Tuurlijk, stuur maar!quote:Op maandag 30 januari 2012 23:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Thijs laat ik er morgen avond ook nog ff naar kijken, en dan verwerk ik dat woensdag. Dus als ik het je toe mag sturen morgen graag!! Vind het wel een fijn idee als er veel mensen naar gekeken hebben, jij bent dan nummer 5 namelijk
Maar 3 hebben een andere 'opdracht' van me gekregen hoor, dus 2 voor het redigeren..
![]()
Nu echt slapen dus
Ik ga voor een deegroller kijken, ik hoop dat ze em bij de Marskramer hebben. Die zit nml dicht bij huis. Heb geen Xenos. Wel ff verderop een Blokker.quote:Op maandag 30 januari 2012 23:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Koop gewoon een deegroller. Gebruik je hem niet nu, dan wel een andere keer.
Je kunt ook gewoon iets lekker bakken natuurlijk, niets mis mee..
AP?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Bij de AP hebben ze ook leuke bakvormen
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Ooooooh zit dat zooo
Zo, dat was een mooie tijd om een solli eruit te gooien. Bedrijven denken ook van 'huh, die schrijft 24/7 brieven'
Goed toch dat je er om deze tijd nog mee bezig bent?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Zo, dat was een mooie tijd om een solli eruit te gooien. Bedrijven denken ook van 'huh, die schrijft 's nachts een brief'
4 dingen nu maar alleen nog ontvangstbevestigingen ontvangen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed toch dat je er om deze tijd nog mee bezig bent?
Heb je nog leuke dingen lopen?
Ik bied 3 euroquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:31 schreef Bluezz het volgende:
Oh ik heb een deegroller gevonden[ afbeelding ]
Kinky.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kan mijn straks aangeschafte deegroller ook meenemen naar de datingshow natuurlijk, voor mijn veiligheid
Saroma-puddingkjes heb ik echt nog nooit gegeten. Heb ik nou iets gemist?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Magnetronpopcorn vooraf, knakworstjes met mosterd of ketchup als hoofdgerecht, en Saroma als nagerecht voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |