SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je aanpassen.![]()
Dat was die tenso die je net posttequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef killerbee911 het volgende:
Maar help me even herinneren.
Welke was ook alweer attuh.jpeg
Wat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb nog wel alle foto's.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef killerbee911 het volgende:
Maar help me even herinneren.
Welke was ook alweer attuh.jpeg
kusquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En haal dat plaatje weg daar in de OP, straks slotje op ARG.
Nou en.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Misschien niet handing om in de OP te doenEn het was attuh.jpg
Niet .gif
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:30 schreef HappyBob het volgende:
Kennen jullie deze nog?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]ja
en mijn plaatje gewoon laten staan in de op
Baas.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn mooie paint topic van vlak nadat mijn ban over was[Paint] Fokkers in het wild
Beetje wel hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die tvp van vuilnismetaal killde het topic.
Trackpad is nice man.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Beetje wel heJammer dat ik m'n tablet niet hier heb (of berhaupt iets beters als de trackpad op m'n laptop
![]()
). Had ik het topic kunnen kicken
Misschien iets voor later, als ik m'n tablet hier weer heb
Trackpad is helemaal niet zo nicequote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:40 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Trackpad is nice man.Seriejoeslie.
I did not have anything to do with it.....quote:
Kus.quote:
Ik ben echt fucking snel met dat ding.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Trackpad is helemaal niet zo niceIk heb alleen geen idee waar m'n muis ligt
quote:
Ok, sry.quote:
Hey jij! Hoe gaat het?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:43 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
I did not have anything to do with it.....
Knuffel.quote:
giann.quote:
Zomaar een knuffel. Hier kan ik met mijn autisme niet tegen hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Ok, sry.
[..]
Hey jij! Hoe gaat het?
[..]
Knuffel.
[..]
giann.
Och, lukt je wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Zomaar een knuffel. Hier kan ik met mijn autisme niet tegen hoor.
Goed goed, en met jou.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:46 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
[..]
Hey jij! Hoe gaat het?
[..]
Nice.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://9gag.com/gag/2209432
Henk kijk hoe cutieputiess.
Speciaal voor jou dan.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kun je dan ook even in m'n nek hijgen?Dan is de verandering minder groot.
Mooi, ja ook wel.quote:
Oeh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:51 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan.
[..]
Mooi, ja ook wel.
Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht... Eenden hebben... Piemels?
quote:
voor je ego vooralquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bitchslap vol op je smoel is godverdomme pijnlijk.
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en een bitchslapWhy?
Aaiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Stiekem ben je wel schattig hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wie ben ik om dat te vinden?
Ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel schattig hoor.
STIEKEM dan he
Moet je eens nagaan hoe hard die gozer ruktquote:
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Grappig dat je deze mensen makkelijk neerklaptquote:
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.
Dat is alleen voor de onzekere G'squote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.
Mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT KAN IK KOPEN MET MIJN SCHATTIGHEID?
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn ouders gingen met mijn broertjes naar de mac. Mn ene broertje kreeg een pokmon en andere broertje ook, dezelfde. Toen gingen ze ruilen bij de bali en kreeg mn jongste broertje my little pony![]()
hij helemaal blij alluus.
broniesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.
Fout.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.
+1quote:
;s;s;s;squote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe kon je dat vergeten :S
Welke jan?quote:
Hoop dat je morgen over straat loopt en niet niet door een vrachtwagen wordt geraakt.quote:
Over straat lopen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoop dat je morgen over straat loopt en niet niet door een vrachtwagen wordt geraakt.
Waarom ken jij mij, wat is deze?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:06 schreef Renesite het volgende:
OMG DAT WAS OOK ZO JIJ BENT DIE KRULLIEBOI!
Wut?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:08 schreef Renesite het volgende:
Ow ja, dit was die jankerd die gelijk over pedo begon te praten. Tsk tsk tsk
Voor een euro.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wil je met mij de liefde bedrijven?
Ha Rene!quote:
Jij bent een goedkope hoer.quote:
Hoe is Groningen lately?quote:
Ik ben geen hoer, ik ben gewoon slecht in onderhandelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een goedkope hoer.
[..]
Hoe is Groningen lately?
Nee, zulks als dezen avances heb reeds eerder aan je voorgelegd. Toen ik mijn age vertelde zei je dat ik zulks een vuigen pedofiele jongen ben in al mijn onschuld.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben geen hoer, ik ben gewoon slecht in onderhandelen.
Maar dat pedo-gebeuren, zat jij een keer in m'n fobo te lurken en zei ik toen pedo tegen je of wut?
Kan ik me niks meer van herinneren.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Renesite het volgende:
N
[..]
Nee, zulks als dezen avances heb reeds eerder aan je voorgelegd. Toen ik mijn age vertelde zei je dat ik zulks een vuigen pedofiele jongen ben in al mijn onschuld.
Alles is uit je gezogen?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan ik me niks meer van herinneren.
Jeetje mineetje zegquote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
God.
Ben hier wel weer klaar mee. Doei.
Ik vind die garpjes wel leuk hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wilde kijken hoe je erop reageerde enzo
Ik moest lachenquote:
Rustig. Gewoon Grunn.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een goedkope hoer.
[..]
Hoe is Groningen lately?
1luv struikboi wy syn 5verquote:
Tilburg dichtbij genoeg?quote:
Sure!quote:
Doen jullie ook verjaardagen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Sure!
[ afbeelding ]
(xyce zijn boem-dikkie en ik) dus ik zeg gaan
Eindbaas DJ's zijn Frans en Klazien.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:35 schreef Zeroku het volgende:
Jullie heten Eindbaas DJ's?
Edit: Jammer.
Klazien; dat is een van de weinige namen die 'eindbaas' rechtvaardigt.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:36 schreef cerror het volgende:
[..]
Eindbaas DJ's zijn Frans en Klazien.
Men of Mega (onze matties) zijn Jasper en Bart
En Roccow is Rocco.
Vast team, en het wordt awesomesauce!
Is er een probleem mijn zoon?quote:
Me dunkt!quote:Op zondag 29 januari 2012 00:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klazien; dat is een van de weinige namen die 'eindbaas' rechtvaardigt.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:43 schreef Henkie94 het volgende:
A gurl n hr bf waz selbr8in da 1 DAII ANIVERASI
dey r eetin fud 0(yom yoma)( xx ♥
Da gurl seys
'"bbz... Is dis fud cukd proplii??/ <333
n bi ses
"no..... <\|/3333333
da cris n runz in2 da OVON <~3
den shee SHAT hurslef...((cos da fud wusnt cukd propliii)))
(
Da boi goz 2 pik op hurp cukd bodiii
shi DEDDED
da boi cri untel hiz EYZ bled
"i ment 2 sey no... itz cukd 2 PERFKSHUN jus lik u.."""(
he SCREEMS n frows da meel @ da woll...
a BOOTIFUL diamaonad rig wuz insud(
xXx...LIKE DIS IF U CRY EVRYTIME...xXx
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:54 schreef Henkie94 het volgende:
Ik zou zo een lading cum op die bril leggen.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En daarvoor in de plaats deze doen:
[ afbeelding ]
Le extreme happy face.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
quote:Op zondag 29 januari 2012 00:56 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]Tregt kusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pics van je korte haartjesquote:Op zondag 29 januari 2012 00:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sry
[..]
joahhh nu krult het nog meer sinds ik het 'korter' geknipt heb
is heel niet kort is gewoon grappig haar dat veel lacht en daarom krultquote:Op zondag 29 januari 2012 00:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Pics van je korte haartjes
Tomboys
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer, jammer, jammer.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
is heel niet kort is gewoon grappig haar dat veel lacht en daarom krult
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
liedje voor julliePR gemacht. Foute muziek smaak hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
kort pittig kapsel? u mad?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Jammer, jammer, jammer.
Doe 't een keertje voor mij ok?
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
liedje voor julliePrrrr.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
PR meldt zich.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
PR gemacht. Foute muziek smaak hebben.
Niet pittigquote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik verstond: im dying for a pissss
[..]
neeeeeeeeeee vraag henk
Dit dusquote:Op zondag 29 januari 2012 01:04 schreef Henkie94 het volgende:
Ik ben geen tomboy want ik ben geen wijf.
Met lang haar wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Zij is een van de prachtigste personen op paarde.
Zij met kort haarquote:
Zonder haar lijkt ze op een fucking everzwijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou met of zonder, dr hoofd man o man
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Oke negers mien negers, noem es een paar goede films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kus
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Wat een troep staat daar tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kus.
Don't be a drag, just be a queen!
Geen idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon welke films jij goed vindt/vond.
Zoals?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat een troep staat daar tussen..
En jij wordt dan naar premiers gestuurd door FOK! om films te recenseren?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ben een slechte filmkijker eigenlijk.
Ik bied het zelf aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij wordt dan naar premiers gestuurd door FOK! om films te recenseren?
Ghost Rider is fucking goed mang.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er staat wel wat goeds tussen, maar bijvoorbeeld Ghost Rider.....Tron.. Tropic Thunder.
Was van de week bij het vervolg... het is dat ik nog niks mag zeggen maar mijn hemel.quote:
Die 3D-film? Waarschijnlijk vind ik hem wel leuk though.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was van de week bij het vervolg... het is dat ik nog niks mag zeggen maar mijn hemel..
Ik kan geen titels noemen, maar geef mij maar een enge film, of een beetje fantasy. Zolang er maar actie in is. Ik ben niet echt picky.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:40 schreef Henkie94 het volgende:
Maar wat voor films vind jij leuk dan? :3
Crank is wel leuk. Is gewoon n en al actie.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan geen titels noemen, maar geef mij maar een enge film, of een beetje fantasy. Zolang er maar actie in is. Ik ben niet echt picky.
Jakkes.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMdat ze aandacht willen.
Oh leuk vanavond al! Me jellyyy.
Uhm, denk ergotherapie of huidtherapie.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jakkes.
Ja, nu schiet het wel op. Weet jij al wat je gaat doen qua opleiding? Heb je iets gekozen van wat je laatst liet zien of ben je er nog niet uit?
Oeh, klinkt interessant.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhm, denk ergotherapie of huidtherapie.
Wie weet.quote:Op zondag 29 januari 2012 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
hihaho
Appel, kom je mij dan ook nog bezoeken? Is misschien 15 minuten fietsen. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 januari 2012 12:52 schreef Bloempje. het volgende:
Hoi liefjens!
Dankjulliewel voor de facebook berichtjes enzo!![]()
quote:
Spanneeeeeend.quote:
Kom je ergo op de HvA doen?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhm, denk ergotherapie of huidtherapie.
Ik zou voor huidtherapie gaanquote:Op zondag 29 januari 2012 13:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Uhu.En huidtherapie is alleen in Utregg + is loting.
Moet ik eerst ingeloot wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou voor huidtherapie gaanEn dan op kamers in Utrecht.
Je kan altijd proberen om ingeloot te wordenquote:Op zondag 29 januari 2012 13:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet ik eerst ingeloot worden. En kamers keuren mijn ouders niet goed, want dat hoort immers niet bij 'onze' cultuur.
^2.
Surfmeet.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 29 januari 2012 14:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kan altijd proberen om ingeloot te wordenEn dan ook dichter bij Jan en alles
Alleen dat van die kamers is wel kut
Dan maar elke dinsdag, donderdag en zaterdag bij klasgenoten slapenquote:Op zondag 29 januari 2012 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat is waar.En buh zeker kut en jammer ook. Zou een totaal ander leven hebben als ik op kamers zou gaan.
kus op je hoofd.quote:
Whihihihi.quote:Op zondag 29 januari 2012 16:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maar elke dinsdag, donderdag en zaterdag bij klasgenoten slapenAlsnog gewoon lekker feesten.
wil je dan wat anders dan een kusje?quote:
Robert ten Brinkquote:
Dan maar nachttrein pakken, toch?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Whihihihi.Zou awesome ja. Mjamja, dat mag ook niet.
omg :$:$ kusj trg voor me skat :$quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omg :$:$ kusj trg voor me skat :$)))
jaloers???>>>? ;pppppppppquote:
Idk.quote:
quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Trein die in de nachten rijdt [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ohhhh dat is t liefste wat n jongen ooit tegen me gezegd heeft:$!quote:Op zondag 29 januari 2012 17:17 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
omg :$:$ kusj trg voor me skat :$)))
wollah wats met jou wrm hate dangquote:
Grapje dit?quote:
Ik meen het.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Grapje dit?Ideaal die dingen. Als je in een stad uitgaan waar je geen slaapplek hebt.. Of als je niet bij een meisje wil blijven slapen ofzo..
Wat een regels allemaal zegquote:Op zondag 29 januari 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik meen het.Ik mag niet zo laat buiten rondhangen.
![]()
En waarom zou je niet bij een meisje willen slapen? Hihihi.
Durft hij niet toch.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik meen het.Ik mag niet zo laat buiten rondhangen.
![]()
En waarom zou je niet bij een meisje willen slapen? Hihihi.
Waar slaap ik danquote:
Heb je een twijfelaar?quote:
Wanneer komt je zusje weer terug dan?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:44 schreef JanPiraat het volgende:
Voor Bob heb ik altijd een bed klaarstaanmaar laatste bus vanuit utrecht om 23.25 wel ;0
omg lkkr hoor;pppp :$:$:$$quote:
Hoe bedoel je twijfelaar?quote:Op zondag 29 januari 2012 17:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je een twijfelaar?
[..]
Wanneer komt je zusje weer terug dan?Of is ze al terug?
Je bedquote:
wat is deze voor weeaboo muziek?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Neen.quote:Op zondag 29 januari 2012 17:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je bedEen kleine tweepersoonsbed van 120 cm breed ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |