GMTA.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wij moeten binnenkort ook weer heen. Er moet weer statiegeld retour
Wat dacht je van de juiste mensen op de juiste plek, mafklapper.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat overheidsinstanties en beleidsmakers een afspiegeling moeten zijn van de maatschappij aan welke ze zich dienstbaar maken.
Nee, dat geldt alleen voor het bedrijfsleven. De mensen bij de overheid zitten er namelijk puur voor de show, want Fatima van 3-hoog achter vindt het prettig om te weten dat een of andere faalmarokkaan een kantoorbaantje heeft weten te bemachtigen op een afgelegen ministeriequote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat dacht je van de juiste mensen op de juiste plek, mafklapper.
Sowieso loop je ook het risico dat allochtonen die er wel zitten om hun kwaliteiten niet meer serieus worden genomen. Dan denken mensen al snel: "Oh, die zit weer in de PvdA om zijn afkomst...".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar bij keuze uit twee personen met dezelfde kwalificaties de voorkeur geven uit die uit de minder vertegenwoordigde bevolkingsgroep.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Altijd die hypothetische situaties die erbij getrokken worden. Er zijn nooit twee mensen met exact dezelfde kwalificaties.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar bij keuze uit twee personen met dezelfde kwalificaties de voorkeur geven uit die uit de minder vertegenwoordigde bevolkingsgroep.
Jawel hoor, nooit zelf gesprekken gevoerd met sollicitanten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Altijd die hypothetische situaties die erbij getrokken worden. Er zijn nooit twee mensen met exact dezelfde kwalificaties.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, nooit zelf gesprekken gevoerd met sollicitanten?
Wat vind je daarvan? Niemand heeft precies dezelfde capaciteiten, Remlof. De een is misschien makkelijker om mee om te gaan dan de ander, ondanks dat hij dezelfde diploma's heeft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso loop je ook het risico dat allochtonen die er wel zitten om hun kwaliteiten niet meer serieus worden genomen. Dan denken mensen al snel: "Oh, die zit weer in de PvdA om zijn afkomst...".
Jawel hoor, ooit twee volledig identieke personen tegengekomen?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Jawel hoor, nooit zelf gesprekken gevoerd met sollicitanten?
Wat begrijp je niet aan "ik kijk eerst naar de kwaliteiten en alleen bij gelijke geschiktheid zou ik de voorkeur geven aan de minder vertegenwoordigde bevolkingsgroep"?quote:
Andere nevenactiviteiten, andere hobbies, andere wensen, ander toekomstbeeld, andere presentatie, andere omgangsvormen, ander uiterlijk, etc etc.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:31 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[..]
Wat vind je daarvan? Niemand heeft precies dezelfde capaciteiten, Remlof. De een is misschien makkelijker om mee om te gaan dan de ander, ondanks dat hij dezelfde diploma's heeft.
Nooit volledig identiek maar wel twee die allebei evenveel geschikt waren voor de positie waarop ze solliciteerden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jawel hoor, ooit twee volledig identieke personen tegengekomen?
Wat een bar slechte gesprekken moeten dat geweest zijn dan
Geef mij eens een casus waarbij de geschiktheid volledig gelijk is?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan "ik kijk eerst naar de kwaliteiten en alleen bij gelijke geschiktheid zou ik de voorkeur geven aan de minder vertegenwoordigde bevolkingsgroep"?
Inderdaad, dat van mij was maar een voorbeeld van de velen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Andere nevenactiviteiten, andere hobbies, andere wensen, ander toekomstbeeld, andere presentatie, andere omgangsvormen, ander uiterlijk, etc etc.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar bij keuze uit twee personen met dezelfde kwalificaties de voorkeur geven uit die uit de minder vertegenwoordigde bevolkingsgroep.
Geschikt voor de positie ben je behoorlijk snel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Nooit volledig identiek maar wel twee die allebei evenveel geschikt waren voor de positie waarop ze solliciteerden.
Which is true, we cannot dare deny facts.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Sowieso loop je ook het risico dat allochtonen die er wel zitten om hun kwaliteiten niet meer serieus worden genomen. Dan denken mensen al snel: "Oh, die zit weer in de PvdA om zijn afkomst...".
De één kan communicatief beter zijn terwijl bij de ander de technische kennis beter is. En als allebei die factoren even belangrijk zijn voor een functie maakt het niet zoveel uit wie je aanneemt, dan moet je alleen één van die gebieden bijschaven.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geef mij eens een casus waarbij de geschiktheid volledig gelijk is?
Dus je weigert iemand die blank is omdat hij blank is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
De één kan communicatief beter zijn terwijl bij de ander de technische kennis beter is. En als allebei die factoren even belangrijk zijn voor een functie maakt het niet zoveel uit wie je aanneemt, dan moet je alleen één van die gebieden bijschaven.
"In het team passen" is ook een behoorlijk belangrijke factor inderdaad.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geschikt voor de positie ben je behoorlijk snel.
Sommige personen zijn nog altijd prettiger in omgang met collega’s, prettiger naar jou toe of hebben andere wensen met de baan.
Waar zeg ik dat ik blanken zou weigeren? Je bent erg goed in het verdraaien van woorden Vs, beetje slap van je.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je weigert iemand die blank is omdat hij blank is.
Sinds wanneer is dat minder erg dan een allochtoon weigeren?
Het is geen optelsom, uiteindelijk maak je dan een keuze wat jij als werkgever het meest belangrijk vindt; communicatie of technische kennis. Ze zijn dan niet gelijk en dan hoef je dat ook niet gelijk te trekken door te zeggen dat het niet zoveel uitmaakt, het maakt wel uit, want het is een verschil dat je in een sollicitatiegesprek opmerkt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:35 schreef remlof het volgende:
[..]
De één kan communicatief beter zijn terwijl bij de ander de technische kennis beter is. En als allebei die factoren even belangrijk zijn voor een functie maakt het niet zoveel uit wie je aanneemt, dan moet je alleen één van die gebieden bijschaven.
Voorkeur geven aan etnische minderheden is hetzelfde als blanken weigeren, smartass.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik blanken zou weigeren? Je bent erg goed in het verdraaien van woorden Vs, beetje slap van je.
Een mannelijk en blank team dus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"In het team passen" is ook een behoorlijk belangrijke factor inderdaad.
Maar het klinkt lieverquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorkeur geven aan etnische minderheden is hetzelfde als blanken weigeren, smartass.
In een gelijke situatie een allochtoon aannemen is gewoon een blanke weigeren om z'n huidskleur, hoe leuk je 't ook inpakt, verbloemt of een strikje er om doet, mafklapper.
Ik vraag me af hoe mensen voor positieve discriminatie dit volledig misplaatste schuldgevoel krijgenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dus je weigert iemand die blank is omdat hij blank is.
Sinds wanneer is dat minder erg dan een allochtoon weigeren?
Het kiezen van een sollicitant voor een functie is altijd subjectief, mits er voldoende kandidaten zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het is geen optelsom, uiteindelijk maak je dan een keuze wat jij als werkgever het meest belangrijk vindt; communicatie of technische kennis. Ze zijn dan niet gelijk en dan hoef je dat ook niet gelijk te trekken door te zeggen dat het niet zoveel uitmaakt, het maakt wel uit, want het is een verschil dat je in een sollicitatiegesprek opmerkt.
Ik geef altijd de voorkeur aan heterogene teams. Dat is sowieso beter om nieuwe input te krijgen.quote:
Ik ben liever pragmatisch ingesteld dan de PvdA mentaliteit waarbij je masturbeert op idiote verbloeming van feiten.quote:
Steekje los, zelfhaat, geen idee.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe mensen voor positieve discriminatie dit volledig misplaatste schuldgevoel krijgen
Je leest echt wat je wil lezen hè, mafklapperquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voorkeur geven aan etnische minderheden is hetzelfde als blanken weigeren, smartass.
In een gelijke situatie een allochtoon aannemen is gewoon een blanke weigeren om z'n huidskleur, hoe leuk je 't ook inpakt, verbloemt of een strikje er om doet, mafklapper.
Dat klopt. En ook daarbij geldt dat je eerder een goed gevoel hebt bij iemand die dichtbij jou staat, qua hobbies en qua levensstijl, dan iemand die iets minder op je lijkt. Dat het subjectief is, is evident. Echter; waarom moet je dat proces dan gaan vervormen door te zeggen dat er bij gelijke geschiktheid voor een allochtoon of vrouw gekozen moet worden. Het is al een moeilijk proces, maar als de werkgever ook rekening moet houden met de factor dat er van hem verlangd wordt eerder een minderheid aan te nemen, is het bij voorbaat al gekleurd en niet double-blind.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Het kiezen van een sollicitant voor een functie is altijd subjectief, mits er voldoende kandidaten zijn.
Het "gevoel" dat je bij iemand hebt speelt ook een grote rol.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Je leest echt wat je wil lezen hè, mafklapper
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat kan en magquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik geef altijd de voorkeur aan heterogene teams. Dat is sowieso beter om nieuwe input te krijgen.
Niets moet, maar voor mij zou er sprake zijn van een lichte voorkeur. Ook omdat ik denk dat een team sterker is naarmate het meer heterogeen is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat klopt. En ook daarbij geldt dat je eerder een goed gevoel hebt bij iemand die dichtbij jou staat, qua hobbies en qua levensstijl, dan iemand die iets minder op je lijkt. Dat het subjectief is, is evident. Echter; waarom moet je dat proces dan gaan vervormen door te zeggen dat er bij gelijke geschiktheid voor een allochtoon of vrouw gekozen moet worden. Het is al een moeilijk proces, maar als de werkgever ook rekening moet houden met de factor dat er van hem verlangd wordt eerder een minderheid aan te nemen, is het bij voorbaat al gekleurd en niet double-blind.
Dat is prima. Maar waarom moeten andere werkgevers of teamleiders dat ook willen of er net zo over gaan denken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets moet, maar voor mij zou er sprake zijn van een lichte voorkeur. Ook omdat ik denk dat een team sterker is naarmate het meer heterogeen is.
Vind je ook dat de overheid dat mag opdringen? Dus niet alleen binnen de partij, maar positieve discriminatie als regel voor elk bedrijf?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Niets moet, maar voor mij zou er sprake zijn van een lichte voorkeur. Ook omdat ik denk dat een team sterker is naarmate het meer heterogeen is.
Aldus degene die blanken wil weigeren omdat ze blank zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef remlof het volgende:
Jullie proberen gewoon jullie latente xenofobie te verbloemen
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef remlof het volgende:
Ik rijd Volvo, gare.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef Reya het volgende:
Volvorijders, die zou ik nou nooit in mijn team willen hebben.
Net als Toyota Prius rijders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef Reya het volgende:
Volvorijders, die zou ik nou nooit in mijn team willen hebben.
Hihi, goede ontduiking van de bewijslastquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef remlof het volgende:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is prima. Maar waarom moeten andere werkgevers of teamleiders dat ook willen of er net zo over gaan denken?
De overheid heeft een voorbeeldfunctie. En goed doen doet goed volgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:43 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Vind je ook dat de overheid dat mag opdringen? Dus niet alleen binnen de partij, maar positieve discriminatie als regel voor elk bedrijf?
Maar jij hebt geen recht om in het team van Reya plaats te nemen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik rijd Volvo, gare.
En uiteraard ben ik een aanwinst voor elk team.
"Ik verkies blank boven gekleurd"quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hihi, goede ontduiking van de bewijslast
Ik heb eerder geen recht om in het team van Reya plaats te nemen omdat statistiek mijn nemesis is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen recht om in het team van Reya plaats te nemen.
Als hij geen volvorijders wilt, is dat zijn goed recht
Grappig genoeg is remlof de echte xenofoob.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ik verkies blank boven gekleurd"
of remlof
"Ik verkies gekleurd boven blank"
Zoek de verschillen, ronde 1.
C30R gaat nog, maar inderdaad Volvo heeft een imago.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef Reya het volgende:
[..]
Ha! Je doet je wel voor als hippe homo, maar eigenlijk ben je dus een burgerlul
Het is meer "ik verkies homogeniteit" tegen "ik verkies pluriformiteit".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
"Ik verkies blank boven gekleurd"
of remlof
"Ik verkies gekleurd boven blank"
Zoek de verschillen, ronde 1.
Bepaalde overheidsorganen. Een kantoor hoeft van mij niet duo penotti te zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:44 schreef remlof het volgende:
[..]
[..]
De overheid heeft een voorbeeldfunctie.
Wat leer ik je nu net? Het is niet goed, net zoals alleen mannen aannemen niet fout is.quote:En goed doen doet goed volgen.
Waarom?quote:En uiteindelijk is het beter voor de samenleving als de arbeidsvloer zoveel mogelijk op de samenleving lijkt.
Idiote smoes.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is meer "ik verkies homogeniteit" tegen "ik verkies pluriformiteit".
Zei het blanke pubertje uit een kutdorpje in roomblank Zeelandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Grappig genoeg is remlof de echte xenofoob.
Wij kijken geen eens naar afkomst, maar Remlof keurt daar selectief op.
Hihi, ad hominem.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Zei het blanke pubertje uit een kutdorpje in roomblank Zeeland
Talenten in sectoren zoals Automotive of Embedded Systems?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef Reya het volgende:
Als je op zoek bent naar talent, kom je vrijwel vanzelf op een heterogene groep uit.
In het bedrijfsleven moet men het ook zelf weten. Alleen ik zou er voor zijn om bij de overheid te streven naar pluriformiteit onder de werknemers. En de PvdA dus ook, that's all.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Bepaalde overheidsorganen. Een kantoor hoeft van mij niet duo penotti te zijn.
[..]
Wat leer ik je nu net? Het is niet goed, net zoals alleen mannen aannemen niet fout is.
Het is een persoonlijke keuze, een eigen afweging. Niemand heeft het recht jouw voorkeur voor heterogeniteit te verbieden en jij hebt niet het recht een homogene mannenwerkvloer te veroordelen.
[..]
Waarom?
Leuk dat je nog in sprookjes gelooft.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
En omdat het spanningen binnen die samenleving doet verminderen als men elkaar beter kent.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef Voorschrift het volgende:
Remlof doet me denken aan m'n racistische zwarte chef in Kaapstad.
quote:
Je haalt er anders exact dezelfde argumenten bij als dat kutwijf.quote:
Lulkoek.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
C30R gaat nog, maar inderdaad Volvo heeft een imago.
Dat soort maakbaarheden vind ik tamelijk kul.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:49 schreef remlof het volgende:
[..]
In het bedrijfsleven moet men het ook zelf weten. Alleen ik zou er voor zijn om bij de overheid te streven naar pluriformiteit onder de werknemers. En de PvdA dus ook, that's all.
En omdat het spanningen binnen die samenleving doet verminderen als men elkaar beter kent.
C30R gaat welquote:
Zo'n Volvo V60 is gewoon een ouwelullenbak.quote:
Daar is inderdaad een hele grote kans op.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:47 schreef Reya het volgende:
Als je op zoek bent naar talent, kom je vrijwel vanzelf op een heterogene groep uit.
S60, S40.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n Volvo V60 is gewoon een ouwelullenbak.
Daar rij jij in.quote:
http://www.dejaap.nl/2012(...)riend-van-nederland/quote:Wilders heeft ook voortdurend gehamerd op het belang van die democratische rechten en zich furieus verweerd tegen iedere poging om hem in zijn politieke strijd te beknotten. Daarmee heeft hij de grenzen van onze democratie volledig opnieuw gedefinieerd. Maar nu de buit binnen is, de zetels gevuld zijn, en PVV-ers hun dagen vullen in die gerieflijke achterkamertjes waar Henk en Ingrid zo ongelofelijk de pest aan hadden, toont de politicus steeds duidelijker zijn ware aard.
Wilders is helegaar geen radicale democraat, maar een openlijk machiavellistische machtspoliticus voor wie het maar om één ding draait: pluche. Veel pluche, en graag langdurig. En het kwartje begint te vallen, bij Henk en Ingrid. Geert Wilders is geen vriend van Henk en Ingrid. Geert Wilders is geen vriend van Nederland. Geert Wilders is niet eens een vriend van de Vrijheid. Geert Wilders is een vriend van Geert Wilders. Democratie? Fijn als het uitkomt. Lastig als het in de weg zit.
XC90 is best okay.quote:
De nr. 1 homo-auto.quote:
Is een Land Rover ook te groot volgens jou?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
XC90 is te groot man. Net een vrachtwagen.
Ook geschikt voor sujetten met een beperkte rijvaardigheid.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De nr. 1 homo-auto.
Volgens de media tenminste.
Ja. Wat moet je met een rijdend huis.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is een Land Rover ook te groot volgens jou?
Dat is een pleonasme.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook geschikt voor sujetten met een beperkte rijvaardigheid.
Rijden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je met een rijdend huis.
Je kan er wel veel mensen in vervoerenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja. Wat moet je met een rijdend huis.
Het valt me op dat de slechtste chauffeurs BMW/Mercedes Turken zijn of blonde vrouwen in een Cayenne/Q7 of vergelijkbare wagen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:55 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook geschikt voor sujetten met een beperkte rijvaardigheid.
Of met een tank.quote:
Ach, joh, niet letten op al die vooroordelen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:57 schreef robin007bond het volgende:
Wij hebben een stereotype Volkswagen jan-modaal auto
Onsmakelijk dat je denkt dat Mutant01 een mensensmokkelaar is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:56 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je kan er wel veel mensen in vervoeren
Mwah, mij lijkt me een mooie auto wel fijnquote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, joh, niet letten op al die vooroordelen.
En auto’s zijn toch altijd zonde van het geld.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:58 schreef Reya het volgende:
[..]
Onsmakelijk dat je denkt dat Mutant01 een mensensmokkelaar is.
Geeft niks.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:57 schreef robin007bond het volgende:
Wij hebben een stereotype Volkswagen jan-modaal auto
Hij is ook niet echt lelijk, vind ik.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks.
Je mag je pas schamen als je een Prius of C1/Aygo/Smart hebt.
Het is wel fijn ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mwah, mij lijkt me een mooie auto wel fijn
Oh een Jetta, ik had de voorganger van dat model in Afrika, wel relaxte auto en niet kapot te krijgen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:00 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij is ook niet echt lelijk, vind ik.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |