In die tijd is de vader van een vriend van me behoorlijk rijk geworden met het verkopen van telefoonabo's. KPN richtte zich op particulieren, maar hij kamde de regio uit, en verkocht honderden abonnementen tegelijk aan transportbedrijven en ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.
Ik moet er anders niet aan denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rutte heeft tenminste nog gestudeerd, voor de klas staan "les geven" aan 4 jarigen kan iedere mongool wel.
Niemand met enig verstand moet er aan denken dat te doen, dat is 't juist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet er anders niet aan denken.
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef GSbrder het volgende:
Wilders, die heeft pas weinig voor elkaar gekregen in zijn carriere buiten de politiek.
Wiegel is gewoon een domme man, hoor. Zeer charmant en sociaal, misschien, maar niet erg ontwikkeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.
Heel weinig kan ik je vertellen. Afgezien van bellen met je ouders en met de enige twee andere vrienden die snel daarna een mobiel hadden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen de eerste bij ons pas in de derde of vierde van de middelbare school.
Wat heb je op basisschoolleeftij ook in hemelsnaam aan een mobieltje?
Wie weetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VVD al aangegeven niets maar dan ook niets te zien in zo'n coalitie. Wat maar goed is ook, water en vuur mengen werkt toch niet.
Ik zie die 'fatsoenlijke' partijen eerder aanschuiven dan de SP. Een kabinet met SP zonder GL of PvdA zal er NOOIT komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie weet.
Als de PVV weer zo groot wordt dat de VVD ze niet kan negeren en fatsoenlijke partijen hebben geen zin om aan te schuiven kan de keuze wel eens beperkt zijn.
Ik heb inderdaad niet het idee dat Wiegel een echte hoogvlieger is inderdaad. Hoewel het goed mogelijk is dat hij meer verstand heeft dan de complete PVV-fractie. Want dat geldt zelfs voor de meeste van ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wiegel is gewoon een domme man, hoor. Zeer charmant en sociaal, misschien, maar niet erg ontwikkeld.
Zum Whol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, VS gaat weer even profiteren van Europeesche eenwording door een lading drank in te slaan uit dat pittoreske landje ten Oosten van ons. Tabee.
Wiegel is gewoon een corpsbal. Die zijn op maar weinig universiteiten de echte academische intelligentsia, maar hij is zeker geen domoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet het idee dat Wiegel een echte hoogvlieger is inderdaad. Hoewel het goed mogelijk is dat hij meer verstand heeft dan de complete PVV-fractie. Want dat geldt zelfs voor de meeste van ons.
1996?quote:
dit lijkt me afhankelijke van de vraag hoe de aversie van de VVD tegen de PvdA zich ontwikkeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie die 'fatsoenlijke' partijen eerder aanschuiven dan de SP. Een kabinet met SP zonder GL of PvdA zal er NOOIT komen.
Wij moeten binnenkort ook weer heen. Er moet weer statiegeld retourquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, VS gaat weer even profiteren van Europeesche eenwording door een lading drank in te slaan uit dat pittoreske landje ten Oosten van ons. Tabee.
De PvdA zal altijd minder ver van de VVD afstaan dan de SP, ideologisch gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
dit lijkt me afhankelijke van de vraag hoe de aversie van de VVD tegen de PvdA zich ontwikkelt
Dit is trouwens een leuke aflevering van Andere Tijden:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Harm van Riel, de mentor van Wiegel, was dan weer wel een slimme man.
Politiek en ratio gaan niet altijd arm in armquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA zal altijd minder ver van de VVD afstaan dan de SP, ideologisch gezien.
Uiteraard, een docent maatschappijleer. Waarom hadden wij een verstokte PvdA-er met een eend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nu heeft Nijpels mij altijd al tot de verbeelding gesproken, want hij is zo gewild kakkineus dat het hilarisch wordt, en hij is op z'n minst biseksueel.
Omdat God het liefst heeft dat we PvdA stemmen. Ten spijt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, een docent maatschappijleer. Waarom hadden wij een verstokte PvdA-er met een eend?
Hmmm.. sounds legit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat God het liefst heeft dat we PvdA stemmen. Ten spijt.
Vooral Bolkestein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |