okquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik haat je niet maar je topics zijn waardeloos.
RC haat ik wel.
Is dat irritant ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
@tong80, ik zie je nooit hatelijk doenmaar je vele kuttopics wekken wel ergenis op bij andere users.
Wat vind je van dit briljante topic ?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Tong heeft mensenkennis.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Yvon Jaspers is altijd lief en die wordt door TS gehaat
Die brave boerentrien is fucking irritant.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:33 schreef DrDentz het volgende:
Yvon Jaspers is altijd lief en die wordt door TS gehaat
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:43 schreef boekenplank het volgende:
Niks mis met tong80, de fokkers die hem proberen te imiteren zijn pas irritant.
Ik noem een Paul enfin vul zelf maar in
Uit de kut van tante sjaan! LALLALLALLALALALALALAAAAAAAAA!!!..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:37 schreef tong80 het volgende:
Waar komt soms de haat tegen Tong vandaan?
Paul is heel wat minder erg.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:42 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik maak wel eens grappen over je Tong, maar ik waardeer je zeker wel hoor en ik heb echt niets tegen je.
Als iedereen was zoals jij, was de wereld een stuk liever en vreedzamer, dus rezpect voor je, Tong!
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'quote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:03 schreef Nikmans het volgende:
Ik heb gehoord dat tong soms echte topics opent in VBL ofzo is dit waar? Ik heb echt alleen maar bagger gezien van zijn hand dus ik wil wel eens een serieus tongtopic lezen
Nu wordt ik triestquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'
Wat is hier dan briljant aan?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat vind je van dit briljante topic ?
Genietenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 03:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zeker, denk aan terugkerende klassiekers als 'je beste Ajax-opstelling aller tijden' of 'je beste Oranje-opstelling aller tijden' of 'weten jullie wel hoe goed Nederland is?' of 'het grote Cruijffie dilemma-topic'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |