quote:
Ik heb het gevoel dat de jaren '00 niet eens hebben plaatsgevonden, alsof vorige jaarwisseling de milleniumwisseling was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef remlof het volgende:
De late jaren '90 waren tof. Vrijheid, blijheid met een lekkere fin de siècle mood.
Net als dat, gevoel alsof 't gister nog iedere keer gedraaid werd.quote:
En vergeet niet Meester Kees & Juf Ina.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef remlof het volgende:
De late jaren '90 waren tof. Vrijheid, blijheid met een lekkere fin de siècle mood.
Dat had ik met het eind der jaren '90quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de tweede helft van de jaren '00 voornamelijk in bed doorgebracht.
Overmatig drugsgebruik is een bitch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de jaren '00 niet eens hebben plaatsgevonden, alsof vorige jaarwisseling de milleniumwisseling was.
Huh wat waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
Oeh, even de eerste aflevering van Feuten seizoen 2 meepikken.
Laat maar, ik dacht dat het al de 30e wasquote:
quote:
Dus maandag begint het nieuwe seizoen van Feuten? Lachequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat het al de 30e was
Whatever, ik denk wel dat de generatie uit de jaren '80 tot wisseling '90 de laatste niet verloren generatie is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overmatig drugsgebruik is een bitch.
Ja. Hanna Verboomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus maandag begint het nieuwe seizoen van Feuten? Lache
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik graag Ali B op volle toeren mag kijken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik graag Ali B op volle toeren mag kijken.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik denk wel dat de generatie uit de jaren '80 tot wisseling '90 de laatste niet verloren generatie is.
Ah, nice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste aflevering staat al online, zie FEUTEN II
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.quote:
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.
Volgens mij kwamen de eerste bij ons pas in de derde of vierde van de middelbare schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.
Ik kreeg er pas een in 't 2e jaar van voortgezet onderwijs ofzo, op m'n 14e/15e ofzo, en internet had ik daarvoor ook niet echt tot ik pas 13 was en dat houtje-touwtje internet had ook niks geen nut dus gebruikte 't ook nooit. My youth was on the streetz.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Nautilus. het volgende:
Met deze soundtrack op het leven van een TU-student () is Wessel van Diepen rijk geworden.
Jaja, opa. Vroeger was alles beter. Huidige generatie is kut. Dat riedeletje wordt ook al 100.000 jaar herhaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.
VVD doet 't niet slecht, yay.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef remlof het volgende:
De laatste peiling van Synovate:
[ afbeelding ]
http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=621
Milleniumbaby's zijn gewoon een verloren generatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, opa. Vroeger was alles beter. Huidige generatie is kut. Dat riedeletje wordt ook al 100.000 jaar herhaald.
Het enige wat telt is dat de VVD groter blijft dan de SP, dan komen die in ieder geval niet in de regering.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef remlof het volgende:
Heel goed, de PVV weer kleiner dan de PvdA
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.quote:
De PVV meer, da’s mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.
Bijna iedere partij behalve de SP, en ze staan nog hoger dan hun huidige zetelaantal, dat vind ik niet slecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.
Oeh!quote:
Hero, ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, 30 zetels, hoeveel inwoners zijn dat van Nederland in totaal?
Weten we in ieder geval hoeveel er tegen de muur moeten als de SP er 30 krijgt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
65.000-70.000 stemmen per zetel is het meestal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
Goed punt, die 25 zetels van de PVV geldt eenzelfde voor, dus we leggen gewoon 55 zetels aan inwoners om.quote:
Damn, zoveel SP'ers in dit land?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
65.000-70.000 stemmen per zetel is het meestal.
Op naar de SPVVD coalitie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, zoveel SP'ers in dit land?
I've lost faith in humanity.
En straks een peuterleraar als premier, mijn hemel waar moet dit heen.
Nee, van Rutte zijn we onder de indruk. Met zn pretstudie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, zoveel SP'ers in dit land?
I've lost faith in humanity.
En straks een peuterleraar als premier, mijn hemel waar moet dit heen.
Rutte heeft tenminste nog gestudeerd, voor de klas staan "les geven" aan 4 jarigen kan iedere mongool wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van Rutte zijn we onder de indruk. Met zn pretstudie.
Volgens mij heeft de VVD al aangegeven niets maar dan ook niets te zien in zo'n coalitie. Wat maar goed is ook, water en vuur mengen werkt toch niet.quote:
In die tijd is de vader van een vriend van me behoorlijk rijk geworden met het verkopen van telefoonabo's. KPN richtte zich op particulieren, maar hij kamde de regio uit, en verkocht honderden abonnementen tegelijk aan transportbedrijven en ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik moet er anders niet aan denken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Rutte heeft tenminste nog gestudeerd, voor de klas staan "les geven" aan 4 jarigen kan iedere mongool wel.
Niemand met enig verstand moet er aan denken dat te doen, dat is 't juist.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik moet er anders niet aan denken.
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef GSbrder het volgende:
Wilders, die heeft pas weinig voor elkaar gekregen in zijn carriere buiten de politiek.
Wiegel is gewoon een domme man, hoor. Zeer charmant en sociaal, misschien, maar niet erg ontwikkeld.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.
Heel weinig kan ik je vertellen. Afgezien van bellen met je ouders en met de enige twee andere vrienden die snel daarna een mobiel hadden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij kwamen de eerste bij ons pas in de derde of vierde van de middelbare school.
Wat heb je op basisschoolleeftij ook in hemelsnaam aan een mobieltje?
Wie weetquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de VVD al aangegeven niets maar dan ook niets te zien in zo'n coalitie. Wat maar goed is ook, water en vuur mengen werkt toch niet.
Ik zie die 'fatsoenlijke' partijen eerder aanschuiven dan de SP. Een kabinet met SP zonder GL of PvdA zal er NOOIT komen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wie weet.
Als de PVV weer zo groot wordt dat de VVD ze niet kan negeren en fatsoenlijke partijen hebben geen zin om aan te schuiven kan de keuze wel eens beperkt zijn.
Ik heb inderdaad niet het idee dat Wiegel een echte hoogvlieger is inderdaad. Hoewel het goed mogelijk is dat hij meer verstand heeft dan de complete PVV-fractie. Want dat geldt zelfs voor de meeste van ons.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:14 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Wiegel is gewoon een domme man, hoor. Zeer charmant en sociaal, misschien, maar niet erg ontwikkeld.
Zum Whol!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, VS gaat weer even profiteren van Europeesche eenwording door een lading drank in te slaan uit dat pittoreske landje ten Oosten van ons. Tabee.
Wiegel is gewoon een corpsbal. Die zijn op maar weinig universiteiten de echte academische intelligentsia, maar hij is zeker geen domoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet het idee dat Wiegel een echte hoogvlieger is inderdaad. Hoewel het goed mogelijk is dat hij meer verstand heeft dan de complete PVV-fractie. Want dat geldt zelfs voor de meeste van ons.
1996?quote:
dit lijkt me afhankelijke van de vraag hoe de aversie van de VVD tegen de PvdA zich ontwikkeltquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:23 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik zie die 'fatsoenlijke' partijen eerder aanschuiven dan de SP. Een kabinet met SP zonder GL of PvdA zal er NOOIT komen.
Wij moeten binnenkort ook weer heen. Er moet weer statiegeld retourquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
Anyway, VS gaat weer even profiteren van Europeesche eenwording door een lading drank in te slaan uit dat pittoreske landje ten Oosten van ons. Tabee.
De PvdA zal altijd minder ver van de VVD afstaan dan de SP, ideologisch gezien.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
dit lijkt me afhankelijke van de vraag hoe de aversie van de VVD tegen de PvdA zich ontwikkelt
Dit is trouwens een leuke aflevering van Andere Tijden:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:30 schreef GSbrder het volgende:
Harm van Riel, de mentor van Wiegel, was dan weer wel een slimme man.
Politiek en ratio gaan niet altijd arm in armquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De PvdA zal altijd minder ver van de VVD afstaan dan de SP, ideologisch gezien.
Uiteraard, een docent maatschappijleer. Waarom hadden wij een verstokte PvdA-er met een eend?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef Nautilus. het volgende:
Nu heeft Nijpels mij altijd al tot de verbeelding gesproken, want hij is zo gewild kakkineus dat het hilarisch wordt, en hij is op z'n minst biseksueel.
Omdat God het liefst heeft dat we PvdA stemmen. Ten spijt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiteraard, een docent maatschappijleer. Waarom hadden wij een verstokte PvdA-er met een eend?
Hmmm.. sounds legit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:57 schreef waht het volgende:
[..]
Omdat God het liefst heeft dat we PvdA stemmen. Ten spijt.
Vooral Bolkestein.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
True, 1 Wiegel of Bolkestein heeft meer verstand dan zijn hele fractie.
quote:In het weekblad De Tijd verschijnt een artikel waarin staat dat Metz Nijpels gechanteerd zou hebben om zijn plek in de kamer te kunnen behouden. De chantage draait de bekendmaking van de vermeende homoseksuele escapades van Ed Nijpels. Als het verhaal over de chantage klopt, dan zou de fractieleider chantabel zijn en dat is een maatschappelijk gevaar. De bron van dit bericht zou liggen binnen de fractie van de VVD.
Uiteindelijk onthult het weekblad De Tijd de bron: Erica Terpstra. Zij zou ooit tijdens een verjaardagspartijtje van één van haar kinderen de telefoon hebben opgenomen en daarbij in alle drukte, om er van af te zijn, bevestigend geroepen hebben: "jajajajaja", toen de journalist een vraag stelde omtrent de vermeende homoseksualiteit van Ed Nijpels.
Rond Erica Terpstra is in die tijd overigens al een klein relletje gaande, omdat ze met een te hoog alcoholpercentage in haar bloed tegen een paaltje is gereden.
Ik vind dat overheidsinstanties en beleidsmakers een afspiegeling moeten zijn van de maatschappij aan welke ze zich dienstbaar maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:13 schreef robin007bond het volgende:
Remlof, wat vind je eigenlijk van de positieve discriminatie bij PvdA?
Dat correspondeert niet met jouw minachting voor de PVV.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat overheidsinstanties en beleidsmakers een afspiegeling moeten zijn van de maatschappij aan welke ze zich dienstbaar maken.
Want driekwart van de Nederlandse samenleving heeft een strafblad?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:19 schreef waht het volgende:
[..]
Dat correspondeert niet met jouw minachting voor de PVV.
Zou jij het leuk vinden als allochtoon, weten dat je ergens zit om je afkomst en niet om je kwaliteiten?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dat overheidsinstanties en beleidsmakers een afspiegeling moeten zijn van de maatschappij aan welke ze zich dienstbaar maken.
Ik vind dat overheidsorganen een afspiegeling moeten zijn van de werkzame beroepsbevolking van Nederland aan welke zij hun positie te danken hebben.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:15 schreef remlof het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |