Succes volgende week met Maxima, Johnquote:“De champagne blijft tot volgende week nog even dicht“
Oh daar twijfel ik niet aan en dan kijken er automatisch meer mensen, "want RTL".quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Als RTL het zou hebben uitgezonden zou het helemaal geweldig zijn.
Wat een onzin. Bracht je het zo op RTL, was het ook geflopt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:31 schreef Mylene het volgende:
Gezeur over het decor. Het lijkt hier Mediacourant wel met die RTL fanbois. Als RTL het zou hebben uitgezonden zou het helemaal geweldig zijn.
Dat is ook kut met peren ja.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar twijfel ik niet aan en dan kijken er automatisch meer mensen, "want RTL".
Nee hoor. Gewoon na GTST programmeren en je hebt 1,5 miljoen kijkers.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wat een onzin. Bracht je het zo op RTL, was het ook geflopt.
Morgen ja, John de Mol ziet de bui al hangen, een flopquote:
Dat zei ik dus ook al. En maar trots zijn op de 3 miljoen kijkersquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:38 schreef Mylene het volgende:
Net zoals die tenenkrommende politieserie met Wendy van Dijk. De recensies waren vernietigend. RTL spreekt van een succes omdat er 3 miljoen kijkers naar keken. Ja, niet zo gek als het na The Voice wordt geprogrammeerd.
Ja!quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:50 schreef Mylene het volgende:
Holland's Got Talent is ook zo'n mooi voorbeeld. Gewoon gemaakt door het zelfde productiehuis.
thanksquote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:53 schreef Mylene het volgende:
[..]
Morgen ja, John de Mol ziet de bui al hangen, een flop.
Eigenlijk wel ironisch, zijn eigen zus op een concurrerende zender die een door hem gemaakt programma verder de afgang indrukt.
En is opzich wel een talentenjacht maar toch weer heel anders.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:06 schreef -Vaduz- het volgende:
De setting van Hollands Got Talent is heel anders. Dan kan het nog van hetzelfde huis komen, maar dat is geen vergelijk.
een miljoentje of wat.....quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, dat deden ze bij ons op de bonte avond inderdaad niet. En wat is het verschil.
Campingfeestjes is één woord, zonder spatie.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:04 schreef Maartel het volgende:
Ik ben verre van RTL fan, er wordt überhaupt amper degelijke (commerciele) tv gemaakt in Nederland, maar over het algemeen zien hun programma's er wel wat beter uit dan de camping feestjes van SBS. The Winner Is vond ik er dan weer verrassend oke uitzien. Maar 't kan ook schelen dat ik eens een keer niet met Joling werd opgezadeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |