ditquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Felagund het volgende:
Djokovic challenged wel een beetje nutteloos.
Hij is die regen niet gewend.quote:
Snap ik, als Spanjaardquote:
Ja hij zat echt even in een liftquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Precies, ik denk het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is al bijna dicht volgens mij.
Goed idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef FedExpress het volgende:
mooi moment om even wat te eten te pakken
Valt mee, het regent niet hard.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.
Zou je denken, maar ik zag 'm doorlopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
De klok van de wedstrijd stopt nu neem ik aan?
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?quote:
Na Li.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
bij de dames welquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
Reteirritantquote:
Zullen de mooiboy tennissers toch ook niet heel blij mee zijn? Als ze super geslomood worden zie het er ook niet super charmant uitquote:
Oh, suf.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik zag 'm doorlopen.
aw zieligquote:
Nu toch ook al? Ik vind het heel vreemd dat dit nog op zo'n primitieve manier gebeurt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 50 jaar zullen ze zich rot lachen bij het zien van deze beelden.
Ja ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu toch ook al? Ik vind het heel vreemd dat dit nog op zo'n primitieve manier gebeurt.
Ze zijn nu allebei weer terug. Nadal is wel even van de baan geweest ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, suf.
Zijn de spelers nu van de baan af? Dat lijkt me een voordeel voor Nadal, want dan kan hij misschien wat tactische tips krijgen.
Vrouwentennisquote:
Mooi, ik hoop dat Toni hem even heeft gecoacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze zijn nu allebei weer terug. Nadal is wel even van de baan geweest ja.
4-4, vierde set.quote:
Ik ook.quote:
Nog een en 40-15 nu.quote:
Eerst 6-6 krijgen dan nog hequote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Felagund het volgende:
40-15, wordt misschien toch gewoon 5-5. Met een tiebreak weet je het nooit.
Het moet 6-6 worden voordat er een tiebreak komt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Felagund het volgende:
40-15, wordt misschien toch gewoon 5-5. Met een tiebreak weet je het nooit.
Hij zit de hele wedstrijd al niet diep genoeg. Komt vooral door de druk die Djokovic zet. Die plaatst gewoon heel goed.quote:
Vind ik altijd een moeilijke. Slaat Nadal ondiep omdat Djokovic veel druk zet of zet Djokovic veel druk omdat Nadal ondiep slaat. Ik heb het idee dat het vooral het laatste is. Want ook als Nadal in een punt niet onder druk staat, slaat hij meestal ondiep.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:02 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hij zit de hele wedstrijd al niet diep genoeg. Komt vooral door de druk die Djokovic zet. Die plaatst gewoon heel goed.
Ik welquote:
Ik denk dat het aan djoko ligt. Je zag het ook al bij Murray in de halve finale tegen Djokovic. Die maakte ook zoveel fouten door de gigantische druk die Djokovic zet. Dat komt ook omdat hij mentaal zo ongelofelijk sterk is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind ik altijd een moeilijke. Slaat Nadal ondiep omdat Djokovic veel druk zet of zet Djokovic veel druk omdat Nadal ondiep slaat. Ik heb het idee dat het vooral het laatste is. Want ook als Nadal in een punt niet onder druk staat, slaat hij meestal ondiep.
Ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Felagund het volgende:
Set duurt ook alweer 72 minuten, maar dat is zeker inclusief de regenpauze?
Wsl wel ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:07 schreef Felagund het volgende:
Set duurt ook alweer 72 minuten, maar dat is zeker inclusief de regenpauze?
De vraag is eerder: wat heeft ie niet aan zijn knie.quote:
iets waarvoorr hij allang eerder rust had moeten nemenquote:
Inception-gevalletje, dit.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Laat je vooralniet misleiden door Djokovic die er nu moet uitziet. Hij kan moe zijn maar kan net zo goed helemaal niet moe zijn.
Even een gamepje moe en dan weer vol energie in de tiebreak.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:11 schreef Federer-fan het volgende:
Laat je vooralniet misleiden door Djokovic die er nu moet uitziet. Hij kan moe zijn maar kan net zo goed helemaal niet moe zijn.
dat zeiden we 5 jaar terug over Nadalquote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef Federer-fan het volgende:
Krankzinnig wat Djokovic terughaalt.
Dit is nog zieker.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:13 schreef franklop het volgende:
[..]
dat zeiden we 5 jaar terug over Nadal
Dat beseft hij zelf nu ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef Zeroku het volgende:
Hmm. Had een punt moeten zijn voor Rafa.
Nee, Nadal is gewoon gegroeid als speler.quote:
Wie het eerst bij 7 is, 2 punten verschil.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef Evertjan het volgende:
hoe werkt een tiebreak btw? ben geen die hard tennis volger
*3-2quote:
A serveert 1 keer. Dan B 2 keer, an A 2 keer, etc. Tot er iemand bij de 7 is met een minimum van twee punten verschil.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:15 schreef Evertjan het volgende:
hoe werkt een tiebreak btw? ben geen die hard tennis volger
Sorry.quote:
Nadal had tot nu toe vrij veel geluk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
A serveert 1 keer. Dan B 2 keer, an A 2 keer, etc. Tot er iemand bij de 7 is met een minimum van twee punten verschil.
Wat een pech dit.
Waarom pech? Gewoon zorgen dat je het net niet raakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:16 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
A serveert 1 keer. Dan B 2 keer, an A 2 keer, etc. Tot er iemand bij de 7 is met een minimum van twee punten verschil.
Wat een pech dit.
Nja, hij kan er ook net overheen vallen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom pech? Gewoon zorgen dat je het net niet raakt.
Ben er bang voor, als ik het zo zie.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hopen op een 5-setter en dat Nadal wint.
WHUTquote:Op zondag 29 januari 2012 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nadal had tot nu toe vrij veel geluk.
Nog een paar punten, dan is het klaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hopen op een 5-setter en dat Nadal wint.
Je hebt duidelijk Wilander niet begrepen toen hij zei dat het net een fout van jou is.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, hij kan er ook net overheen vallen.
Klopt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:19 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk Wilander niet begrepen toen hij zei dat het net een fout van jou is.
Eh, ja, da's eigenlijk wel waar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:21 schreef Ascendancy het volgende:
Zomaar interesse, waarom wordt hier steeds minimaal 3x de stand getypt. Mensen die dat willen lezen kunnen beter een ticker volgen en in principe zit toch gewoon iedereen te kijken?
Mede door de regenpauze.quote:
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef franklop het volgende:
wat geeft djokovic dit weg zeg...
Nadal zal hem nu wel winnen
Serieus, deed Nadal dat?quote:
#^<^#%%quote:Op zondag 29 januari 2012 14:24 schreef Salamando het volgende:
En om het nog erger te maken, daar is die bejaarde sneeuweter weer.
Nee, maar wel aantal BP's gehad en was de betere.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef Federer-fan het volgende:
Stond Djokovic nou een break voor in de vierde set?
Alleen al door die reclame zou ik niet naar Zwitserland gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 14:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
#^<^#%%
Ik ga nooit meer skien in zwitserland
Djoko had de set gewoon moeten pakken.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:27 schreef Salamando het volgende:
[..]
Nee, maar wel aantal BP's gehad en was de betere.
Gaan ze sowieso halen.quote:
Welk Record?quote:
Langste finale denk ik. Of langste AO finale.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk Record?
Het zou mooi zijn als we zoiets kregen als die ene gare wedstrijd bij Wimbledon toen.
Nee, enorme misser op 5-5 in de TBquote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef EddyAlbena het volgende:
Terug van de voetbal. Heeft Djoko net CP's gehad?
langste wedstrijd op Australian Open..quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Langste finale denk ik. Of langste AO finale.
Langste pot op AO.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk Record?
Het zou mooi zijn als we zoiets kregen als die ene gare wedstrijd bij Wimbledon toen.
Nee.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef EddyAlbena het volgende:
Terug van de voetbal. Heeft Djoko net CP's gehad?
Langste wedstrijd op de AO.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk Record?
half 1 snachtsquote:
Lijkt me lastig, dat was vooral toen omdat ze beiden een heel goede service hadden en niks op de service van de ander konden doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:30 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Welk Record?
Die zijn dan ook niet allemaal best of 5 hequote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef Norrage het volgende:
Pas hun eerste 5setter in 29!!!!! Potten
!!!!!!quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef Norrage het volgende:
In 30 westrijden. Dit is hun 30e partij.quote:
Maar pas hun 6e ontmoeting op een GS (enige mogelijkheid voor 5 sets buiten de Davis Cup).quote:Op zondag 29 januari 2012 14:32 schreef Norrage het volgende:
True, maar bij Federer en Nadal kreeg je vaak het gevoel dat ze eigenlijk altijd 5-setter speelden in finalesquote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar pas hun 6e ontmoeting op een GS (enige mogelijkheid voor 5 sets buiten de Davis Cup).
Ja uiteraard. Maar dan rafa en fed hebben er bv veel meerquote:Op zondag 29 januari 2012 14:34 schreef Salamando het volgende:
[..]
Maar pas hun 6e ontmoeting op een GS (enige mogelijkheid voor 5 sets buiten de Davis Cup).
Toen Rafa 16 en 17 wel ja. Daarna wint Rafa ze makkelijk.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Autobandje het volgende:
[..]
True, maar bij Federer en Nadal kreeg je vaak het gevoel dat ze eigenlijk altijd 5-setter speelden in finales
10x tegen elkaar op een GS, 3x een 5 setter zo te zien, plus nog een paar keer bij de kleinere toernooien toen ze nog best of 5 hadden.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Maar dan rafa en fed hebben er bv veel meer
Zoals die Wimbledon finale? Of die AO finale?quote:Op zondag 29 januari 2012 14:36 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Toen Rafa 16 en 17 wel ja. Daarna wint Rafa ze makkelijk.
quote:
quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:41 schreef Federer-fan het volgende:
Djokovic doet weer even of hij niet meer kan lopen.
quote:
Ik vind het ook niet onsportief maar het valt wel opquote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk is er toch niks onsportiefs aan als Djokovic doet alsof hij niet fit is? Ik bedoel, als je je moe en lamlendig voelt en doet alsof je super fit bent, is het toch ook niet onsportief?
dat wordt ook niet gezegd, we constateren het slechts.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:42 schreef Federer-fan het volgende:
Eigenlijk is er toch niks onsportiefs aan als Djokovic doet alsof hij niet fit is? Ik bedoel, als je je moe en lamlendig voelt en doet alsof je super fit bent, is het toch ook niet onsportief?
Jawelquote:Op zondag 29 januari 2012 14:43 schreef alors het volgende:
[..]
Jij hebt em niet gezien tegen Murray en Ferrer?
Ik vond deze mooier:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:quote:quote:quote:Op zondag 29 januari 2012 14:31 schreef DennisDeBengel het volgende:
Langste wedstrijd op de AO ooit.
quote:Op zondag 29 januari 2012 14:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vond deze mooier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
Ow, ik dacht ik ben ook eens scherp.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:44 schreef alors het volgende:
[..]
dat wordt ook niet gezegd, we constateren het slechts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |