quote:
Ik heb het gevoel dat de jaren '00 niet eens hebben plaatsgevonden, alsof vorige jaarwisseling de milleniumwisseling was.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef remlof het volgende:
De late jaren '90 waren tof. Vrijheid, blijheid met een lekkere fin de siècle mood.
Net als dat, gevoel alsof 't gister nog iedere keer gedraaid werd.quote:
En vergeet niet Meester Kees & Juf Ina.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:43 schreef remlof het volgende:
De late jaren '90 waren tof. Vrijheid, blijheid met een lekkere fin de siècle mood.
Dat had ik met het eind der jaren '90quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:45 schreef Nautilus. het volgende:
Ik heb de tweede helft van de jaren '00 voornamelijk in bed doorgebracht.
Overmatig drugsgebruik is een bitch.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat de jaren '00 niet eens hebben plaatsgevonden, alsof vorige jaarwisseling de milleniumwisseling was.
Huh wat waar?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:46 schreef GSbrder het volgende:
Oeh, even de eerste aflevering van Feuten seizoen 2 meepikken.
Laat maar, ik dacht dat het al de 30e wasquote:
quote:
Dus maandag begint het nieuwe seizoen van Feuten? Lachequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:47 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat maar, ik dacht dat het al de 30e was
Whatever, ik denk wel dat de generatie uit de jaren '80 tot wisseling '90 de laatste niet verloren generatie is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Overmatig drugsgebruik is een bitch.
Ja. Hanna Verboomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dus maandag begint het nieuwe seizoen van Feuten? Lache
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik graag Ali B op volle toeren mag kijken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef KoosVogels het volgende:
Hoewel ik graag Ali B op volle toeren mag kijken.
Dat zal wel meevallen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Whatever, ik denk wel dat de generatie uit de jaren '80 tot wisseling '90 de laatste niet verloren generatie is.
Ah, nice!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Eerste aflevering staat al online, zie FEUTEN II
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |