Ja.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wacht... Eenden hebben... Piemels?
quote:
voor je ego vooralquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Bitchslap vol op je smoel is godverdomme pijnlijk.
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Shirt uitdoen en een bitchslapWhy?
Aaiquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Stiekem ben je wel schattig hoor.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wie ben ik om dat te vinden?
Ik
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Stiekem ben je wel schattig hoor.
STIEKEM dan he
Moet je eens nagaan hoe hard die gozer ruktquote:
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als je gaat vechten doe je je shirt uit zodat ze je daar niet bij kunnen pakken.
ik kom van de streets jwz
Grappig dat je deze mensen makkelijk neerklaptquote:
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan nog is de combinatie vreemd. Sowieso dat bitchslap niet straat is. Mensen gaan je uitlachen.
Dat is alleen voor de onzekere G'squote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Bitchclap is wel vreemd ja, maar dat is de reden waarom mensen hun shirt uit doen.
Mij.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT KAN IK KOPEN MET MIJN SCHATTIGHEID?
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn ouders gingen met mijn broertjes naar de mac. Mn ene broertje kreeg een pokémon en andere broertje ook, dezelfde. Toen gingen ze ruilen bij de bali en kreeg mn jongste broertje my little pony![]()
hij helemaal blij alluus.
broniesquote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.
Fout.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:21 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
My Little Pony is dan ook gewoon fucking vet.
+1quote:
;s;s;s;squote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hoe kon je dat vergeten :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |