Er kan wel wat afgestoft wordenquote:
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor, welke UI's moeten er bij?
Qwea, Strega,Pagan.
En Loveless en Tombola er uithalen?
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zo
Miauw komt hier ook nooit meer, ja 2 posts per jaar...
Lut is nog zo recent actief geweest hierquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..
Phenoquote:
Ben ik mee bezig..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ook het gay-handtasje, aangezien het linkje niet meer werkt? Als we dan toch bezig zijn
Oh , die UI kende ik niequote:
quote:
Uhm, ff kiekn of me dat luktquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh heb je tijd om de OP te verversen?
Even kijken of alles goed staat
Oh, dat was vorig keer ook en toen ben je eruit gehaald, maar ik zag het wel in het register nogquote:
Geeft toch niet, we zijn toch ook met een klein clubje?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oei, dat is wel een heel karig lijstje zo
Geen haast, en ik moest ook ff goed nadenken wie er nog wel eens is enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik heb koen dan per ongeluk mee genomen met het deleten. Eerst eten dan weer rechtzetten..
Je bent veel te creabea voor regularquote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voodat ik een regular ben
Kedeng kedeng, oat moarn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
kilometers spoor schieten onder mij door
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten net keihard te zingen boven ( don't ask ) en mn collega een verdieping lager vroeg in paniek waar die huilende babies waren
ook jij stond er al in..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voordat ik een regular ben
quote:
Ooh nu pas?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]yes, eindelijk weer terug naar huis, ben veel langer gebleven dan gepland, maar het was gezellig
Leeuwarden is her en der wit, de weilanden hier ook wit bevlekt, maar een tweede laag om het dekkend tekrijgen i wel nodigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |