Er kan wel wat afgestoft wordenquote:
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor, welke UI's moeten er bij?
Qwea, Strega,Pagan.
En Loveless en Tombola er uithalen?
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zou schrappen wie er niet meer komen en kijken of die andere erbij willen, even vragen zo
Miauw komt hier ook nooit meer, ja 2 posts per jaar...
Lut is nog zo recent actief geweest hierquote:Op maandag 30 januari 2012 16:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Prima dan gaan die weg. Lutje laat ik even staan, die is tijdelijk afwezig door haar eindexamen..
Phenoquote:
Ben ik mee bezig..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:07 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien ook het gay-handtasje, aangezien het linkje niet meer werkt? Als we dan toch bezig zijn
Oh , die UI kende ik niequote:
quote:
Uhm, ff kiekn of me dat luktquote:Op maandag 30 januari 2012 16:20 schreef Bos81 het volgende:
Oh-Oh heb je tijd om de OP te verversen?
Even kijken of alles goed staat
Oh, dat was vorig keer ook en toen ben je eruit gehaald, maar ik zag het wel in het register nogquote:
Geeft toch niet, we zijn toch ook met een klein clubje?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:37 schreef oh-oh het volgende:
Oei, dat is wel een heel karig lijstje zo
Geen haast, en ik moest ook ff goed nadenken wie er nog wel eens is enzoquote:Op maandag 30 januari 2012 16:45 schreef Bos81 het volgende:
Oh ik heb koen dan per ongeluk mee genomen met het deleten. Eerst eten dan weer rechtzetten..
Je bent veel te creabea voor regularquote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voodat ik een regular ben
Kedeng kedeng, oat moarn?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
kilometers spoor schieten onder mij door
quote:Op maandag 30 januari 2012 16:51 schreef oh-oh het volgende:
Wij zaten net keihard te zingen boven ( don't ask ) en mn collega een verdieping lager vroeg in paniek waar die huilende babies waren
ook jij stond er al in..quote:Op maandag 30 januari 2012 16:49 schreef DeZwabber het volgende:
Hoeveel meer baggeren moet ik nog voordat ik een regular ben
quote:
Ooh nu pas?quote:Op maandag 30 januari 2012 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]yes, eindelijk weer terug naar huis, ben veel langer gebleven dan gepland, maar het was gezellig
Leeuwarden is her en der wit, de weilanden hier ook wit bevlekt, maar een tweede laag om het dekkend tekrijgen i wel nodigquote:
quote:Op woensdag 1 februari kunt u tussen 14.00 en 17.00 uur op de foto met de Muppets in een van onze Albert Heijn XL-winkels.
Zoek een AH XL-winkel bij u in de buurt
Dat wist ik al.quote:
Ohhhhh, dat was echt GOLD geweestquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Jammer dat ik het niet red om met Bos naar de AH XL te lopen hier![]()
![]()
![]()
Ik heb geen hekel aan homo's alleen dat overdreven nichterige.. Daar kan ik niet tegen..quote:Op maandag 30 januari 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
Bosje, voor je verder gaat op FB, please keep in mind dat die andere met jouw voornaam daar mijn gay best friend is
![]()
![]()
Dat is jammer ja. Ach misschien zien we in Maastricht wel look a likes van Miss Piggy gaan we daar toch mee op de fotoquote:Op maandag 30 januari 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Jammer dat ik het niet red om met Bos naar de AH XL te lopen hier![]()
![]()
![]()
Ik zie wel eens op filmpjes iemand met kekke pakjes, rokjes en blazers, en zulks, is dat die collega toevallig?quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
ik heb sinds mn ongeluk niet meer gereden met gladheid/sneeuw
en vandaag welzelfs nog naar de Makado gereden (zo van ben je ook langer op de weg) en heb nieuwe kleren in n maat kleiner gekocht
wel een beetje trillerig nu ik thuis ben van t rijden, maar ben er écht trots op
iek een Muis!quote:
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
iek een Muis!
Zeg, die foto's van dat konijn zijn van jou toch? Die vind ik de beste
Ground floor please
Wat goed!quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
en vandaag welzelfs nog naar de Makado gereden (zo van ben je ook langer op de weg) en heb nieuwe kleren in n maat kleiner gekocht
wel een beetje trillerig nu ik thuis ben van t rijden, maar ben er écht trots op
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 10:06 schreef Greys het volgende:
De inzendtermijn is voorbij
Brother zal jullie inzendingen maandag of dinsdag gaan beoordelen en dan komt de uitslag!
Ik hoop dat je erbij zit!quote:
YWquote:
Wa's dat nouquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Blegh Chico wil vandaag niet eens zn frikandelletjes eten, ik vind het zo naar...
Ahhhhhhh Chicoquote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Blegh Chico wil vandaag niet eens zn frikandelletjes eten, ik vind het zo naar...
quote:Op maandag 30 januari 2012 21:29 schreef Bos81 het volgende:
Hey Chico moet wel fit zijn overmorgen he..
Zet Pagan en mij er maar bij!quote:Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil er wel naar kijken hoor, welke UI's moeten er bij?
Qwea, Strega,Pagan.
En Loveless en Tombola er uithalen?
he wat is dat nu? Chico moet wel lekker eten hoor.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
quote:
vandaag geen frikandelletjes zin, maar morgen zin voor tweequote:Op maandag 30 januari 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
YW![]()
Twee maar liefst. Miss Piggy zit op de Alessi citruspers en The Swedish Chef op een weckpot. 't Is wel een beetje banaal, die handpoppen, net alsof je Miss Piggy aan het fisten bent.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Strega, hebben jullie al een Muppet gescoord bij de Appie?
Wat goed.quote:Op maandag 30 januari 2012 18:08 schreef Ynske het volgende:
k ben trots
PIMPquote:
dank je, tis ook gewoon heel lastig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:58 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wat goed.Ik heb twee serieuze ongelukken meegemaakt, beide niet mijn schuld maar evengoed wel heftig schrikken. Vooral materiële schade. Daarna was ik telkens angstig om de draad weer op te pakken, en hoe langer ik wachtte, hoe enger het werd.
quote:En fijn ook dat je een maatje minder hebt.
Wowquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:50 schreef Ynske het volgende:
K kwam vanmorgen beneden, was de benedenbuur (76) vroeg opgestaan om mijn auto sneeuwvrij te maken.
quote:
Ik ben altijd wel gespannen als ze die naald er in prikken en ook als ze mijn middelvinger nodig hebben voor het HB-gehalte, maar voor de rest is het gewoon rustig liggen en wachten tot de halve liter uit je aderen zijn gekomen..quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:21 schreef oh-oh het volgende:
Netjes Bos![]()
Ik ben echt panisch voor naalden, dus like no way in hell![]()
Naja niet eens voor naalden, wel voor bloedprikken
Whehequote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:40 schreef Pagan het volgende:
[..]
Twee maar liefst. Miss Piggy zit op de Alessi citruspers en The Swedish Chef op een weckpot. 't Is wel een beetje banaal, die handpoppen, net alsof je Miss Piggy aan het fisten bent.![]()
Oh wow, wat liefquote:Op dinsdag 31 januari 2012 07:50 schreef Ynske het volgende:
K kwam vanmorgen beneden, was de benedenbuur (76) vroeg opgestaan om mijn auto sneeuwvrij te maken.
Ik vind er zo veel geweldig.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:03 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb eigenlijk best wel een hekel aan de muppets
![]()
Animal vind ik wel tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |