De Gap van de Durancequote:Op woensdag 25 januari 2012 16:58 schreef VWstefan het volgende:
Mijn deelname, tijdens een rafting tochtje op de actieve groepsvakantie van een jaar geleden in de zomer. Ik viel natuurlijk (als enige) uit de boot toen we door het gap van de durance gingen. Iedereen had natuurlijk de grootste lol.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
De Gap van de Durance![]()
![]()
Heb daar gekayaked
quote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:07 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind trouwens wel dat Greys wel een beetje meer bekendheid had kunnen geven aan deze wedstrijd
Meer kans voor ons! Ik maak wel een kans denk ik. Gaat de prijs om het geheel (3 foto's) of gaat het per foto, en dan max 1 prijs per user?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, niemand zal kunnen zeggen dat ze het gemist hebben in elk geval
Per foto (je hoefde er geen 3, met eentje mocht je ook meedoen, maar max 3) en dan idd max 1 prijs per userquote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Meer kans voor ons! Ik maak wel een kans denk ik. Gaat de prijs om het geheel (3 foto's) of gaat het per foto, en dan max 1 prijs per user?
Ah ok, Want er zijn niet heel veel mensen die meegedaan hebben. Ik tel zo'n 20 posts die een kans maken. Leuk dat er 7 prijzen te winnen zijn!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Per foto (je hoefde er geen 3, met eentje mocht je ook meedoen, maar max 3) en dan idd max 1 prijs per userEn Brother kiest zelf.
ik zal ook wel niet winnen hoorquote:
Ik heb niets ingestuurd. Vandaarquote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik zal ook wel niet winnen hoormijn foto's waren veel te gewoontjes en te burgerlijk
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:22 schreef Nezhi het volgende:
Damn, die foto + de label is gewoon te fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |