quote:
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beterquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beter
Djoko toont te weinig initiatief op het spel van Nadalquote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef XL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het klote, beide halve finales waren beter
Beiden laten alleen leuk tennis zien als iemand anders initiatief neemt. Foutenfestival ditquote:Op zondag 29 januari 2012 12:07 schreef Salamando het volgende:
[..]
Djoko toont te weinig initiatief op het spel van Nadal
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komtquote:Op zondag 29 januari 2012 12:11 schreef icebodhi het volgende:
1-1 zij toch 5 sets ,maar nadal wint dus wees gerust !
Als je denkt dat sporters onopspoorbare doping dat een duidelijk direct positief effect heeft niet nemen ben je naïef. Als het er is wordt het gebruikt. Lijkt me sterk dat het er is, maar ik ben geen farmaceut.quote:Op zondag 29 januari 2012 11:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Als je denkt dat iemand doping op de baan neemt ben je ook niet helemaal bij de wereld.
Tegelijk waren Lendl en co. trouwens poedertjes en druppeltjes aan Murray's flessen aan het toevoegen.
Beter komt ie niet meer terugquote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komt
quote:
Ik ging meteen even weg voor een sanitaire stop, had niet in de gaten dat ik de laatste post had, excusesquote:
Nee schrijf zoals ik wil,pas me niet aan !quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef FedExpress het volgende:
[..]
ga aub aan je Nederlands werken voor je hier weer komt
quote:
nadal een beetje in de war brengen hequote:
Nadal ziet er gewoon groen van.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef franklop het volgende:
[..]
nadal een beetje in de war brengen he
Nou, een voorwaarschuwing volgens mij.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:14 schreef Nalbandian het volgende:
Krijgt Nole nu een waarschuwing voor teveel tijd nemen?
Ik weet niet genoeg van doping, de effecten en de opsporingstechnieken om te zeggen of het gebruikt wordt op het allerhoogste niveau.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als je denkt dat sporters onopspoorbare doping dat een duidelijk direct positief effect heeft niet nemen ben je naïef. Als het er is wordt het gebruikt. Lijkt me sterk dat het er is, maar ik ben geen farmaceut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |