abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107401297
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:38 schreef Blik het volgende:
Indien een rechter hier anders over denkt, mag Rijkswaterstaat een heleboel rotondes gaan veranderen in Nederland.
Daarom zou ik er ook een bericht naar RWS aan wagen, want dit werkt zo gewoon niet, als de buitenbaan niet verplicht gemaakt wordt om af te slaan, met verhoogde afscheiding bijvoorbeeld.
pi_107401380
Jullie kunnen beiden niet rijden, zitten allebei op de verkeerde baan, allebei rijbewijs inleveren en autorijden aan volwassenen overlaten. :W
  maandag 30 januari 2012 @ 14:43:18 #105
62913 Blik
The one and Only!
pi_107401400
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Jullie kunnen beiden niet rijden, zitten allebei op de verkeerde baan, allebei rijbewijs inleveren en autorijden aan volwassenen overlaten. :W
En waarom zat TS op de verkeerde baan?
pi_107401537
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:39 schreef Blik het volgende:

[..]

Zo ken ik er nog wel één: de botsing was niet ontstaan als blauw goed was voorgesorteerd
Ja, dat zei je al.
  maandag 30 januari 2012 @ 14:51:39 #107
62913 Blik
The one and Only!
pi_107401652
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:47 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Ja, dat zei je al.
Dan heb ik er nog een: Als blauw die betreffende dag niet in zijn auto was gaan zitten was er ook geen ongeluk gebeurt.
pi_107401780
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:51 schreef Blik het volgende:

[..]

Dan heb ik er nog een: Als blauw die betreffende dag niet in zijn auto was gaan zitten was er ook geen ongeluk gebeurt.
Dat is alleen niet relevant. Je kunt als automobilist niet blindelings van rijbaan verwisselen omdat daar volgens regels niemand mag rijden (iets wat ook niet klopt, want in theorie zou de blauwe auto ook nog naar de linkerbaan af kunnen slaan). Of rij jij ook gewoon tegen een voetganger aan als die ergens oversteekt waar dat niet mocht?
pi_107401800
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:43 schreef Blik het volgende:

[..]

En waarom zat TS op de verkeerde baan?
Als je rechtdoor wilt... dan ga je op de rechterbaan...... niet op de linker...
  maandag 30 januari 2012 @ 14:58:45 #110
62913 Blik
The one and Only!
pi_107401882
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Als je rechtdoor wilt... dan ga je op de rechterbaan...... niet op de linker...
Heb je de OP wel gelezen?

Wat nou als er bij de voorsorteervakken staat dat je op de linkerbaan ook rechtdoor mag?
pi_107401883
quote:
99s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:42 schreef Ronnie_bravo het volgende:
En wat als TS aanvoert dat hij verwacht had dat de blauwe auto rechtdoor zou gaan en de voorsorteerpositie vasthield?

In dat geval zou TS wel eens gelijk kunnen krijgen, wel lomp dat hij niet zichzelf had overtuigd dat hij veilig kon afslaan maar dat terzijde. Daarom heten het ongelukken. Het niet goed inschatten van de situatie.

Het gekke is als men echt rechtdoor moest op de rechterbaan, waarom loopt die baan dan hele rotonde door? Verwarrende situatie hoor...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_107401913
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:33 schreef Blik het volgende:
Ik vind het heel vreemd dat er mensen vinden dat TS schuldig is. Blauw staat voorgesorteerd voor rechtdoor en veroorzaakt daarom een botsing. Die botsing was niet ontstaan als blauw wél goed voorgesorteerd was.
Blauw veroorzaakt helemaal geen botsing, want die blijft op z'n eigen baan. Je kan toch geen botsing met een auto naast je veroorzaken als je op je eigen baan blijft? Rood moet - zoals al vaker gezegd - altijd zorgen dat ie goed kijkt voordat hij/zij van rijbaan wisselt (en niet alleen aannemen dat een ander ook wel zal afslaan).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 30 januari 2012 @ 15:00:16 #113
206640 Beelzebufo
All my vices are devices!
pi_107401938
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 januari 2012 23:28 schreef mazaru het volgende:
Pak het Hofplein maar eens een paar keer op vrijdagmiddag, dan leer je echt rotondes pakken.
Of het Keizer Karelplein in Nijmegen
Een Rijnlandse morgen (ca. 8516 vierkante meter) is onderverdeeld in 6 hont, een hont in 100 vierkante roeden, en een roede in 144 vierkante voet.
pi_107401964
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Loohcs het volgende:

[..]

Blauw veroorzaakt helemaal geen botsing, want die blijft op z'n eigen baan. Je kan toch geen botsing met een auto naast je veroorzaken als je op je eigen baan blijft? Rood moet - zoals al vaker gezegd - altijd zorgen dat ie goed kijkt voordat hij/zij van rijbaan wisselt (en niet alleen aannemen dat een ander ook wel zal afslaan).
Jullie negeren dus de voorsorteerpijlen die aangeeft dat je rechtdoor moet op de rechterbaan en als je 3kwart rond (of ook rechtdoor) had gewild had je de linkerbaan moeten pakken?

Ik gok zelf dat blauw fout zit. Ik zou zelf als ik rechtdoor wilde gaan ook de rechterbaan pakken. En zeker nu ik dit hoor hoe verwarrend dit is ga ik dat ook blijven doen of er gaat een andere FOKker tegen mij aanrijden... 8)7

[ Bericht 8% gewijzigd door Kloonhommel op 30-01-2012 15:07:12 ]
  maandag 30 januari 2012 @ 15:02:14 #115
62913 Blik
The one and Only!
pi_107401999
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:55 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is alleen niet relevant. Je kunt als automobilist niet blindelings van rijbaan verwisselen omdat daar volgens regels niemand mag rijden (iets wat ook niet klopt, want in theorie zou de blauwe auto ook nog naar de linkerbaan af kunnen slaan). Of rij jij ook gewoon tegen een voetganger aan als die ergens oversteekt waar dat niet mocht?
in theorie mag de blauwe auto alleen rechtdoor, al het andere is niet relevant
  maandag 30 januari 2012 @ 15:06:18 #116
62913 Blik
The one and Only!
pi_107402152
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 14:59 schreef Loohcs het volgende:

[..]

En blauw moet verplicht afslaan, en doet dat niet.
pi_107402197
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom moet hij verplicht afslaan dan?
pi_107402232
quote:

[..]

Ik ben het met je eens, maar nu is mijn vraag: als het verplicht is, waarom loopt de weg op de rotonde dan wel door? Als het verplicht was zou de rechterbaan uitmonden in de rechtdoorlopende weg en niet verder gaan rondom de rotonde?
  maandag 30 januari 2012 @ 15:09:52 #119
62913 Blik
The one and Only!
pi_107402270
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Omdat hij voorgesorteerd staat op een baan waar die alleen rechtdoor mag
pi_107402287
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:07 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Voorsorteerpijl ??

Probeer jij maar eens op een echte kruispunt waar aangegeven staat dat je links afslaat naar rechts af te slaan. Zullen we nog wel zien of je dan nog volhoudt dat rood fout is...
  maandag 30 januari 2012 @ 15:11:25 #121
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107402324
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:09 schreef Blik het volgende:
Omdat hij voorgesorteerd staat op een baan waar die alleen rechtdoor mag
Hij reed niet op een baan maar op een rotonde waar zelf geen lijnen of pijlen stonden die aangeven dat je af moet slaan. Die persoon mocht daar ook gewoon 3-kwart rond dus. Die pijlen voor de rotonde zijn geen onderdeel van de rotonde zelf en alleen een suggestie.

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Voorsorteerpijl ??

Probeer jij maar eens op een echte kruispunt waar aangegeven staat dat je links afslaat naar rechts af te slaan. Zullen we nog wel zien of je dan nog volhoudt dat rood fout is...
Je kunt een rotonde niet 1 op 1 vergelijken met een gewoon kruispunt.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107402376
quote:

[..]

Voorsorteerpijl ??

Volgens mij verschillen een rotonde en kruising qua status. Is een rotonde niet een 'aparte' weg, los van de wegen er naar toe?
pi_107402526
quote:

[..]

Blijft nog steeds staan dat rood een 'bijzondere verrichting' (van rijbaan wisselen) uitvoert en dat pas mag doen als hij zeker weet dat dat veilig kan. Blauw is natuurlijk niet handig bezig, maar dat betekent niet dat je op 'm in mag rijden (waarmee ik niet wil zeggen dat jij dat beweert).
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
  maandag 30 januari 2012 @ 15:21:39 #124
62913 Blik
The one and Only!
pi_107402692
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:11 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hij reed niet op een baan maar op een rotonde waar zelf geen lijnen of pijlen stonden die aangeven dat je af moet slaan. Die persoon mocht daar ook gewoon 3-kwart rond dus. Die pijlen voor de rotonde zijn geen onderdeel van de rotonde zelf en alleen een suggestie.

Daar verschillen we over van mening, blauw staat voorgesorteerd voor alleen rechtdoor en mag dus alleen rechtdoor. Lijkt mij ook een designfout als dit niet duidelijk is.
pi_107402851
quote:

[..]

Voorsorteerpijl ??

Verkeerde vergelijking. Op een rotonde kun je niet linksaf slaan, alleen rechts.
  maandag 30 januari 2012 @ 15:35:49 #126
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107403188
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:21 schreef Blik het volgende:
Daar verschillen we over van mening, blauw staat voorgesorteerd voor alleen rechtdoor en mag dus alleen rechtdoor. Lijkt mij ook een designfout als dit niet duidelijk is.
Leuk dat je daar een andere mening over hebt maar rij maar eens op dezelfde manier als de TS iemand aan en laat het voorkomen. Dan zullen we wel zien wie de correcte 'mening' heeft :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_107403316
jullie zaten beiden fout, als hij naar links wilde had hij eerst op de binnenbaan moeten rijden en als jij rechtdoor wilde (dus de eerste afslag) had jij op de buitenbaan moeten rijden.. was jij blauw geweest en hij rood was er nooit een ongeluk gekomen.
sup?
pi_107403358
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef 2l33t4u het volgende:
jullie zaten beiden fout, als hij naar links wilde had hij eerst op de binnenbaan moeten rijden en als jij rechtdoor wilde (dus de eerste afslag) had jij op de buitenbaan moeten rijden.. was jij blauw geweest en hij rood was er nooit een ongeluk gekomen.
In die zin zijn beide fout voorgesorteerd, blijft over wie er van baan wisselde en dat was TS, kortom, TS is schuldig.
pi_107403389
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:38 schreef 2l33t4u het volgende:
Dat is onzin, TS had daar best mogen rijden. Dat het niet handig is een ander verhaal.
pi_107403437
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:40 schreef Casos het volgende:

[..]

In die zin zijn beide fout voorgesorteerd, blijft over wie er van baan wisselde en dat was TS, kortom, TS is schuldig.
dit inderdaad

quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:40 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is onzin, TS had daar best mogen rijden. Dat het niet handig is een ander verhaal.
goed dit moet ik wel toegeven
sup?
pi_107403592
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:40 schreef Casos het volgende:

[..]

TS veranderde juist niet van baan omdat hij rechtdoorging zoals de voorsorteerpijl ook aangaf en heeft zich keurig aan de wetgeving gehouden. De ander is fout omdat die niet deed wat aangegeven werd en zo is een botsing onvermijdelijk?

Nogmaals, als je een andere kant op gaat dan aangegeven staat op de weg, moet je van baan verwisselen waar je de goede baan te pakken krijgt.

edit: tekening weggehaald, is misschien toch niet zo goed voorbeeld...

[ Bericht 14% gewijzigd door Kloonhommel op 30-01-2012 16:28:41 ]
  maandag 30 januari 2012 @ 15:48:19 #132
62913 Blik
The one and Only!
pi_107403645
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:35 schreef Catbert het volgende:

[..]

Leuk dat je daar een andere mening over hebt maar rij maar eens op dezelfde manier als de TS iemand aan en laat het voorkomen. Dan zullen we wel zien wie de correcte 'mening' heeft :)
Dat is toch al gebeurt, kan TS nu mooi uitproberen.

Het is wel bizar dat een rotonde zo ontworpen kan worden, RWS heeft hier ook een steek laten vallen
pi_107403688
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:46 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

TS veranderde juist niet van baan omdat hij rechtdoorging zoals de voorsorteerpijl ook aangaf en heeft zich keurig aan de wetgeving gehouden. De ander is fout omdat die niet deed wat aangegeven werd en zo is een botsing onvermijdelijk?

Nogmaals, als je een andere kant op gaat dan aangegeven staat op de weg, moet je van baan verwisselen waar je de goede baan te pakken krijgt.

Ik zie de gebeurtenis nu zo: [ afbeelding ]
Dat zie je dan verkeerd. TS is namelijk degene die tegen iemand anders aan reed. En zeker wel van baan verwisselde (van de buiten- naar de binnenbaan).
pi_107403747
quote:
14s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:49 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat zie je dan verkeerd. TS is namelijk degene die tegen iemand anders aan reed.
Omdat die ander niet doet wat verwacht wordt? De ander ging niet rechtdoor zoals de bedoeling was, juist daarom is er een ongeluk gebeurd.
pi_107403768
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:51 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

Omdat die ander niet doet wat verwacht wordt? De ander ging niet rechtdoor zoals de bedoeling was, juist daarom is er een ongeluk gebeurd.
Zoals gezegd, dat een ander iets doet wat niet mag is nog geen reden om er dan maar tegenaan te rijden. Mijn punt was vooral dat je tekening weinig toevoegt omdat absoluut geen vergelijkbare situatie is.
  maandag 30 januari 2012 @ 15:53:52 #136
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107403847
quote:

[..]

Sorry hoor maar da's gewoon ronduit dom. :')
pi_107403862
quote:

[..]

Een rotonde is gewoon een doorgaande weg, met kruispunten kan je dit niet vergelijken. TS reed op de binnenste baan van de twee en naar de buitenste baan om de rotonde te kunnen verlaten en reed, terwijl hij die actie uitvoerde, tegen die blauwe aan, TS is schuldig.
pi_107403978
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:53 schreef Catbert het volgende:

[..]

Sorry hoor maar da's gewoon ronduit dom. :')
Gelukkig heb ik jou nog, raketgeleerde dat je bent. _O_
  maandag 30 januari 2012 @ 15:58:26 #139
62913 Blik
The one and Only!
pi_107404028
Er is in ieder geval genoeg discussie om dit voor te laten komen. En ook Rijkswaterstaat erbij betrekken wegens slecht design van de rotonde
pi_107404037
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:54 schreef Casos het volgende:

[..]

Een rotonde is gewoon een doorgaande weg, met kruispunten kan je dit niet vergelijken. TS reed op de binnenste baan van de twee en naar de buitenste baan om de rotonde te kunnen verlaten en reed, terwijl hij die actie uitvoerde, tegen die blauwe aan, TS is schuldig.
Dit is dus niet zo:

quote:
10. Het hof stelt het volgende voorop. Anders dan de kantonrechter, is het hof van oordeel dat een rotonde moet worden aangemerkt als een kruispunt en niet als een cirkelvormige weg waarop slechts éénrichtingsverkeer is toegestaan. Het betreftimmers een kruising/splitsing van wegen (zie ook de definitie van rotonde in Van Dale's Groot Woordenboek der Nederlandse taal). De veronderstelling dat weggebruikers op een rotonde enkel rechtdoor kunnen rijden of rechtsaf kunnen slaan is daarom niet juist.
In het geval voor het kruispunt voorsorteerstroken zijn toegepast, houdt dat in dat bestuurders op het kruispunt de richting moeten volgen die de voorsorteerstrook waarop zij zich bevonden aangeeft.
En ook:

quote:
Onder pijlmarkering wordt verstaan de markering die is vormgegeven als een pijl. Zij geven aan waar de betreffende rijstrook heenleidt. Pijlmarkering is een subcategorie van de symboolmarkeringen. Pijlmarkeringen hebben een gebiedende functie en worden in het midden van een rijstrook aangebracht. Bestuurders zijn verplicht om de richting die de pijl aangeeft te volgen.
Een pijlmarkering op de weg, is dus geen suggestie!
Oh, and that's a bad miss!
  maandag 30 januari 2012 @ 15:59:06 #141
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404052
quote:
15s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:57 schreef Kloonhommel het volgende:
Gelukkig heb ik jou nog, raketgeleerde dat je bent. _O_
Is je bij je rijles nooit geleerd dat je een rotonde moet beschouwen als een weg met een serie afslagen naar rechts?
pi_107404104
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:54 schreef Casos het volgende:

[..]

Als ik de hele rotonde zo zie, waar je ook wilt afslaan, desnoods ga je de hele rotonde rond, afslaan vanaf de binnenste weg is gewoon lastig, je moet echt zeker weten dat je kan afslaan en het beste is om deze rotonde zo snel mogelijk te verbeteren want dit soort ongelukken zullen wel vaker gebeurd zijn/komen. Ik heb deze rotonde nog niet meegemaakt gelukkig.
pi_107404149
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Brentmeister het volgende:

[..]

Dit is dus niet zo:

[..]

En ook:

[..]

Dat betekent dus, dat je je auto direct na de pijl linksaf moet gooien op de rotonde als je linksaf wilt, omdat de pijl zegt dat dat moet. Want het is immers een kruispunt.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:01:43 #144
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404150
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:58 schreef Brentmeister het volgende:
Moet je er ook even bij melden dat het een ander soort rotonde is:
quote:
9. Blijkens de verklaring van de verbalisant, de verklaring van de betrokkene en de door de betrokkene en de officier van justitie overgelegde foto's gaat het om een rotonde met drie rijstroken. Bij elke afslag bestaat de rotonde tijdelijk uit vier rijstroken, aangezien de buitenste rijstrook ertoe dwingt de eerstvolgende afslag te nemen. De toerit naar de rotonde waar de betrokkene gebruik van heeft gemaakt, bestaat blijkens de op het wegdek aangebrachte dwangpijlen uit drie voorsorteerstroken. Het linker voorsorteervak is bestemd voor het rechtdoorgaand en linksafslaand verkeer. Het middelste voorsorteervak, waarop de betrokkene stond voorgesorteerd, is bestemd voor het rechtdoorgaande verkeer en leidt het verkeer over de middelste rijstrook van de rotonde. Bij de afslag op de rotonde naar rechts, splitst die middelste rijstrook zich in een rijstrook voor rechtdoor en een rijstrook naar rechts. Op voornoemde splitsing zijn geen wegmarkeringen aangebracht. Het rechter voorsorteervak is bestemd voor rechtsafslaand verkeer en wordt via de buitenste rijstrook direct rechtsaf geleid.
pi_107404185
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 15:59 schreef Catbert het volgende:

[..]

Is je bij je rijles nooit geleerd dat je een rotonde moet beschouwen als een weg met een serie afslagen naar rechts?
Lees de post boven je maar eens. :Z
  maandag 30 januari 2012 @ 16:03:50 #146
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404223
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:02 schreef Kloonhommel het volgende:
Lees de post boven je maar eens. :Z
En jij maakt er dan maar een T-splitsing met 1 afslag naar links van waarbij de ANDERE bestuurder opeens van baan wisselt? Wat heb je precies gesnoven?
pi_107404261
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef Catbert het volgende:

[..]

Moet je er ook even bij melden dat het een ander soort rotonde is:

[..]

En dit zegt dat een pijlmarkering een suggestie is?
Ik zeg verder niet dat de situatie 1-op-1 vergelijkbaar is, maar slechts dat een rotonde niet zondermeer een aparte weg is met een serie afslagen naar rechts.
pi_107404336
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Dat betekent dus, dat je je auto direct na de pijl linksaf moet gooien op de rotonde als je linksaf wilt, omdat de pijl zegt dat dat moet. Want het is immers een kruispunt.
Niemand heeft gezegd dat je net zo moet rijden alsof je op een kruispunt zit. Op een rotonde zijn dezelfde regels van toepassing als op een kruispunt. Met het verschil dat al het verkeer tegen de klok ingaat en ofwel voorrang krijgt of verleent bij het betreden van een rotonde.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:07:56 #149
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404374
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:04 schreef Brentmeister het volgende:
En dit zegt dat een pijlmarkering een suggestie is?
Nee, daar heb je zeker een punt. Ik hoop ook van harte dat de TS het voor laat komen, uiteindelijk is het de rechter die dat oordeel zal moeten vellen. Maar hoe dan ook wisselde de TS van baan en dat levert hem dus minimaal 50% schuld op. Ik ben alleen wel benieuwd om welke rotonde die utispraak precies ging want dit is gewoon niet hoe de meeste mensen rotondes nemen. Een hoop minder zekere weggebruikers rijden sowieso op de rechterbaan op zo'n rotonde en die kan je niet 'dwingen' links te gaan rijden.
pi_107404384
quote:
2s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:01 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Nee dat zegt het niet. Ga jij op een kruispunt ook direct naar links als je op een links-vak staat voorgesorteerd zodat je op de linker weghelft terecht komt?
pi_107404473
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:03 schreef Catbert het volgende:

[..]

En jij maakt er dan maar een T-splitsing met 1 afslag naar links van waarbij de ANDERE bestuurder opeens van baan wisselt? Wat heb je precies gesnoven?
Slecht voorbeeld, want ofwel werd het heel erg letterlijk opgevat, ofwel wilt men niet ruimer denken. Ik moet het dus echt helemaal voorkauwen. Laat dus maar zitten. Zie jij de rotonde maar als een erg kromme weg met reeks zijweggetjes. Groetjes.
  maandag 30 januari 2012 @ 16:11:45 #152
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_107404504
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Slecht voorbeeld, want ofwel werd het heel erg letterlijk opgevat, ofwel wilt men niet ruimer denken. Ik moet het dus echt helemaal voorkauwen. Laat dus maar zitten. Zie jij de rotonde maar als een erg kromme weg met reeks zijweggetjes. Groetjes.
Ja joh, het ligt aan ons, niet aan dat jij er een compleet andere situatie van maakt. Groetjes terug :')
  maandag 30 januari 2012 @ 16:12:56 #153
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_107404551
quote:
0s.gif Op maandag 30 januari 2012 16:10 schreef Kloonhommel het volgende:
Zie jij de rotonde maar als een erg kromme weg met reeks zijweggetjes. Groetjes.
Zo leert iedereen dat bij rijles hoor :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')