ditquote:Op zondag 29 januari 2012 13:42 schreef Felagund het volgende:
Djokovic challenged wel een beetje nutteloos.
Hij is die regen niet gewend.quote:
Snap ik, als Spanjaardquote:
Ja hij zat echt even in een liftquote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Precies, ik denk het niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:44 schreef Federer-fan het volgende:
Weet inmiddels niet of het een voordeel is voor Nadal want hij had het momentum.
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:45 schreef Federer-fan het volgende:
Het dak is al bijna dicht volgens mij.
Goed idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef FedExpress het volgende:
mooi moment om even wat te eten te pakken
Valt mee, het regent niet hard.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Op deze manier duurt het nog wel even voordat ze de baan hebben droog gemaakt.
Zou je denken, maar ik zag 'm doorlopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Federer-fan het volgende:
De klok van de wedstrijd stopt nu neem ik aan?
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?quote:
Na Li.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
bij de dames welquote:Op zondag 29 januari 2012 13:48 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bestaan er uberhaupt Chinese Tennissers?
Als het om geografisch goede verdeling gaat dan kunnen we Roland Garros ook wel naar Afrika verplaatsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |