Volgende keer zal er een legenda bij komen met symbolen.quote:Op maandag 30 januari 2012 03:13 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
We kunnen toch gewoon de NATO symbolen, afkortingen en uitdrukkingen gebruiken? BV. rechthoek met een stip for squad/crew (met een diagonal kruis er in INF), pijltjes voor wapens (met punt voor machinegun/automatic weapon, met punt en staart voor antitank gun, met circle for howitzer, etc) etc. CFL voor coordinated fire line, FEBA for forward edge of the battle field, etc. Follow and support force, target of opportunity, etc. Weet teminste iedereen wat er bedoeld word.
Ben bezich met mijn battle plan, en gebruik waar mogelijk de NATO uitdrukkingen en afkortingen. Kan heelas geen mooi kaartje maken, maar zal volgende keer een kaart met legende toevoegen.quote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Volgende keer zal er een legenda bij komen met symbolen.
En qua afkortingen en uitdrukkingen, tsja, er doen ook mensen mee zonder enige vorm van militaire achtergrond dus je moet het niet te onbegrijpelijk maken.
Niet alleen de zuid-zijde van het hotel, maar ook van de fabriek, de loods, het huis ernaast en het noordelijke dorpshuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 19:14 schreef Schild het volgende:
Vooral de positie van het SLA team bij hoogvlieger vind ik opmerkelijk. Het team heeft zo compleet geen zicht op wat er aan de zuid zijde van het hospitaal gebeurd, waar ik de grootste kans verwacht dat de rebellen het vuur openen op de groepen die in aanval zijn.
*Meldt zichquote:Op maandag 30 januari 2012 09:39 schreef Rave_NL het volgende:
zonder enige vorm van militaire achtergrond
quote:Op maandag 30 januari 2012 19:30 schreef Rave_NL het volgende:
En note aan zelf: voortaan bij een plattegrond de huizen nummeren, zodat je je niet in allerlei wazige constructies hoeft te wringen om een huis te beschrijven.
Correct. Tevens heeft elke geweergroep de beschikking over 40mm granaten via de onderloopse granaatwerper (UGL).quote:Op maandag 30 januari 2012 19:49 schreef Coehoorn het volgende:
Organiek bewapend....dat is mét rookgranaten én handgranaten?
Slimme vragen, hadden we eigenlijk allemaal eerst moeten stellenquote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
Hoe loopt die tunnel en is die vrij toegankelijk, loopt die door tot in de kelders van het ziekenhuis?
Hoe is het weer feitelijk, ja slecht, is dat regen, mist, laaghangende bewolking?
Latrine, zitten er in de gebouwen schijthuizen?
Trekt dat dorp alle prik van powerstation oost?
Loopt/ rijdt de vijand patrouilles?
Zijn die burgers op onze hand?
BVT ( O, T, V, EM ) en daarna een verkenningsplan?quote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
Hoe loopt die tunnel en is die vrij toegankelijk, loopt die door tot in de kelders van het ziekenhuis?
Hoe is het weer feitelijk, ja slecht, is dat regen, mist, laaghangende bewolking?
1quote:Op maandag 30 januari 2012 19:19 schreef Rave_NL het volgende:
Esses:
1) Wie heeft de beveiliging van de school op het moment dat je twee geweergroepen er naar toe laat sluipen (en dus eigenlijk sitting duck zijn bij compromitatie?)
2) Kun je de veiligheid garanderen van team geel en de marksmansectie als zij plaats nemen naast een gebouw waar niet uit te sluiten valt dat er EN zich bevindt?
3) Waarom maak je geen gebruik van de marksman tot het moment dat het hotel gezuiverd is?
4) Van een schaal van 1 tot 10, hoe hoog vind jij de prio van het zelf uitzenden van boodschappen via het radiostation?
De tunnel verloopt van zuidelijk van het office gebouw naar het politie gebouw en split zich daarna op naar het postkantoor en naar het stadhuis. Er gaat ook een tunnel van het postkantoor naar het stadhuis en een van het stadhuis naar het ziekenhuis. Daarom laat ik in mijn plan ook de TIC en C1 positie nemen in het postkantoor. Buiten dat ze daar de CO met ogen kunnen voorzien kunnen ze een eventuele aanvoer/afvoer door EN voorkomen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
Sorry maar ik kan op het moment geen plaatje(s) plaatsen.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:59 schreef Esses het volgende:
@sine, plaatjes plz. Het is nu gibberish op de late avond.
Zoals Sine al zei: De tunnel verloopt van zuidelijk van het office gebouw naar het politie gebouw en split zich daarna op naar het postkantoor en naar het stadhuis. Er gaat ook een tunnel van het postkantoor naar het stadhuis en een van het stadhuis naar het ziekenhuis.quote:Op maandag 30 januari 2012 20:33 schreef AchJa het volgende:
1) Hoe loopt die tunnel en is die vrij toegankelijk, loopt die door tot in de kelders van het ziekenhuis?
Mijn fout is dat ik de moonstate niet genoemd heb. Echter, het feit dat er niet gevlogen kan worden zegt genoeg over de staat van het weer zoals Sine al zei.quote:2) Hoe is het weer feitelijk, ja slecht, is dat regen, mist, laaghangende bewolking?
Er staat niet voor niets een latrine in het dorp. Het zou een aardig zekere aanname zijn om te stellen dat de bevolking niet rijk genoeg is om elk huis op centrale riolering aan te sluiten. Voor de grotere gebouwen, zoals een hotel of een ziekenhuis, zou je dit wel kunnen verwachten.quote:Latrine, zitten er in de gebouwen schijthuizen?
Onbekend, maar het gebrek aan hoogspanningsmasten doet het vermoeden.quote:Trekt dat dorp alle prik van powerstation oost?
Onbekend.quote:Loopt/ rijdt de vijand patrouilles?
Het dorp ligt aan de rand van de invloedssfeer van die factie, en de bevolking is aan het verhongeren. Het feit dat ze al ondergedoken zitten in de kelders van het ziekenhuis doet vermoeden dat ze zich zo veel mogelijk buiten het gevecht willen houden. Desalniettemin wordt er niet uitgesloten dat de bevolking kan worden gedwongen te vechten.quote:Zijn die burgers op onze hand?
Schijnbaar heb ik te snel de opdracht doorgelezen, of had de alcohol teveel invloed. Ik dacht dat het de bedoeling was dat heel het dorp vermeesterd werd. Daar is mijn plan dus ook op gemaakt. Blijkt dat zusterpelotons dat gaan doen. Tja, daar heb ik totaal overheen gelezen. Ook over dat oosterlijk huis, totaal overheen gelezen.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:13 schreef FeEsTbBt het volgende:
@Lightning: Je streeft je doelen wel voorbij, maar misschien komt dat omdat je ervaring hebt met dit soort dingen! Neem je nu geen taken over van de andere eenheden waarmee je samenwerkt tho?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |