Er kan wel wat afgestoft wordenquote:
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor, welke UI's moeten er bij?
Qwea, Strega,Pagan.
En Loveless en Tombola er uithalen?
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zo
Miauw komt hier ook nooit meer, ja 2 posts per jaar...
Lut is nog zo recent actief geweest hierquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..
Phenoquote:
Ben ik mee bezig..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ook het gay-handtasje, aangezien het linkje niet meer werkt? Als we dan toch bezig zijn
Oh , die UI kende ik niequote:
quote:
Uhm, ff kiekn of me dat luktquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh heb je tijd om de OP te verversen?
Even kijken of alles goed staat
Oh, dat was vorig keer ook en toen ben je eruit gehaald, maar ik zag het wel in het register nogquote:
Geeft toch niet, we zijn toch ook met een klein clubje?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oei, dat is wel een heel karig lijstje zo
Geen haast, en ik moest ook ff goed nadenken wie er nog wel eens is enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik heb koen dan per ongeluk mee genomen met het deleten. Eerst eten dan weer rechtzetten..
Je bent veel te creabea voor regularquote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voodat ik een regular ben
Kedeng kedeng, oat moarn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
kilometers spoor schieten onder mij door
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten net keihard te zingen boven ( don't ask ) en mn collega een verdieping lager vroeg in paniek waar die huilende babies waren
ook jij stond er al in..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voordat ik een regular ben
quote:
Ooh nu pas?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]yes, eindelijk weer terug naar huis, ben veel langer gebleven dan gepland, maar het was gezellig
Leeuwarden is her en der wit, de weilanden hier ook wit bevlekt, maar een tweede laag om het dekkend tekrijgen i wel nodigquote:
quote:Op woensdag 1 februari kunt u tussen 14.00 en 17.00 uur op de foto met de Muppets in een van onze Albert Heijn XL-winkels.
Zoek een AH XL-winkel bij u in de buurt
Dat wist ik al.quote:
Ohhhhh, dat was echt GOLD geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Jammer dat ik het niet red om met Bos naar de AH XL te lopen hier![]()
![]()
![]()
Ik heb geen hekel aan homo's alleen dat overdreven nichterige.. Daar kan ik niet tegen..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Bosje, voor je verder gaat op FB, please keep in mind dat die andere met jouw voornaam daar mijn gay best friend is
![]()
![]()
Dat is jammer ja. Ach misschien zien we in Maastricht wel look a likes van Miss Piggy gaan we daar toch mee op de fotoquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Jammer dat ik het niet red om met Bos naar de AH XL te lopen hier![]()
![]()
![]()
Ik zie wel eens op filmpjes iemand met kekke pakjes, rokjes en blazers, en zulks, is dat die collega toevallig?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
ik heb sinds mn ongeluk niet meer gereden met gladheid/sneeuw
en vandaag welzelfs nog naar de Makado gereden (zo van ben je ook langer op de weg) en heb nieuwe kleren in n maat kleiner gekocht
wel een beetje trillerig nu ik thuis ben van t rijden, maar ben er écht trots op
iek een Muis!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
iek een Muis!
Zeg, die foto's van dat konijn zijn van jou toch? Die vind ik de beste
Ground floor please
Wat goed!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
en vandaag welzelfs nog naar de Makado gereden (zo van ben je ook langer op de weg) en heb nieuwe kleren in n maat kleiner gekocht
wel een beetje trillerig nu ik thuis ben van t rijden, maar ben er écht trots op
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef Greys het volgende:
De inzendtermijn is voorbij
Brother zal jullie inzendingen maandag of dinsdag gaan beoordelen en dan komt de uitslag!
Ik hoop dat je erbij zit!quote:
YWquote:
Wa's dat nouquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Blegh Chico wil vandaag niet eens zn frikandelletjes eten, ik vind het zo naar...
Ahhhhhhh Chicoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Blegh Chico wil vandaag niet eens zn frikandelletjes eten, ik vind het zo naar...
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Hey Chico moet wel fit zijn overmorgen he..
Zet Pagan en mij er maar bij!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor, welke UI's moeten er bij?
Qwea, Strega,Pagan.
En Loveless en Tombola er uithalen?
he wat is dat nu? Chico moet wel lekker eten hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
quote:
vandaag geen frikandelletjes zin, maar morgen zin voor tweequote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Twee maar liefst. Miss Piggy zit op de Alessi citruspers en The Swedish Chef op een weckpot. 't Is wel een beetje banaal, die handpoppen, net alsof je Miss Piggy aan het fisten bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Strega, hebben jullie al een Muppet gescoord bij de Appie?
Wat goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
PIMPquote:
dank je, tis ook gewoon heel lastig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat goed.Ik heb twee serieuze ongelukken meegemaakt, beide niet mijn schuld maar evengoed wel heftig schrikken. Vooral materiële schade. Daarna was ik telkens angstig om de draad weer op te pakken, en hoe langer ik wachtte, hoe enger het werd.
quote:En fijn ook dat je een maatje minder hebt.
Wowquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:50 schreef Ynske het volgende:
K kwam vanmorgen beneden, was de benedenbuur (76) vroeg opgestaan om mijn auto sneeuwvrij te maken.
quote:
Ik ben altijd wel gespannen als ze die naald er in prikken en ook als ze mijn middelvinger nodig hebben voor het HB-gehalte, maar voor de rest is het gewoon rustig liggen en wachten tot de halve liter uit je aderen zijn gekomen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Netjes Bos![]()
Ik ben echt panisch voor naalden, dus like no way in hell![]()
Naja niet eens voor naalden, wel voor bloedprikken
Whehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Twee maar liefst. Miss Piggy zit op de Alessi citruspers en The Swedish Chef op een weckpot. 't Is wel een beetje banaal, die handpoppen, net alsof je Miss Piggy aan het fisten bent.![]()
Oh wow, wat liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:50 schreef Ynske het volgende:
K kwam vanmorgen beneden, was de benedenbuur (76) vroeg opgestaan om mijn auto sneeuwvrij te maken.
Ik vind er zo veel geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan de muppets
![]()
Animal vind ik wel tof
Ja die is zo leukquote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
M'n moeder heeft gister Miss Piggy, Kermit, Swedish chef en Animal gehaaldDie krijgen we volgende week. Fozzie was helaas op.
Ik heb de eerste kaart nog niet vol. Ik heb zoveel in de hamsterweken zitten hamsteren dat er weinig aankopen zijn nu
Voor kinderen zijn ze toch geweldigquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Echt iedereen die ik ken loopt bij iedereen te zeiken voor die spaarpunten
Gelukkig heb ik geen kinderenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voor kinderen zijn ze toch geweldigIk heb nog een oude Miss Piggy schooltas liggen in de kelder
Dan zou ik er ook niet aan beginnenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:42 schreef Muis006 het volgende:
Ik vind die actie wel leuk, maar als je toch voor 90 euro boodschappen moet doen en dan ook nog moet bijbetalen, kan ik beter gewoon een pop kopen. Ik kom bijna nooit bij AH.
Koekiemonsterquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is er vast niet weg van, ik heb een koekiemonsterpop, daar is ze al van baby af aan doodsbang voor
Ik vind Sesamstraat veel leukerquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Koekiemonsterwaar is mijn koekje!!!
Ik heb daar ook een pop van, en ook een enorme Elmo
Oh Nettoramaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:45 schreef Bos81 het volgende:
Door de sneeuwval durfde ik niet echt te fietsen en lopend zijn twee appies het dichstbij, Ja ook twee Aldi's maar daar haal ik niet alles wat ik nodig heb..
Normaal ga ik eerder naar de Jumbo en zaterdags als pa hier met de auto is gaan we weleens naar de Nettorama
De liedjes van de Beetlesquote:
Whehe, bang voor koekiemonster, maar wel dol op insekten en dingenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:43 schreef oh-oh het volgende:
Thessa is er vast niet weg van, ik heb een koekiemonsterpop, daar is ze al van baby af aan doodsbang voor
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De liedjes van de Beetles
ken je de Cake Boss aflevering dat hij een taart voor Sesamstraat maakt? Echt heel leuk
Statler en Waldorfquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:50 schreef indaha het volgende:
Fijn dat Chico heeft gegeten, ook al is het taart dat telt wel goed aan voor de calorieen![]()
Van de Muppet show vond ik altijd die oude mannetje leuk met hun commentaren
Nee ik dacht altijd dat hij vrijgezel wasquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Statler en Waldorf
Wist je dat Waldorf getrouwd is? Met mevrouw Astoria
Buiten is het heerlijk in de zon,quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
De zon schijnt en die sneeuw ligt er nog, ik denk dat ik zo maar es naar de Griend bagger om die apen te laten rennen![]()
Als het morgen zo is Bos, hoeven we niet eens binnen te gaan zitten ergens hoor
Dat zou wel mooi zijn, moet ik je eventueel mijn 06-nummer even DM-en voor het geval dat?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:58 schreef oh-oh het volgende:
De zon schijnt en die sneeuw ligt er nog, ik denk dat ik zo maar es naar de Griend bagger om die apen te laten rennen![]()
Als het morgen zo is Bos, hoeven we niet eens binnen te gaan zitten ergens hoor
Goeplan, ik geef je mijnes ook ffquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zou wel mooi zijn, moet ik je eventueel mijn 06-nummer even DM-en voor het geval dat?
Hoe heet nou dat lachende vrouwtje met baret naast die opa (die naast kermit staat)?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:03 schreef Pagan het volgende:
Mogge!
Het zijn er ook nogal wat.
[ afbeelding ]
Whehe, die is idd leukquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:58 schreef Bos81 het volgende:
Dit postte ik vorige week al op Facebook![]()
![]()
![]()
Janice volgens wikiquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet nou dat lachende vrouwtje met baret naast die opa (die naast kermit staat)?
Die vind ik zo geinig
Thanks!quote:
k vind m zo chaotischquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh Nettorama![]()
Daar deden we vroeger in Sittard altijd de boodschappen, fijne winkel, die is hier nie
Antananarivo.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:29 schreef Bos81 het volgende:
Ja mocht ik toch ooit kinderen krijgen ga ik ze als derde naam Djenprpetrovsk geven..
En als het kind een pielemuisje blijkt te hebben?quote:
Anton.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En als het kind een pielemuisje blijkt te hebben?
Da's wel een sprieterig pielemuisje dan.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:48 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Anton.
Of Antenne, als ik me artistiek voel.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's wel een sprieterig pielemuisje dan.
Het gaat er niet om hoe groot ie is, het gaat erom dat ie goede ontvangst heeft.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:03 schreef Pagan het volgende:
[..]
Da's wel een sprieterig pielemuisje dan.
Otis is tof jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Otis vind ik toevallig wel echt een hele toffe naam.
Die staat hier op de lijst.
Liefst voor een hondje
Jean-Marie kannie, Jean en Sjonquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Otis is tof jaBrussel zal, als derde naam,toch wel wegvallen
Komt er eerst een Otis of een Jean-watwashetookalweer?
Goeie keus Chicoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:19 schreef oh-oh het volgende:
Chico moest net kotsen en plat kakken, bijna tegelijk, dus die taart van vanmorgen is er weer uit, helaas. We zijn maar kip6 gaan halen voor hem.
Daarvan zijn er nu drie op.
[ afbeelding ]
MAAR HET GING EROM DAT JEAN-MARIE EEN AWESOME NAAM ZOU ZIJN VOOR ZO EEN HONDJE:quote:
Ik kan gewoon nauwelijks geloven dat dat écht een hondje is, het lijkt niet echt qua 'materiaal'quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAAR HET GING EROM DAT JEAN-MARIE EEN AWESOME NAAM ZOU ZIJN VOOR ZO EEN HONDJE:
[ afbeelding ]
Voor zo een lekkere krullie
Hij staat er ook zo stoer bijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
MAAR HET GING EROM DAT JEAN-MARIE EEN AWESOME NAAM ZOU ZIJN VOOR ZO EEN HONDJE:
[ afbeelding ]
Voor zo een lekkere krullie
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij staat er ook zo stoer bij
Liberte, egalite, zit m'n haar goed hee?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde toy minder weegt dan Kees, maar dat is dan ook een obese chihuahua![]()
![]()
Poedeltje is wat hoger op de poten maar wel fijner gebouwd, tis ieg een pak kleiner dan die chinezen van me
Ik vind Kees altijd deceptively small op de fotoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik gok dat de gemiddelde toy minder weegt dan Kees, maar dat is dan ook een obese chihuahua![]()
![]()
Poedeltje is wat hoger op de poten maar wel fijner gebouwd, tis ieg een pak kleiner dan die chinezen van me
Kees is een dikke blob, dat is nog best een massief hondjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind Kees altijd deceptively small op de foto
Toen ze op schoot zat was ze ineens een stuk groter.
Hahaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kees is een dikke blob, dat is nog best een massief hondje![]()
Frits was hoger maar woog maar de helft
Haar luihuid icm haar vraatzucht vrees ikquote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hahais ze eigenlijk zo geboren of komt het door haar luiheid
?
Ahhhquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:50 schreef DeZwabber het volgende:
Doeschka Meijsing (64) overleden
Ik dacht aan Vaduz
Psychoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh ohoh en bos, als jullie meet morgen doorgaat, ik kan helemaal nietmoet om 13 naar de studentenpsych
hoezo zou ik niet durven?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psycho![]()
Durf je niet meer?
Wij gaan gewoon door hoor
ja nee dan kan t makkelijk, als t om 14 isquote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:05 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
Ja wat wil je nu dan?????
![]()
Hopla, kip nummer 4 van de 6 zit er ook in![]()
Morgen maar kip 9 nemen
Liberace!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 13:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij staat er ook zo stoer bij
Liberte, egalite, zit m'n haar goed hee?
ieuwwwww nee, dat zie ik mezelf echt niet roepen buitenquote:
Ik ga eens even voor je zoeken. Is het alleen zijn slechte eetlust? Of ook nog andere dingen?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ieuwwwww nee, dat zie ik mezelf echt niet roepen buiten![]()
Strega, weet jij of er iets vloeibaars is ipv die glucosamine pillen?
Kun je iets homeopatisch bedenken waar Chico mss baat bij zou kunnen hebben nog?
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik ga eens even voor je zoeken. Is het alleen zijn slechte eetlust? Of ook nog andere dingen?
Nee, maar ik ga eens even zoeken. Het zou fijn zijn om hem nog een tijd te verwennen met lekkere hapjes.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vrees gewoon voor een naderend einde wegens ouderdom maar dat moet je nooit hardop zeggen he...
Ahhhhhh... ik hoop dat hij snel weer wat beter eet....quote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan er echt zo slecht mee omgaan he![]()
Ik wil niet met hem naar da want als er als iets mankeert zijn het natuurlijk zijn nieren en dieetvoer is geen optie want dan hongert ie zich echt dood![]()
Sowieso de da, daar gaat ie zowat dood van de stress, dus als t ff kan doen we dat gewoon niet meer.
Hij is wel goed te pas, loopt nog lekker als ik m laat lopen, speelt nog wat soms, maar je ziet m zo wegteren voor je ogen, zo mager issie, zn kleren zwabberen allemaal om dat lijfje.
En volgens mij heb ik echt heel snel de neiging om te zeggen nee dit wil ik niet aanzien, laten we er maar mee stoppen![]()
Chico is ook echt echt een belabberde patiënt hoor, waar de rest vrolijk kakt en plat kakt en weer verder gaat met wat ze aan het doen waren is Chico al zn hele leven echt een hele grote dramaking
Die is leuk Bos! Doet me denken aan de plaatjes die Bella postquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:51 schreef Bos81 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag ik tussen de favorieten postkaarten staan van iemand naar wie ik een kaart moet sturen
Tjuusquote:
Hajeequote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef Miniem het volgende:
Labelwriter gewonnen![]()
Label je foto's en win prachtige prijzen van Brother!
Mijn konijntje moest eens weten![]()
Wattan precies?quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:22 schreef oh-oh het volgende:
Feli!
Ik won toen ook die fiets met Frits die al een jaar of zo dood was, gek is dat he
Ahhhhhhhhhh Frits, zo petite onderaan de fotoquote:
Ik kende haar toen ook niet, Diego wel, die kijkt GTST met zn maquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ken haar alleen als "Diegene die met Frits op de foto staat"
Feli Miniem! Mooi konijntjequote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef Miniem het volgende:
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, zit ik met laptop en oordoppen film te kijken, zit het einde van de film er niet op, dat is me echt nog nooit gebeurdEens moet de eerste keer zijn.
Nu moet ik het einde nog downloaden, ik moet en zal het einde weten nu, dat wordt weer 4 uurtjes slapen vannacht
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 31 januari 2012 21:21 schreef Miniem het volgende:
Die zit ook in Wie is de molquote:Op dinsdag 31 januari 2012 23:32 schreef oh-oh het volgende:
Die gast is trouwens nu best bekend he
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 februari 2012 00:40 schreef Pisces29 het volgende:
Potverdulleke, zit ik met laptop en oordoppen film te kijken, zit het einde van de film er niet op, dat is me echt nog nooit gebeurdEens moet de eerste keer zijn.
Nu moet ik het einde nog downloaden, ik moet en zal het einde weten nu, dat wordt weer 4 uurtjes slapen vannacht
quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:34 schreef indaha het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
[..]
Die zit ook in Wie is de molen ja met die foto weet ik nog je zei ik heb een fiets nodig die ga ik evenwinnen en ja hoor een dag later win je hem ook nog
quote:Op woensdag 1 februari 2012 07:34 schreef indaha het volgende:
Heeft Chiconog wat gegeten na de kipnuggets ?
Ik twijfel nog tussen 10.32 en 11.02. Trein doet er iets meer dan een uur over meestal. Maar gezien het weer moet ik rekening houden met langere reistijd. Dus neig ik naar die van 10.32. Dan vertrek ik van hier uit om ongeveer 10.10 naar het station hier..quote:
Dat is goed, ik ben zelf niet zo van de Mac. Maar voor 1 keer maakt het niet uit, hoewel ik wel een gewaagde uitspraak hierover op FOK deed vandeweek.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Het is lekker zonnig trouwens, dus ik dacht toch maar rondje lopen, mss even samen langs mijn kringloop gaan en dan ergens een broodje pakken om zo zelf op te eten? Of iets van de Mac, want ik moet wel kip9 halen voor de keizer ieg
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Verdacht doen voor ons kantoor is echt de normaalste zaak van de wereld
![]()
oeh oeh oeh, goed ideequote:
Ik bedenk wat er een beetje in dit stukje van de stad zitquote:
quote:
niet aan beginnenquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:08 schreef Miniem het volgende:
Nog nooit wat bij Subway gekocht
Ben sowieso niet van dat soort zaken.
Maak m'n eigen lunch wel.
Subway is heavenquote:
Was ik ook niet van planquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet aan beginnen
vooral de koude tonijnsalade op sesambroodje is lekker
Oh jullie gaan meetenquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:42 schreef oh-oh het volgende:
Het is lekker zonnig trouwens, dus ik dacht toch maar rondje lopen, mss even samen langs mijn kringloop gaan en dan ergens een broodje pakken om zo zelf op te eten? Of iets van de Mac, want ik moet wel kip9 halen voor de keizer ieg
quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Subway is heaven
Mensen die het niet lekker vinden vreten te veel sambal en hebben geen smaakpapillen meer
Klef? Verwissel je Subway niet met McDonalds?quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ik vind dat echt vieze muffe broodjes, kleffe hap, ik vind t niks
Dat vind ik ook niet lekker hoorquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klef? Verwissel je Subway niet met McDonalds?
Veel plezier Bos!quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef Bos81 het volgende:
ik ga zo maar eens. Tot zo oh-oh en tot vanavond de rest
Gewoon de eigenaar melden dat ie moet stoppen met die broodjes en de eckte moet maken.quote:
Hij doet maar, ik eet er gewoon nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon de eigenaar melden dat ie moet stoppen met die broodjes en de eckte moet maken.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:41 schreef oh-oh het volgende:
Verdacht doen voor ons kantoor is echt de normaalste zaak van de wereld
![]()
Gaat maar eens googlenquote:
Veel plezier in Maastrichtquote:Op woensdag 1 februari 2012 10:27 schreef Bos81 het volgende:
ik ga zo maar eens. Tot zo oh-oh en tot vanavond de rest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
De quote verschijnt bij mij nu als pop-up.quote:
Have fun!quote:
Ah, nu zie ik het ook idd.quote:Op woensdag 1 februari 2012 12:19 schreef Pagan het volgende:
[..]
De quote verschijnt bij mij nu als pop-up.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |