quote:
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beterquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beter
Djoko toont te weinig initiatief op het spel van Nadalquote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beter
Beiden laten alleen leuk tennis zien als iemand anders initiatief neemt. Foutenfestival ditquote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Djoko toont te weinig initiatief op het spel van Nadal
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komtquote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef icebodhi het volgende:
1-1 zij toch 5 sets ,maar nadal wint dus wees gerust !
Als je denkt dat sporters onopspoorbare doping dat een duidelijk direct positief effect heeft niet nemen ben je naïef. Als het er is wordt het gebruikt. Lijkt me sterk dat het er is, maar ik ben geen farmaceut.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand doping op de baan neemt ben je ook niet helemaal bij de wereld.
Tegelijk waren Lendl en co. trouwens poedertjes en druppeltjes aan Murray's flessen aan het toevoegen.
Beter komt ie niet meer terugquote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komt
quote:
Ik ging meteen even weg voor een sanitaire stop, had niet in de gaten dat ik de laatste post had, excusesquote:
Nee schrijf zoals ik wil,pas me niet aan !quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komt
quote:
nadal een beetje in de war brengen hequote:
Nadal ziet er gewoon groen van.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
nadal een beetje in de war brengen he
Nou, een voorwaarschuwing volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef Nalbandian het volgende:
Krijgt Nole nu een waarschuwing voor teveel tijd nemen?
Ik weet niet genoeg van doping, de effecten en de opsporingstechnieken om te zeggen of het gebruikt wordt op het allerhoogste niveau.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat sporters onopspoorbare doping dat een duidelijk direct positief effect heeft niet nemen ben je naïef. Als het er is wordt het gebruikt. Lijkt me sterk dat het er is, maar ik ben geen farmaceut.
Even een snuifje coke op de WCquote:Op zondag 29 januari 2012 11:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar serieus, is er doping waar je instantly wat aan hebt? (Dus niet van die D'Hont redbull avant la lettre placebo shit?)
Inderdaad, ik ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef Federer-fan het volgende:
Allebei de sets nu gewonnen door een DF van de tegenstander?
Nou, we zijn tweeenhalf uur verder en er zijn twee sets gespeeld. Wat is dat nou met Nadal? Hij had weer heel vel zelfvertrouwen en dan geeft hij het zo weg. Ik zie Nadal niet meer winnen nu.
Wat vind je een matige aanname?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:22 schreef alors het volgende:
al die mongols die Nadal nu meteen afschrijven
Kan nog lang duren zo.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef franklop het volgende:
kwartiertje verder, inmiddels broodjes afgebakken en gesmeerd en 2 games gespeeld bij Djoko-Nadal
Iddquote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef franklop het volgende:
kwartiertje verder, inmiddels broodjes afgebakken en gesmeerd en 2 games gespeeld bij Djoko-Nadal
mag een umpire eigenlijk tijdens een partij naar de WC? Nog nooit zien gebeuren eigenlijkquote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n umpire moet twee dingen sterk ontwikkelen: z'n blaas en nekspieren.
Ze mogen ook vanaf zes uur voor een wedstrijd niets meer drinken.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd.
Zo'n umpire moet twee dingen sterk ontwikkelen: z'n blaas en nekspieren.
Nee, mag niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
mag een umpire eigenlijk tijdens een partij naar de WC? Nog nooit zien gebeuren eigenlijk
Heb het ook nooit gezien, maar iedereen zal het begrijpen als het een keer moet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:33 schreef franklop het volgende:
[..]
mag een umpire eigenlijk tijdens een partij naar de WC? Nog nooit zien gebeuren eigenlijk
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:34 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij is het verplicht een stoma te hebben
nu je het zegtquote:Op zondag 29 januari 2012 12:35 schreef Norrage het volgende:
Ik heb ze eigenlijk ook nooit zien drinken!
Zeg dat wel. Zo slecht. Die bal was tien centimeter of meer binnen de lijn.quote:
Zeker zon warm toernooiquote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef franklop het volgende:
[..]
nu je het zegtmoet toch haast ondragelijk zijn overdag tijdens zo'n toernooi
Maar goed dat Mahut-Isner over twee dagen werd gespeeld.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:36 schreef franklop het volgende:
[..]
nu je het zegtmoet toch haast ondragelijk zijn overdag tijdens zo'n toernooi
Ik dacht 3 dagen...quote:Op zondag 29 januari 2012 12:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar goed dat Mahut-Isner over twee dagen werd gespeeld.![]()
Ja, drie inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:41 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ik dacht 3 dagen...
Maar die middelste dag ja, voor de umpire
Ja het blijft toch wel een acteur. Maar goed, echt klagen ofzo heeft ie er dan niet over gedaan. Dus het is niet echt onsportief geweest ofzoquote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef franklop het volgende:
Djokovic oogt fitter dan tegen Ferrer en Murray
Waarom denkt iedereen toch dat Djokovic regelmatig naar de oostkust van de VS vliegt?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef franklop het volgende:
Djokovic oogt fitter dan tegen Ferrer en Murray, zeker 30 uur in zn ei gezeten
Ja, precies.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:43 schreef franklop het volgende:
Djokovic oogt fitter dan tegen Ferrer en Murray, zeker 30 uur in zn ei gezeten
Er is niet maar één zo'n apparaat op de wereld. Zo'n ding kost geloof ik 50.000 euro. Djokovic heeft toch wel genoeg geld om te zorgen dat er ook zo'n ding in zijn Australische hotelkamer staat?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat Djokovic regelmatig naar de oostkust van de VS vliegt?
DIe zal ie vast meenemen in zijn koffer jaquote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n ding kost geloof ik 50.000 euro. Djokovic heeft toch wle genoeg geld om te zorgen dat er ook zo'n ding in zijn hotelkamer staat?
Dependance van Fuentes zijn kliniekquote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen toch dat Djokovic regelmatig naar de oostkust van de VS vliegt?
Ik vind het relaxedquote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef Norrage het volgende:
Ik vond het wel zielig voor rafamaar volgens mij is djoko gewoon Federer zijn hitman
Nou, ze vervoeren ook auto's per vliegtuig hoor. Zo'n ei kan er ook vast bij. Maar wie zegt dat hij het moet meenemen en dat er in Australie niet zo'n ei te vinden is.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
DIe zal ie vast meenemen in zijn koffer ja.
Wat bedoel je? Nadla moet juist diep slaan. Hij slaat veel te ondiep.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef leroytje het volgende:
Nadal snapt het niet. Hij blijft maar diep dieper diepst staan
Dat ding kan gewoon meevliegen, ja.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef Salamando het volgende:
[..]
DIe zal ie vast meenemen in zijn koffer ja.
Staan =! slaanquote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Nadla moet juist diep slaan. Hij slaat veel te ondiep.
Oh, sorry.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:48 schreef leroytje het volgende:
Wat bedoel je? Nadla moet juist diep slaan. Hij slaat veel te ondiep.
Weet ik, daarom staat er staan en niet slaan
9 punten op rijd op service al voor Djokovic.quote:
Hmhm, gaat echt rap.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:50 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
9 punten op rijd op service al voor Djokovic.
Door een rookie nog welquote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef franklop het volgende:
Het begint erop te lijken dat de Australian Open voor het eerst wordt uitgespeeld in de XL-tennisgame, jamme
Kut Fransenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:51 schreef franklop het volgende:
Het begint erop te lijken dat de Australian Open voor het eerst wordt uitgespeeld in de XL-tennisgame, jamme
Nee, hij faalt gewoon.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef franklop het volgende:
Voor de kenners; kan je nou zien dat het spel van Nadal anders is geworden na gebruik van het zwaardere racket?
Interessanter dan de wedstrijd op dit moment.quote:
Hij is wat harder gaan serveren (maar dat kan ook zonder racket) en hij is tot vandaag wel wat aanvallender gaan spelen. Maar tegen djoko is ie toch weer het haasje..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef franklop het volgende:
Voor de kenners; kan je nou zien dat het spel van Nadal anders is geworden na gebruik van het zwaardere racket?
Ja het is inmiddels wel duidelijk dat Nadal gewoon helemaal weg is. Die ballen komen ook echt niet meer goed diep. Dus totaal geen druk.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Interessanter dan de wedstrijd op dit moment.
http://online.wsj.com/art(...)LENexttoWhatsNewsTopquote:Op zondag 29 januari 2012 12:46 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Er is niet maar één zo'n apparaat op de wereld. Zo'n ding kost geloof ik 50.000 euro. Djokovic heeft toch wel genoeg geld om te zorgen dat er ook zo'n ding in zijn Australische hotelkamer staat?
Zonder racket serveren?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij is wat harder gaan serveren (maar dat kan ook zonder racket)
Zozo.quote:
Kun je uitleggen waarom niet? Het is kleiner dan een auto, Djokovic is schatrijk en het heeft blijkbaar grote invloed op zijn prestaties. Hij kan toch gewoon nog zo'n ding kopen en het later bezorgen in Australie. Dat heeft hij een half jaar geleden al per schip kunnen laten doen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:55 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://online.wsj.com/art(...)LENexttoWhatsNewsTop
Een groot ingewikkeld apparaat reis je de wereld niet mee over.
Ja, duh, de eerste set was al twee uur geleden afgelopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godverdorie, spanning van de eerste set is wel echt compleet weg.
transportkosten per vliegtuig zijn best hoog hoorquote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom niet? Het is kleiner dan een auto, Djokovic is schatrijk en het heeft blijkbaar grote invloed op zijn prestaties. Hij kan toch gewoon nog zo'n ding kopen en het later bezorgen in Australie. Dat heeft hij een half jaar geleden al per schip kunnen laten doen.
Bedoel je dit als grap? Die jongen verdient twintig miljoen per jaar.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
transportkosten per vliegtuig zijn best hoog hoor
Maar hij verdient tientallen miljoenen per jaar..quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Die chick van Murray vond ik net wat lekkerderquote:
Dat ei kan zelf toch ook vliegen???quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Djokovic' bankrekening ook.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat ie met dat ei de baan op komt en er tijdens de wissel in gaat zittenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef danos het volgende:
Ik weet niet of het handig is om tijdens een toernooi in zo'n ding te zitten. Is toch meer iets voor de voorbereiding neem ik aan.
Ik denk dat het heel handig is. Daardoor herstel je sneller, doordat er meer zuurstof in het bloed komt ofzo.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef danos het volgende:
Ik weet niet of het handig is om tijdens een toernooi in zo'n ding te zitten. Is toch meer iets voor de voorbereiding neem ik aan.
Ja, hij ging net uit.quote:
Die van mij gaat langzaam uit.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat ie met dat ei de baan op komt en er tijdens de wissel in gaat zitten.
Of er zelfs tijdens de rally's in blijft zitten.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:59 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dat ie met dat ei de baan op komt en er tijdens de wissel in gaat zitten.
quote:
quote:
quote:
quote:
Mweh.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:01 schreef Miracle_Drug het volgende:
Vermoed dat Djoko deze set ook gewoon pakt, met 6/1 ofzo
moet ie eerst wel uitkomenquote:Op zondag 29 januari 2012 12:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat ei kan zelf toch ook vliegen???
Dat is dus overdreven. Het is een populair internet verhaaltje, maar hij heeft dus een vriend in New Jersey die een sport(techniek) fanaat is wiens machine hij gebruikt.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Kun je uitleggen waarom niet? Het is kleiner dan een auto, Djokovic is schatrijk en het heeft blijkbaar grote invloed op zijn prestaties. Hij kan toch gewoon nog zo'n ding kopen en het later bezorgen in Australie. Dat heeft hij een half jaar geleden al per schip kunnen laten doen.
quote:
Oké, ik heb het op mijn leeslijst gezet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:03 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat is dus overdreven. Het is een populair internet verhaaltje, maar hij heeft dus een vriend in New Jersey die een sport(techniek) fanaat is wiens machine hij gebruikt.
Djokovic zelf heeft het er ook alleen in verband met de US Open over gehad. Lees het artikel en je krijgt niet het idee dat Djokovic dat ei overal mee naartoe sleept.
Ik ook niet. Het is net als met Federer tegen Nadal. Je weet eigenlijk dat hij het toch niet redt.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is net als met Federer tegen Nadal. Je weet eigenlijk dat hij het toch niet redt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is net als met Federer tegen Nadal. Je weet eigenlijk dat hij het toch niet redt.
Het is wel heel opvallend ja...bij de USO was dat ook maar dat was gelukkig FANTASTISCH tennisquote:Op zondag 29 januari 2012 13:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat was buitenaards. Toen waren ze beiden goed, nu alleen Djokovic.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het is wel heel opvallend ja...bij de USO was dat ook maar dat was gelukkig FANTASTISCH tennis
Veel slechter kon ook niet.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:12 schreef Felagund het volgende:
Nadal speelt iig weer een stuk beter dan aan het eind van de vorige set.
quote:
Ze kunnen straks gewoon tussen de punten door overschakelen naar het veldrijden. Kunnen we ook dat volgen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef franklop het volgende:
ze kunnen tussen de punten door ook gewoon minuut lang herhalingen laten zien
Vanuit elke hoek krijg je de laatste 2 slagen van de vorige rally te zien ja, of Rafa hem nout uit peert of dat het een winner is, dat maakt niet uitquote:Op zondag 29 januari 2012 13:13 schreef franklop het volgende:
ze kunnen tussen de punten door ook gewoon minuut lang herhalingen laten zien
Ik heb het dan altijd over 'bijna vier uur'.quote:
denk dat ze voor 15:00 wel klaar zijnquote:Op zondag 29 januari 2012 13:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ze kunnen straks gewoon tussen de punten door overschakelen naar het veldrijden. Kunnen we ook dat volgen.
Oké, ik volg het niet maar bij wijze van spreken.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:14 schreef franklop het volgende:
[..]
denk dat ze voor 15:00 wel klaar zijn
Zal zo geen uren meer duren als Nadal zo blijft spelen...quote:
Dan kan je nog 3 games zien denk ikquote:
Hij durft weer wat risico te nemen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef Federer-fan het volgende:
Eindelijk zo'n bal van Nadal die in gaat.
Ja, en als het nou van een mooie vangbal was, maar dit was niks.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef franklop het volgende:
deden ze nou een slomo van de ballenjongens?
Hoop 't wel inderdaad.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:21 schreef Miracle_Drug het volgende:
Kom op, maak er een vijf setter van!
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
Goed commentaar van Wilander. Nadal moet zijn backhand naar de backhand van Djokovic slicen, omdat Djokovic er dan weinig mee doet en Nadal het initiatief kan nemen.
Benieuwd of Toni dat ook gaat zeggen tegen Nadal dan.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:23 schreef Federer-fan het volgende:
Goed commentaar van Wilander. Nadal moet zijn backhand naar de backhand van Djokovic slicen, omdat Djokovic er dan weinig mee doet en Nadal het initiatief kan nemen.
Ja, hij is weer terug. Is geloof ik van de medicijnen af.quote:
Het zou me niet verbazen.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:24 schreef Salamando het volgende:
[..]
Benieuwd of Toni dat ook gaat zeggen tegen Nadal dan.
ze hebben hem nog een keer laten vallenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, hij is weer terug. Is geloof ik van de medicijnen af.
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:25 schreef franklop het volgende:
[..]
ze hebben hem nog een keer laten vallen
quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef FedExpress het volgende:
wat hebben die lijnrechters tegen Djoko?
ze hebben al 3-4 keer een bal uit gegeven die vol op of zelfs voor de lijn kwam...quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Volgens mij onderschat je het vak een beetje.
Het gaat wel vaak mis hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef Zeroku het volgende:
[..].
En? Je weet hoe snel zo'n bal gaat? En dat zij in een fractie van een seconde moeten reageren?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ze hebben al 3-4 keer een bal uit gegeven die vol op of zelfs voor de lijn kwam...
Het is niet zo moeilijk hoor. Kan nog erger, ik herinner me een USO match tegen Federer waar Djokovic 7-2 tegen de lijnrechters was.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:28 schreef Zeroku het volgende:
[..].
Ja, dat weten we. Dat is hun werk. Maar normaal gesproken maken ze niet zoveel grote fouten.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En? Je weet hoe snel zo'n bal gaat? En dat zij in een fractie van een seconde moeten reageren?
Het is al laat?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat weten we. Dat is hun werk. Maar normaal gesproken maken ze niet zoveel grote fouten.
Ze worden toch iedere set gewisseld?quote:
ja, dat weet ik. weet jij ook hoe vaak het in de andere wedstrijden zo fout is gegaan? dat ze daar niet zoveel fouten hebben gemaakt en al helemaal niet bij zulke marges en bij 1 speler?quote:Op zondag 29 januari 2012 13:29 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En? Je weet hoe snel zo'n bal gaat? En dat zij in een fractie van een seconde moeten reageren?
Niet per se. Het geeft aan dat het niet vaak gebeurt.quote:Op zondag 29 januari 2012 13:36 schreef Felagund het volgende:
Altijd van die nutteloze records, laatste speler die van 2-1 terug kwam.
Djokovic speelt nu ook gewoon veel beter dan Nadal.quote:
Ja.quote:
Zeggen ze op de BBC :/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |