ditquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Felagund het volgende:
Djokovic challenged wel een beetje nutteloos.
Hij is die regen niet gewend.quote:
Snap ik, als Spanjaardquote:
Ja hij zat echt even in een liftquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Precies, ik denk het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is al bijna dicht volgens mij.
Goed idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef FedExpress het volgende:
mooi moment om even wat te eten te pakken
Valt mee, het regent niet hard.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.
Zou je denken, maar ik zag 'm doorlopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
De klok van de wedstrijd stopt nu neem ik aan?
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?quote:
Na Li.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
bij de dames welquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
Reteirritantquote:
Zullen de mooiboy tennissers toch ook niet heel blij mee zijn? Als ze super geslomood worden zie het er ook niet super charmant uitquote:
Oh, suf.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou je denken, maar ik zag 'm doorlopen.
aw zieligquote:
Nu toch ook al? Ik vind het heel vreemd dat dit nog op zo'n primitieve manier gebeurt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Over 50 jaar zullen ze zich rot lachen bij het zien van deze beelden.
Ja ik ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nu toch ook al? Ik vind het heel vreemd dat dit nog op zo'n primitieve manier gebeurt.
Ze zijn nu allebei weer terug. Nadal is wel even van de baan geweest ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oh, suf.
Zijn de spelers nu van de baan af? Dat lijkt me een voordeel voor Nadal, want dan kan hij misschien wat tactische tips krijgen.
Vrouwentennisquote:
Mooi, ik hoop dat Toni hem even heeft gecoacht.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:52 schreef TWP het volgende:
[..]
Ze zijn nu allebei weer terug. Nadal is wel even van de baan geweest ja.
4-4, vierde set.quote:
Ik ook.quote:
Nog een en 40-15 nu.quote:
Eerst 6-6 krijgen dan nog hequote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Felagund het volgende:
40-15, wordt misschien toch gewoon 5-5. Met een tiebreak weet je het nooit.
Het moet 6-6 worden voordat er een tiebreak komt.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:00 schreef Felagund het volgende:
40-15, wordt misschien toch gewoon 5-5. Met een tiebreak weet je het nooit.
Hij zit de hele wedstrijd al niet diep genoeg. Komt vooral door de druk die Djokovic zet. Die plaatst gewoon heel goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |