Hier valt niet ad rem op tegen te postenquote:
De dilemma topics zijn hardstikke leuk om in te vullenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'
Volgens mij heeft Tong sowieso niet zoveel in zich.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tong heeft tenminste geen haat in zich en daar kunnen veel users, waaronder ikzelf, nog iets van opsteken.
Dit.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Haten op tong80Ze zijn gewoon jaloers omdat tong80 wel mag baggeren.
Ja maar niemand mocht ook vroeger het zoontje van de coach, die bakte er niks van maar stond wel steevast in de basis als diepe spits.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit.
Ik heb al drie klonen moeten aanmaken na teveel baggeren, waardoor mijn postcount enorm is gedaald.
Dat klopt, hij is bij tijd en wijlen best ok maar zoals bomber al zei, zijn topics zijn niet veel soeps.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Tong heeft tenminste geen haat in zich en daar kunnen veel users, waaronder ikzelf, nog iets van opsteken.
Ik was 15 toen ik in de spits speelde van NIVO-Sparta.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:04 schreef Kroc het volgende:
[..]
Ja maar niemand mocht ook vroeger het zoontje van de coach, die bakte er niks van maar stond wel steevast in de basis als diepe spits.
Als bagger goed verpakt is mag iedereen hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De hatersquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Als bagger goed verpakt is mag iedereen het
Ja maar ik zie zijn topics gewoon als wc-papier. Makkelijk om je eigen bagger aan af te vegen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De haters
Hey SwJ. Alles kits?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:37 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Klopt. Maar tong80 hoeft niets goed te verpakken, hij kan gewoon een heel forum naar de tering baggeren zonder dat er iets aan gedaan wordt. En dat is waar de haat vandaan komt, dát is waar sommigen jaloers op zijn. De haters
Ach manneke tochquote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef Janeiros het volgende:
Ik vraag me echt af welke autist er achter dat account zit. Kinderachtig gedoe en omdat ''tong80'' het is accepteert iedereen het maar.
Terechte klacht.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:46 schreef Janeiros het volgende:
Ik vraag me echt af welke autist er achter dat account zit. Kinderachtig gedoe en omdat ''tong80'' het is accepteert iedereen het maar.
Die andere 10 % zijn briljant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:48 schreef Specularium het volgende:
Bij elk topic weet je dat je ongeveer 90% kans hebt op een hele slechte woordgrap.
Maar toch elke keer klikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |