Meer infoquote:Alweer een talentenjacht??? Ja, maar dan wel één zoals je die nog nooit gezien hebt!
The Winner is..., is namelijk de allereerste èn enige talentenjacht waarin echt zangtalent geld waard is, heel veel geld!
Kandidaten die fantastisch kunnen zingen moeten hun tegenstanders verslaan in keiharde zangduels.
Elk duel is veel geld waard, handje contantje, en het prijzengeld wordt elke
volgende ronde verdubbeld!
De winnaar gaat door in de strijd, maar de verliezer ligt er direct uit.
Het publiek bepaalt de winnaar van elk duel.
Tenzij de kandidaten onderling een deal sluiten.
Eén ding is zeker, elke kandidaat is 6 duels verwijderd van 1 miljoen euro!
Foto's wisselen?quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:08 schreef Karina het volgende:
Wat een boef, hij heeft een vrouw EN een vriend
quote:
Jij droomt weg bij het idee van jou met Piet op een onbewoond eiland?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
ik kan mijn aandacht niet volledig bij dit programma houden geloof ik
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Het kan me niet zoveel schelen wie doorgaat.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
Weetje dat ik dat wel lekker vind... hierbij kan je je meer concetreren op de posts hier terwijl je gewoon kan luisterenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
Ik wilde 58 zeggen eigenlijk, maar vond 44 mooierquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Alweer dichterbij dan ik..
2-0 voor jou
Volgende ronde.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:13 schreef Maartel het volgende:
Maar uuh, gaan ze nog door naar volgende rondes of krijgt de winnaar geld en that's it?
Ik moet eigenlijk wel, maar ik wacht op de reclame.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:15 schreef tong80 het volgende:
Gelukkig geen 40-45.
Anders krijg je weer bejaarden die gaan zeiken.
neequote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Jij droomt weg bij het idee van jou met Piet op een onbewoond eiland?
dus ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook een beetje. Het kan me niet zoveel schelen wie doorgaat.
dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje dat ik dat wel lekker vind... hierbij kan je je meer concetreren op de posts hier terwijl je gewoon kan luisteren
Dit was gebaseerd op de sitefoto. Live valt t wel mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:14 schreef Maartel het volgende:
Lois Lane tegen een soort verweerde Caro Emerald. Ben benieuwd.
Maar dat doet ze niet, dat was al bekendquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze het WEL zingt zou het tof zijn
Nee maar wel jammer man. Dan had ik het geluid nog harder gezetquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Maar dat zoet ze niet, dat was al bekend
Ik heb het singletje nog liggenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar wel jammer man. Dan had ik het geluid nog harder gezet
Denk het welquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Zal Lois Lane de laatste zijn vanavond?
Denk het wel, aangezien het nog maar 10 minuten zou durenquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
Zal Lois Lane de laatste zijn vanavond?
het gaat wel snel voorbij.quote:
Ik ook niet, maar ik heb ook nog LP's en singlesquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:19 schreef D. het volgende:
[..]
Heb alleen al meer dan 10 jaar geen platenspeler meer
Ditoquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb ook nog LP's en singles
Neuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |