Of ergernissen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:43 schreef Scuidward het volgende:
Misschien wekt dat juist irritaties op?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef BasOne het volgende:
Ik haat Tong, hij stelt altijd vragen in AKQ die ik niet weet
AKO kennen ze hier niet.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:48 schreef BasOne het volgende:
Ik haat Tong, hij stelt altijd vragen in AKQ die ik niet weet
Of top. 2 kutten in een envelop! HAHAHAHA tonghumor!1quote:
Ik noem mijn lul de slappe lachquote:
Ik had liever gezien dat jullie postcounts omgekeerd waren.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:53 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of top. 2 kutten in een envelop! HAHAHAHA tonghumor!1![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Sowieso iemand haten die je niet eens kent, wat een onzin.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Hehe, de afleveringen uit Den Bosch en Assen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:03 schreef Biogarde het volgende:
Tong kun je het beste omschrijven als een obsessieve reaguurder. Bang dat hij wat mist op FOK!, geeft dingen op om hier te zijn, verzet afspraken en slaapt met regelmaat onvrijwillig uit.
Wij noemen dit op FOK! werkschuw tuig, ondanks dat tong zichzelf bedruipen kan middels een inkomen. Waar dit inkomen vandaan komt blijft een goed geheimgehouden iets.
Velen zullen zeggen, het is de schuld van de Rabobank! Anderen zullen zeggen, je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
Ik heb gewoon een wietkwekerij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:03 schreef Biogarde het volgende:
Tong kun je het beste omschrijven als een obsessieve reaguurder. Bang dat hij wat mist op FOK!, geeft dingen op om hier te zijn, verzet afspraken en slaapt met regelmaat onvrijwillig uit.
Wij noemen dit op FOK! werkschuw tuig, ondanks dat tong zichzelf bedruipen kan middels een inkomen. Waar dit inkomen vandaan komt blijft een goed geheimgehouden iets.
Velen zullen zeggen, het is de schuld van de Rabobank! Anderen zullen zeggen, je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
stoere boi hoor ik kom al je toppen rippen w8 maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wietkwekerij.
We moeten alleen oppassen, want die van hiernaast + de overkant is al betrapt en staan voor 14 dagen op straat
Hoertje van Assen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hehe, de afleveringen uit Den Bosch en Assen.
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wietkwekerij.
We moeten alleen oppassen, want die van hiernaast + de overkant is al betrapt en staan nog voor 14 dagen op straat
hehe ik zie kees hier altijd bij de c1000quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulen
Sproiten hoalen zeker?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef KGV het volgende:
[..]
hehe ik zie kees hier altijd bij de c1000
kratje bier en magnetron maaltijd altijdquote:
Mijn hont word afgemaakt, terwijl het geen bedreigde soort is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulen
Als je geen verstand van pitbulls hebt, dan kun je ook niet zomaar elke hond in beslag nemen, want dan kun je net zo goed vis gaan verkopen als patat!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Mijn hont word afgemaakt, terwijl het geen bedreigde soort is.
Ze zeggen dat het 'n Pitbull is, maar dat is het heulemoal nie!
DVD speletje kope trouwz?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je geen verstand van pitbulls hebt, dan kun je ook niet zomaar elke hond in beslag nemen, want dan kun je net zo goed vis gaan verkopen als patat!
okquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik haat je niet maar je topics zijn waardeloos.
RC haat ik wel.
Is dat irritant ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
@tong80, ik zie je nooit hatelijk doenmaar je vele kuttopics wekken wel ergenis op bij andere users.
Wat vind je van dit briljante topic ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tong heeft mensenkennis.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Yvon Jaspers is altijd lief en die wordt door TS gehaat
Die brave boerentrien is fucking irritant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Yvon Jaspers is altijd lief en die wordt door TS gehaat
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef boekenplank het volgende:
Niks mis met tong80, de fokkers die hem proberen te imiteren zijn pas irritant.
Ik noem een Paul enfin vul zelf maar in
Uit de kut van tante sjaan! LALLALLALLALALALALALAAAAAAAAA!!!..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef tong80 het volgende:
Waar komt soms de haat tegen Tong vandaan?
Paul is heel wat minder erg.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik maak wel eens grappen over je Tong, maar ik waardeer je zeker wel hoor en ik heb echt niets tegen je.
Als iedereen was zoals jij, was de wereld een stuk liever en vreedzamer, dus rezpect voor je, Tong!
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:03 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb gehoord dat tong soms echte topics opent in VBL ofzo is dit waar? Ik heb echt alleen maar bagger gezien van zijn hand dus ik wil wel eens een serieus tongtopic lezen
Nu wordt ik triestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'
Wat is hier dan briljant aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit briljante topic ?
Genietenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'
Hier valt niet ad rem op tegen te postenquote:
De dilemma topics zijn hardstikke leuk om in te vullenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Tong sowieso niet zoveel in zich.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tong heeft tenminste geen haat in zich en daar kunnen veel users, waaronder ikzelf, nog iets van opsteken.
Dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Haten op tong80Ze zijn gewoon jaloers omdat tong80 wel mag baggeren.
Ja maar niemand mocht ook vroeger het zoontje van de coach, die bakte er niks van maar stond wel steevast in de basis als diepe spits.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb al drie klonen moeten aanmaken na teveel baggeren, waardoor mijn postcount enorm is gedaald.
Dat klopt, hij is bij tijd en wijlen best ok maar zoals bomber al zei, zijn topics zijn niet veel soeps.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tong heeft tenminste geen haat in zich en daar kunnen veel users, waaronder ikzelf, nog iets van opsteken.
Ik was 15 toen ik in de spits speelde van NIVO-Sparta.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef Kroc het volgende:
[..]
Ja maar niemand mocht ook vroeger het zoontje van de coach, die bakte er niks van maar stond wel steevast in de basis als diepe spits.
Als bagger goed verpakt is mag iedereen hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De hatersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als bagger goed verpakt is mag iedereen het
Ja maar ik zie zijn topics gewoon als wc-papier. Makkelijk om je eigen bagger aan af te vegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De haters
Hey SwJ. Alles kits?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De haters
Ach manneke tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef Janeiros het volgende:
Ik vraag me echt af welke autist er achter dat account zit. Kinderachtig gedoe en omdat ''tong80'' het is accepteert iedereen het maar.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef Janeiros het volgende:
Ik vraag me echt af welke autist er achter dat account zit. Kinderachtig gedoe en omdat ''tong80'' het is accepteert iedereen het maar.
Die andere 10 % zijn briljant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:48 schreef Specularium het volgende:
Bij elk topic weet je dat je ongeveer 90% kans hebt op een hele slechte woordgrap.
Maar toch elke keer klikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |