Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.
Volgens mij kwamen de eerste bij ons pas in de derde of vierde van de middelbare schoolquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.
Ik kreeg er pas een in 't 2e jaar van voortgezet onderwijs ofzo, op m'n 14e/15e ofzo, en internet had ik daarvoor ook niet echt tot ik pas 13 was en dat houtje-touwtje internet had ook niks geen nut dus gebruikte 't ook nooit. My youth was on the streetz.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef waht het volgende:
[..]
Ik was op m'n basisschool de eerste met mobiele telefoon. Huge motherfucker was dat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Nautilus. het volgende:
Met deze soundtrack op het leven van een TU-student () is Wessel van Diepen rijk geworden.
Jaja, opa. Vroeger was alles beter. Huidige generatie is kut. Dat riedeletje wordt ook al 100.000 jaar herhaald.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft op hun 6e al mobieltjes en speelt niet meer buiten, verrot dat 't is, sociaal contact word vervangen door virtueel contact al tijdens het opgroeien. Vind 't niet echt een goed vooruitzicht maar soit.
VVD doet 't niet slecht, yay.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef remlof het volgende:
De laatste peiling van Synovate:
[ afbeelding ]
http://www.synovate.nl/content.asp?targetid=621
Milleniumbaby's zijn gewoon een verloren generatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, opa. Vroeger was alles beter. Huidige generatie is kut. Dat riedeletje wordt ook al 100.000 jaar herhaald.
Het enige wat telt is dat de VVD groter blijft dan de SP, dan komen die in ieder geval niet in de regering.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:55 schreef remlof het volgende:
Heel goed, de PVV weer kleiner dan de PvdA
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.quote:
De PVV meer, da’s mooiquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.
Bijna iedere partij behalve de SP, en ze staan nog hoger dan hun huidige zetelaantal, dat vind ik niet slecht.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind je? VVD heeft drie zetels verloren in twee weken tijd.
Oeh!quote:
Hero, ben jij dat?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
Overigens, 30 zetels, hoeveel inwoners zijn dat van Nederland in totaal?
Weten we in ieder geval hoeveel er tegen de muur moeten als de SP er 30 krijgt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
65.000-70.000 stemmen per zetel is het meestal.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef Voorschrift het volgende:
Goed punt, die 25 zetels van de PVV geldt eenzelfde voor, dus we leggen gewoon 55 zetels aan inwoners om.quote:
Damn, zoveel SP'ers in dit land?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
65.000-70.000 stemmen per zetel is het meestal.
Op naar de SPVVD coalitie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, zoveel SP'ers in dit land?
I've lost faith in humanity.
En straks een peuterleraar als premier, mijn hemel waar moet dit heen.
Nee, van Rutte zijn we onder de indruk. Met zn pretstudie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Damn, zoveel SP'ers in dit land?
I've lost faith in humanity.
En straks een peuterleraar als premier, mijn hemel waar moet dit heen.
Rutte heeft tenminste nog gestudeerd, voor de klas staan "les geven" aan 4 jarigen kan iedere mongool wel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, van Rutte zijn we onder de indruk. Met zn pretstudie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |