Ik ben geen hoer, ik ben gewoon slecht in onderhandelen.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een goedkope hoer.
[..]
Hoe is Groningen lately?
Nee, zulks als dezen avances heb reeds eerder aan je voorgelegd. Toen ik mijn age vertelde zei je dat ik zulks een vuigen pedofiele jongen ben in al mijn onschuld.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben geen hoer, ik ben gewoon slecht in onderhandelen.
Maar dat pedo-gebeuren, zat jij een keer in m'n fobo te lurken en zei ik toen pedo tegen je of wut?
Kan ik me niks meer van herinneren.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:11 schreef Renesite het volgende:
N
[..]
Nee, zulks als dezen avances heb reeds eerder aan je voorgelegd. Toen ik mijn age vertelde zei je dat ik zulks een vuigen pedofiele jongen ben in al mijn onschuld.
Alles is uit je gezogen?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Kan ik me niks meer van herinneren.
Jeetje mineetje zegquote:Op zondag 29 januari 2012 00:12 schreef Renesite het volgende:
God.
Ben hier wel weer klaar mee. Doei.
Ik vind die garpjes wel leuk hoor.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wilde kijken hoe je erop reageerde enzo
Ik moest lachenquote:
Rustig. Gewoon Grunn.quote:Op zondag 29 januari 2012 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij bent een goedkope hoer.
[..]
Hoe is Groningen lately?
1luv struikboi wy syn 5verquote:
Tilburg dichtbij genoeg?quote:
Sure!quote:
Doen jullie ook verjaardagen ?quote:Op zondag 29 januari 2012 00:34 schreef cerror het volgende:
[..]
Sure!
[ afbeelding ]
(xyce zijn boem-dikkie en ik) dus ik zeg gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |