep is het er niet helemaal mee eens, in ieder geval niet zonder toelichting.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 18:39:03 #158
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107449460
Restjespasta :9. Halve paprika, bleekselderij en een paar verdwaalde wortels met een blik tomaten en gehakt :).
Morgen kan het verse spul weer aanrukken. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_107449525
Net weer een legodoos in elkaar gesleuteld :o Maar.....neefje begint nu zelf ook de boekjes te kunnen volgen _O_
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 31 januari 2012 @ 18:45:02 #160
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107449659
Zij die uit eten gaan groeten u! :W
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_107449731
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
Eet smakelijk!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_107449953
Blijkbaar is er een hedendaagse film gemaakt naar een spannend verhaal met filosofisch ondertoon - vrije markt en vrije wil en zo
Hoe kom ik eraan ? Wil hem graag zien...

Kent iemand de schrijfster?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 19:01:55 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107450258
Toch leuk dat dropbox af en toe met een halve gb omhoog gaat :P
pi_107450464
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:53 schreef AnneX het volgende:
Blijkbaar is er een hedendaagse film gemaakt naar een spannend verhaal met filosofisch ondertoon - vrije markt en vrije wil en zo
Hoe kom ik eraan ? Wil hem graag zien...

Kent iemand de schrijfster?
Heb je al een downloadsite geprobeerd?
pi_107452065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:41 schreef PdeHoog het volgende:
Net weer een legodoos in elkaar gesleuteld :o Maar.....neefje begint nu zelf ook de boekjes te kunnen volgen _O_
Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen?

/ dagenlang heeft doorgebracht met Lego toen het alleen nog steentjes waren.
En geen motortjes en machientjes en mannetjes etc.
pi_107452200
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Haha liggen jullie samen op het vloerkleed te knutselen? .
:Y ik mocht het brandweervliegtuig doen en hij de bijbehorende auto ;)
pi_107452870
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:47 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

:Y ik mocht het brandweervliegtuig doen en hij de bijbehorende auto ;)
:o
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 20:16:54 #168
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107453675
* borisz pakt de strik voor El Hamlap weer in :{
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:33:57 #169
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_107454629
quote:
19s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:16 schreef borisz het volgende:
* borisz pakt de strik voor El Hamlap weer in :{
Toch knap dat Ajax het niveau bereikt heeft dat er nergens binnen de club meer iets goed gaat :')

Oh ja, en hallo :W
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:34:01 #170
63722 z80
I fink you freaky
pi_107454637
terug van een rondje sportschool met de fiets. lekker met een bevroren kop thuis komen. voelt weer aan als toen ik nog bij mijn ouders woonde en terug kwam van het zwemmen.
alleen mijn handen houden absolute niet van dit weer. paar dagen koud en ik kan mijn vingers amper buigen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_107454903
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:34 schreef z80 het volgende:
terug van een rondje sportschool met de fiets. lekker met een bevroren kop thuis komen. voelt weer aan als toen ik nog bij mijn ouders woonde en terug kwam van het zwemmen.
alleen mijn handen houden absolute niet van dit weer. paar dagen koud en ik kan mijn vingers amper buigen.
Goed dat je bent gegaan !

Hoe is het met het gewicht en aftrain-effect ?
/ benieuwd.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 20:43:43 #172
63722 z80
I fink you freaky
pi_107455181
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 20:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed dat je bent gegaan !

Hoe is het met het gewicht en aftrain-effect ?
/ benieuwd.
zie vorig deeltje.
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 20:41 schreef z80 het volgende:
en over op gewicht blijven.
zoals verwacht na het stoppen met zwemmen zat er zo een paar kilo aan. weer even goed gaan letten op wat er zoal naar binnen gaat en dit een beetje aangepast. inmiddels is mijn eetgewoonte dusdanig bijgesteld dat er geen extra gewicht meer bij komt. en afgelopen zondag weer terug op het oude gewicht.
nu eens kijken of we voor het einde van het jaar nog een kilo vet weg kunnen krijgen. dit is vorig jaar niet gelukt door mijn schouders en stoppen met zwemmen.
gewicht is dus even omhoog gegaan zoals verwacht. maar nu weer terug waar het was.
pi_107456254
Hey!

Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken. :') Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen :D ) dus als iemand hier tips heeft?

Alvast bedankt.
pi_107456512
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:04 schreef Lauzi-1993 het volgende:
Hey!

Ik heb een vraagje en het is wat overdreven om daar een heel topic over te openen. Morgen ga ik koken voor iemand. Ik heb nog geen idee wat precies en eigenlijk kan ik ook helemaal niet zo goed koken. :') Toch moet het wel iets speciaals zijn wat enigszins makkelijk voor te bereiden is (en met goede aanwijzingen :D ) dus als iemand hier tips heeft?

Alvast bedankt.
Spit deze site eens door: http://www.kayotic.nl/blog/ alles is heerlijk, duidelijk beschreven en met foto's voor de duidelijkheid ;) Hier veel fans te vinden van Kay :Y
pi_107457695
Terug van een uurtje wandelen :9 Frisjes buiten. Echt lekker O+ Vooral als je dan binnenkomt en je begint te gloeien O+
pi_107457849
En ik lijk een echte slager gevonden te hebben :o Eentje die volgens eigen zeggen zelf zijn slachtrunderen gaat uitzoeken elke week :o En allerlei vleeswaren zelf bereid. Kan nooit fout zijn :+ Van het weekend eens bekijken.
pi_107458039
quote:
Hey!

Alvast bedankt.
Eigenlijk is Kay ook wel voor ietwat gevorderde hobbykoks.

Misschien is Smulweb of de receptensite van AH iets voor je.
Alhoewel AH vaak met pakjes en kant en klaar werkt.
Of Karin kookt...http://www.kokenmetkarin.nl/recepten/index.html
pi_107458195
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
En ik lijk een echte slager gevonden te hebben :o Eentje die volgens eigen zeggen zelf zijn slachtrunderen gaat uitzoeken elke week :o En allerlei vleeswaren zelf bereid. Kan nooit fout zijn :+ Van het weekend eens bekijken.
Oh , goed zeg.
Loop je daar zomaar tegenaan ? Of hoor je dat van iemand ?
Onze dorpsslager was er ook zo één. Nu gestopt.

Vertelde ik een week later aan de zoon - ook slager - dat de biefstuk smolt
In de mond.
Ja, dat was Kees ! Die had bij hun op de dijk gelopen... :X
pi_107458227
En we krijgen op een subway hier in de buurt :o
pi_107458284
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
En we krijgen op een subway hier in de buurt :o
Is dat junkfood ?

Loop de andere kant op dan! ~O>
pi_107458311
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh , goed zeg.
Loop je daar zomaar tegenaan ? Of hoor je dat van iemand ?
Onze dorpsslager was er ook zo één. Nu gestopt.
resultaat van een rondje googlen in eigen stad op zoek naar een scharrel / biologische slager.
pi_107458332
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is dat junkfood ?

Geen idee maar wil het wel eens proberen :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 21:48:59 #183
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107458384
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 21:46 schreef AnneX het volgende:

[..]

Is dat junkfood ?

Hangt er vanaf hoe je je broodje laat klaarmaken ;). http://subway.nl/nederlands/layouts/menuvoeding/
pi_107458474
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:45 schreef golfer het volgende:
Is het ook uit eten gaan als je in het hotel blijft slapen??

Zelfs een iphone dock op de kamer *O*
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:00:03 #185
55709 Stereotomy
pi_107458946
Was het nog gelukt met de upgrade of nog geen tijd voor gehad DH?
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:09:21 #186
63722 z80
I fink you freaky
pi_107459367
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:20:56 #187
55709 Stereotomy
pi_107460019
quote:
Hey!

Alvast bedankt.
Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:23:16 #188
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_107460165
quote:
6s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoofd 2 hele kippen (van de AH ), wokgroenten met teriyakisaus, caesarsalade, rostirondjes en aardappelpuree.
_O-
pi_107460372
quote:

[..]

:D _O-
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:27:58 #190
63722 z80
I fink you freaky
pi_107460425
quote:

[..]

pi_107460566
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:00 schreef Stereotomy het volgende:
Was het nog gelukt met de upgrade of nog geen tijd voor gehad DH?
nog niet geprobeerd verder. Morgen weer eens kijken
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:33:27 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_107460688
*burb* :9~

Verslag volgt.
Poef.....gone! Šgolfer
pi_107460712
quote:

[..]

Hee ik kan wel koken hoor! }:|

We zitten al ffies op de bank uit te buiken. Het was ontzettend lekker :)
  dinsdag 31 januari 2012 @ 22:37:57 #194
63722 z80
I fink you freaky
pi_107460904
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

daar heb ik nog niets van mogen proeven. kan ik dus niet over oordelen.
pi_107461756
quote:

quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:

Goezo, voor ons is ook heerlijk gekookt :9
Ik had een orgasme van de hollandaise _O_ :7
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 31 januari 2012 @ 23:09:45 #196
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_107462312
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 22:58 schreef Bluezz het volgende:

Heel Haarlem Noord direct zonder stroom. :P
pi_107462502
quote:

[..]

[..]

Hmmm...ik ga nu visualiseren _O-
pi_107462687
Das beter dan zingen :s)

Pee wat leuk, je neefje die nu ook al bouwtekeningen gaat lezen *O*
pi_107462695
quote:

[..]

[..]

Ben zo benieuwd naar jullie verslag! :)

Ik ben altijd heel blij als iedereen alles lekker vind en dat was nu (weer) zo :), vooral de Japanse wokgroentes (met teriyakisaus) vielen in de smaak.
Heb alleen in mn duim gesneden tijdens het appels snijden en het bloedde flink dus 2 pleisters opgedaan. Net weer afgedaan maar weer moeten rennen want hij blijft bloeden :')
pi_107462862
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 18:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Goede comfortfood :Y

Vanavond weinig beweging bij het buikdansen maar eerder een soort vergadering.
Er gaan veel dingen veranderen en onze groep is het er niet helemaal mee eens, in ieder geval niet zonder toelichting.
Je kreeg te horen dat er dingen gaan veranderen en dat was het?

En lekker Isa; carbonara. Altijd jummie voedsel, en vult goed!
pi_107462929
Nu ff MasterChef en Dinner Date terugkijken :)
pi_107462973
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:17 schreef Bluezz het volgende:
Das beter dan zingen :s)

Pee wat leuk, je neefje die nu ook al bouwtekeningen gaat lezen *O*
Ja :D Ik heb met verbazing zitten kijken O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')