quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:39 schreef Karina het volgende:
Sowieso iemand haten die je niet eens kent, wat een onzin.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Hehe, de afleveringen uit Den Bosch en Assen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:03 schreef Biogarde het volgende:
Tong kun je het beste omschrijven als een obsessieve reaguurder. Bang dat hij wat mist op FOK!, geeft dingen op om hier te zijn, verzet afspraken en slaapt met regelmaat onvrijwillig uit.
Wij noemen dit op FOK! werkschuw tuig, ondanks dat tong zichzelf bedruipen kan middels een inkomen. Waar dit inkomen vandaan komt blijft een goed geheimgehouden iets.
Velen zullen zeggen, het is de schuld van de Rabobank! Anderen zullen zeggen, je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
Ik heb gewoon een wietkwekerij.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:03 schreef Biogarde het volgende:
Tong kun je het beste omschrijven als een obsessieve reaguurder. Bang dat hij wat mist op FOK!, geeft dingen op om hier te zijn, verzet afspraken en slaapt met regelmaat onvrijwillig uit.
Wij noemen dit op FOK! werkschuw tuig, ondanks dat tong zichzelf bedruipen kan middels een inkomen. Waar dit inkomen vandaan komt blijft een goed geheimgehouden iets.
Velen zullen zeggen, het is de schuld van de Rabobank! Anderen zullen zeggen, je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen.
stoere boi hoor ik kom al je toppen rippen w8 maarquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wietkwekerij.
We moeten alleen oppassen, want die van hiernaast + de overkant is al betrapt en staan voor 14 dagen op straat
Hoertje van Assen!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:05 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Hehe, de afleveringen uit Den Bosch en Assen.
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:06 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een wietkwekerij.
We moeten alleen oppassen, want die van hiernaast + de overkant is al betrapt en staan nog voor 14 dagen op straat
hehe ik zie kees hier altijd bij de c1000quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulen
Sproiten hoalen zeker?!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:08 schreef KGV het volgende:
[..]
hehe ik zie kees hier altijd bij de c1000
kratje bier en magnetron maaltijd altijdquote:
Mijn hont word afgemaakt, terwijl het geen bedreigde soort is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:07 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dan begint ze een beetje met da pieleke te speulen
Als je geen verstand van pitbulls hebt, dan kun je ook niet zomaar elke hond in beslag nemen, want dan kun je net zo goed vis gaan verkopen als patat!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:10 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Mijn hont word afgemaakt, terwijl het geen bedreigde soort is.
Ze zeggen dat het 'n Pitbull is, maar dat is het heulemoal nie!
DVD speletje kope trouwz?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als je geen verstand van pitbulls hebt, dan kun je ook niet zomaar elke hond in beslag nemen, want dan kun je net zo goed vis gaan verkopen als patat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |