Met lang haar wel.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Zij is een van de prachtigste personen op paarde.
Zij met kort haarquote:
Zonder haar lijkt ze op een fucking everzwijn.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou met of zonder, dr hoofd man o man
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Oke negers mien negers, noem es een paar goede films
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kus
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]Wat een troep staat daar tussen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kus.
Don't be a drag, just be a queen!
Geen idee.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:22 schreef 2Happy4U het volgende:
Gewoon welke films jij goed vindt/vond.
Zoals?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:26 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Wat een troep staat daar tussen..
En jij wordt dan naar premiers gestuurd door FOK! om films te recenseren?quote:Op zondag 29 januari 2012 01:27 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ben een slechte filmkijker eigenlijk.
Ik bied het zelf aan.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En jij wordt dan naar premiers gestuurd door FOK! om films te recenseren?
Ghost Rider is fucking goed mang.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:35 schreef Cosmo2.0 het volgende:
Er staat wel wat goeds tussen, maar bijvoorbeeld Ghost Rider.....Tron.. Tropic Thunder.
Was van de week bij het vervolg... het is dat ik nog niks mag zeggen maar mijn hemel.quote:
Die 3D-film? Waarschijnlijk vind ik hem wel leuk though.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:38 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Was van de week bij het vervolg... het is dat ik nog niks mag zeggen maar mijn hemel..
Ik kan geen titels noemen, maar geef mij maar een enge film, of een beetje fantasy. Zolang er maar actie in is. Ik ben niet echt picky.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:40 schreef Henkie94 het volgende:
Maar wat voor films vind jij leuk dan? :3
Crank is wel leuk. Is gewoon één en al actie.quote:Op zondag 29 januari 2012 01:42 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[..]
Ik kan geen titels noemen, maar geef mij maar een enge film, of een beetje fantasy. Zolang er maar actie in is. Ik ben niet echt picky.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |