Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht... Eenden hebben... Piemels?
quote:
voor je ego vooralquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bitchslap vol op je smoel is godverdomme pijnlijk.
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en een bitchslapWhy?
Aaiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Stiekem ben je wel schattig hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wie ben ik om dat te vinden?
Ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel schattig hoor.
STIEKEM dan he
Moet je eens nagaan hoe hard die gozer ruktquote:
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Grappig dat je deze mensen makkelijk neerklaptquote:
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.
Dat is alleen voor de onzekere G'squote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.
Mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT KAN IK KOPEN MET MIJN SCHATTIGHEID?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |