Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Foto's wisselen?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Wat een boef, hij heeft een vrouw EN een vriend
quote:
Jij droomt weg bij het idee van jou met Piet op een onbewoond eiland?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
ik kan mijn aandacht niet volledig bij dit programma houden geloof ik
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Het kan me niet zoveel schelen wie doorgaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
Weetje dat ik dat wel lekker vind... hierbij kan je je meer concetreren op de posts hier terwijl je gewoon kan luisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
Ik wilde 58 zeggen eigenlijk, maar vond 44 mooierquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Alweer dichterbij dan ik..
2-0 voor jou
Volgende ronde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef Maartel het volgende:
Maar uuh, gaan ze nog door naar volgende rondes of krijgt de winnaar geld en that's it?
Ik moet eigenlijk wel, maar ik wacht op de reclame.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig geen 40-45.
Anders krijg je weer bejaarden die gaan zeiken.
neequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Jij droomt weg bij het idee van jou met Piet op een onbewoond eiland?
dus ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Het kan me niet zoveel schelen wie doorgaat.
dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat wel lekker vind... hierbij kan je je meer concetreren op de posts hier terwijl je gewoon kan luisteren
Dit was gebaseerd op de sitefoto. Live valt t wel mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Maartel het volgende:
Lois Lane tegen een soort verweerde Caro Emerald. Ben benieuwd.
Maar dat doet ze niet, dat was al bekendquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze het WEL zingt zou het tof zijn
Nee maar wel jammer man. Dan had ik het geluid nog harder gezetquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zoet ze niet, dat was al bekend
Ik heb het singletje nog liggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel jammer man. Dan had ik het geluid nog harder gezet
Denk het welquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Zal Lois Lane de laatste zijn vanavond?
Denk het wel, aangezien het nog maar 10 minuten zou durenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Zal Lois Lane de laatste zijn vanavond?
het gaat wel snel voorbij.quote:
Ik ook niet, maar ik heb ook nog LP's en singlesquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heb alleen al meer dan 10 jaar geen platenspeler meer
Ditoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog LP's en singles
Neuhquote:
Ja geweldige jurkquote:
Ze zijn niet beide lesbisch, hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:27 schreef tong80 het volgende:
Wat slecht is dit. Vreselijk. Zo glad zo emotieloos.
Dacht dat lesbiennes wel hetere muziek zouden maken.
Hoezoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in. Ik kan niet wachten tot 22 december.
Dan heb je een begrafenis?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:28 schreef Cee het volgende:
Ik schakel net in. Ik kan niet wachten tot 22 december.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
http://www.astroblogs.nl/(...)da-21-december-2012/
Ik zei ook ''niet beide".quote:
Oh... ik vatte het op van, ze zijn allebei niet lesbischquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:31 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zei ook ''niet beide".Suzan is lesbisch.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
Komt Desray van 2 Brothers volgende keer?![]()
Ik moet nog even kijken of ik aanhaak volgende keer...
Wil je mijn EK Poule invullen ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:32 schreef PatriQue89 het volgende:
Ongelovelijk!
Ik zit er al de hele avond naast
Ik vond het toch best lang zo 2 uur, en Lois Lane heb ik een pietsie een kater vanquote:
Da's volgende week wel overquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond het toch best lang zo 2 uur, en Lois Lane heb ik een pietsie een kater van
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
OMG tong80 heeft mij gequote... even fappen!
Of de dwergen: v. Velzen vs Guyquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien zien we over een paar weken wel Borsato tegen Nick en Simon
Als jij aanhaakt, haak ik ook aanquote:
Mijn poes...ow, wachtquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
En mijn kater is nog groter, want ik dacht 2 uur lang BN'ers te krijgen
Ik denk dan dat N&S zullen winnenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:34 schreef ZaZoe het volgende:
Misschien zien we over een paar weken wel Borsato tegen Nick en Simon
Ja hup meedoenquote:
Oh zie nu de grap pasquote:
Je vond het dus toch wel een beetje leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week ga ik weer kijkenDan hoop ik wat meer te kunnen posten
Ik bereid me mentaal voorquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef D. het volgende:
[..]
hm, tja..
We geven het maar een kans dan
Slaap lekkerquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef MissJ het volgende:
toedelsss, ik ga slapen. Tot morgen bij de zingende kids!
Ik vond het wel leukquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:37 schreef Mylene het volgende:
Was het leuk? Ik ben in slaap gevallen.
quote:
I beat ya!quote:
Ik heb nergens gezegd het niet leuk te vinden, volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Je vond het dus toch wel een beetje leuk
Ah daar heb je mequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd het niet leuk te vinden, volgens mij
Eens, iets minder familiepraatjes. Maar het ging toch best vlot vond ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Vind wel dat er nog wat meer snelheid in de show mag..
Als ik hem over 5 minuten geef dan slaap je toch alquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als ik hem over 5 minuten geef dan slaap je toch al
Oude rakkerquote:
OT please!quote:
Was leuk.quote:
Ha, Benny, je had het helemaal goedquote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:14 schreef iBenny het volgende:
WIDM: 1.751.000
TWI: 1.080.000
Oeps...
Bij Paul de Leeuw was ikquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:23 schreef loezzzje het volgende:
Dus er hebben ongeveer 4 miljoen mensen tv gekeken. Wat hebben de andere 13 dan gedaan
Plus dat een aardig deel nav deze eerste uitzending sowieso al de pijp aan Maarten geeft. Er zijn al zoveel nèt niet-programma's.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:01 schreef Karina het volgende:
In ieder geval boven de 1 miljoen...
Volgende week gelijk met Maxima, dan zal het inderdaad wel inkakken
Of dat Gek op Jack. Nieuwsgierigheid maakt de eerste kijkcijfers, tegenvallende kwaliteit breekt alle daaropvolgende cijfers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:41 schreef loezzzje het volgende:
Zelfde als met die serie van wendy van dijk. 3 miljoen kijkers. Ja duhh, het was de finale van the Voice en die serie zat ertussenZie het maar eens vol te houden na the Voice.
Ik zag het later, maar ik vond hem zo mooi!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:45 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had géedit hoor baasje Cc Moordvrouw
Dat was helemaal een verschrikking! Eerste aflevering gezien en toen met velen naast mij nooit meer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of dat Gek op Jack. Nieuwsgierigheid maakt de eerste kijkcijfers, tegenvallende kwaliteit breekt alle daaropvolgende cijfers.
Geef niks Cctjequote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:47 schreef Copycat het volgende:
Ik zag het later, maar ik vond hem zo mooi!
Wat wordt er dan van Maxima uitgezonden?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:01 schreef Karina het volgende:
In ieder geval boven de 1 miljoen...
Volgende week gelijk met Maxima, dan zal het inderdaad wel inkakken
Interview van Linda de Mol met Maxima en Lexquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:03 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wat wordt er dan van Maxima uitgezonden?
Ik geef het nog wel een kans, naarmate het programma vordert worden de dealbedragen hoger, ik denk dat het dan nog wat spannender wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Plus dat een aardig deel nav deze eerste uitzending sowieso al de pijp aan Maarten geeft. Er zijn al zoveel nèt niet-programma's.
Ik denk dat de verwende consument van nu over het algemeen weinig zin heeft om dat geduld op te brengen. Maak je niet direct een goede indruk, dan is het moment al snel verkeken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:06 schreef Karina het volgende:
Ik geef het nog wel een kans, naarmate het programma vordert worden de dealbedragen hoger, ik denk dat het dan nog wat spannender wordt.
Idd. Nou moet ik toegeven dat ik zelf ook zo benquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat de verwende consument van nu over het algemeen weinig zin heeft om dat geduld op te brengen. Maak je niet direct een goede indruk, dan is het moment al snel verkeken.
Ik over het algemeen ook, hoor. Alleen als ik van tevoren via vrienden hoor dat ik even door het begin van een serie moet heen bijten, kan ik dat geduld wel opbrengen. Zoals bijvoorbeeld bij The Wire het geval was. Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:49 schreef loezzzje het volgende:
Idd. Nou moet ik toegeven dat ik zelf ook zo benEen programma/serie/film moet mij gelijk aanspreken. Is dit niet het geval zal ik de volgende keer ook niet meer kijken. Maar dit komt ook mede doordat ik al zoveel kijk, dan kan ik er geen series bij hebben die ik niet zo leuk vind maar wel een kans wil geven.
Volgens mij heeft dat ook pijn gedaan bij ze.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben blij dat ik tot het einde heb gekeken. Heerlijk om te zien hoe die vervelende wijven van Lois Lane afgingen
Veel mensen kijken sowieso geen SBS6 meer denk ik, op RTL zou het wellicht beter lopen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 08:01 schreef Mylene het volgende:
1.080.000 kijkers
Ik vind het tegenvallen gezien de hoeveelheid aan promotie.
Dat laatste is zo waar. De zang kan in dit geheel niet zegevieren. En al die rompslomp er omheen met die familie enzo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Veel mensen kijken sowieso geen SBS6 meer denk ik, op RTL zou het wellicht beter lopen.
Wat mij wel opvalt is dat het decor en de graphics meteen zo aan SBS doen denken, gewoon lelijk.
Zaterdag om 20.00 komt de herhalingquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:31 schreef Haaibaaike het volgende:
En ik vertik het om zondag om 17.00u te gaan kijken naar de HH dan van The Winner is: Erg flauw van SBS dat er nu niet online staat.
Ik kijk maandag online wel...
Ik denk dat hij beperkte middelen heeft. The Voice was ook een grote gok, maar daar heeft hij zelf ook veel in geïnvesteerd. Ik vermoed dat dat hier wat minder is, want dat decor is om te janken inderdaad. Veel te schreeuwerig, de performers vallen er helemaal in weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat laatste is zo waar. De zang kan in dit geheel niet zegevieren. En al die rompslomp er omheen met die familie enzo.En Beau en die wenkbrauwen en die nare kop van Jeroen vd Boom. John de Mol loopt toch weer tegen beginnersfouten aan.
Ik snap dat ook niet eigenlijk... of was Beau succesvol met dit soort geldspelletjes? (Ik kijk nooit 6).quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:45 schreef -Vaduz- het volgende:
John de Mol loopt toch weer tegen beginnersfouten aan.
Wat dacht je van de bedragen die weggegeven moeten worden.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij heeft meer geld in The Winner is gestoken, bleek wel toen hij bij Pauw & Witteman zat. Het programma rammelt in ieder geval aan alle kanten. Het idee is zo slecht nog niet, maar het wordt te afstandelijk gebracht. Het wekt een soort afkeer op die ik niet gewend ben.
Ja, dat deden ze bij ons op de bonte avond inderdaad niet. En wat is het verschil.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat dacht je van de bedragen die weggegeven moeten worden.
bronquote:John de Mol: ‘Champagne blijft dicht’
John de Mol heeft geen feestje gevierd toen vrijdagmorgen de kijkcijfers van The Winner Is bekend werden. Dat zegt de producent van de nieuwe SBS 6-show tegen RTL Boulevard. The Winner Is trok net geen 1,1 miljoen kijkers en werd verslagen door Wie is de Mol en de film Avatar. “De champagne blijft tot volgende week nog even dicht“, zegt hij. Zaterdag om acht uur komt SBS 6 met een ingelaste herhaling. “Wie The Winner Is nog niet heeft gezien, kan morgenavond terecht bij SBS 6.“
Jeroen van der Boom, jurylid in The Winner Is, heeft iets positiever gereageerd op het resultaat. “Mooie start van The Winner Is. Boven het miljoen. Reacties zijn top. En Beau, van harte vriend“, zegt hij op Twitter.
De Mol gaf eerder aan pas echt blij te zijn bij 1,2 miljoen kijkers. Volgens Van der Boom zou er echter al taart bij SBS 6 komen als het miljoen werd gehaald.
Volgende week concurreert The Winner Is met een interview van Linda de Mol met prins Willem-Alexander en prinses Máxima op RTL 4.
Succes volgende week met Maxima, Johnquote:“De champagne blijft tot volgende week nog even dicht“
Oh daar twijfel ik niet aan en dan kijken er automatisch meer mensen, "want RTL".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Als RTL het zou hebben uitgezonden zou het helemaal geweldig zijn.
Wat een onzin. Bracht je het zo op RTL, was het ook geflopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Gezeur over het decor. Het lijkt hier Mediacourant wel met die RTL fanbois. Als RTL het zou hebben uitgezonden zou het helemaal geweldig zijn.
Dat is ook kut met peren ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan en dan kijken er automatisch meer mensen, "want RTL".
Nee hoor. Gewoon na GTST programmeren en je hebt 1,5 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bracht je het zo op RTL, was het ook geflopt.
Morgen ja, John de Mol ziet de bui al hangen, een flopquote:
Dat zei ik dus ook al. En maar trots zijn op de 3 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Mylene het volgende:
Net zoals die tenenkrommende politieserie met Wendy van Dijk. De recensies waren vernietigend. RTL spreekt van een succes omdat er 3 miljoen kijkers naar keken. Ja, niet zo gek als het na The Voice wordt geprogrammeerd.
Ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Mylene het volgende:
Holland's Got Talent is ook zo'n mooi voorbeeld. Gewoon gemaakt door het zelfde productiehuis.
thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Morgen ja, John de Mol ziet de bui al hangen, een flop.
Eigenlijk wel ironisch, zijn eigen zus op een concurrerende zender die een door hem gemaakt programma verder de afgang indrukt.
En is opzich wel een talentenjacht maar toch weer heel anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De setting van Hollands Got Talent is heel anders. Dan kan het nog van hetzelfde huis komen, maar dat is geen vergelijk.
een miljoentje of wat.....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze bij ons op de bonte avond inderdaad niet. En wat is het verschil.
Campingfeestjes is één woord, zonder spatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Maartel het volgende:
Ik ben verre van RTL fan, er wordt überhaupt amper degelijke (commerciele) tv gemaakt in Nederland, maar over het algemeen zien hun programma's er wel wat beter uit dan de camping feestjes van SBS. The Winner Is vond ik er dan weer verrassend oke uitzien. Maar 't kan ook schelen dat ik eens een keer niet met Joling werd opgezadeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |