quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Beter dan The Voice, kijken moet ik sowieso, heb niet de macht over de TV hier
Of je bent een mietje of je woont nog thuis ?quote:Op donderdag 26 januari 2012 22:58 schreef WammesWaggel het volgende:
Beter dan The Voice, kijken moet ik sowieso, heb niet de macht over de TV hier
Slappe hapquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Of je bent een mietje of je woont nog thuis ?
Is toch een groot minpunt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Voor wie het niet gezien heeft indien beide kandidaten weigeren dan geeft Jeroen van der Boom zijn mening
Niet helemaal, eerst stemmen alle 101 juryleden, daarna wordt van 2 mensen getoond wat ze hebben gestemd en daarna geeft Jeroen zijn mening en maakt z'n stem bekend. Als laatste worden de totale stemmen bekend gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 01:37 schreef Bram_van_Loon het volgende:
het concept is simpel. Na het optreden [..] vraagt de presentator aan 3 mensen uit het publiek om te stemmen. [..]indien beide kandidaten weigeren dan geeft Jeroen van der Boom zijn mening en stemmen alle 101 juryleden.
Maar het belangrijke vergeet je, "it's all about the money, money, money....". Dat maakt het extra spannend, omdat de bedragen steeds hoger worden en dan is het deal or no deal van groot belang.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 00:34 schreef ranja het volgende:
Het viel me erg mee. Na gister het promogesprekje bij DWDD had ik de vrees dat het deal of geen deal stuk veel langer en uitgebreider zou zijn. Maar zoals het nu gaat is het prima. Ook leuk dat er meteen al verschillende scenarios zijn geweest, al kan dat ook zo in elkaar gezet zijn natuurlijk.
Ik heb nog geen echt geweldig nieuw zangtalent gehoord trouwens. Maar dat was misschien ook teveel gevraagd.
Klopt, maar ik hoop niet dat het tegen die tijd 2 minuten zingen en 20 minuten wel/niet deleaen per duo wordt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:29 schreef ThunderBitch het volgende:
Maar het belangrijke vergeet je, "it's all about the money, money, money....". Dat maakt het extra spannend, omdat de bedragen steeds hoger worden en dan is het deal or no deal van groot belang.
Toen ik dit las kon ik gelukkig gaan slapen.quote:
Shit. Dat is dan weer kut.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Staat niet eens online op dat ik terug kan kijken![]()
Jij en online terug kijken echt niet..quote:Op vrijdag 27 januari 2012 15:29 schreef tong80 het volgende:
Shit. Dat is dan weer kut.
Bij mij staat er altijd on line : 'Tong je kunt dit terugkijken.'
Ja Karina zondag wordt het herhaald om 17.00uquote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:26 schreef Karina het volgende:
Ik lees net dat het wordt herhaald, dus mocht je het terug willen kijken, hoeft niet via SBS gemist.
De kijkcijfers vielen een beetje tegen, NET over het miljoen. Jammer, het is niet alleen een talentenjacht maar ook echt een wedstrijd tussen de kandidaten, omdat ze ook meteen afvallen! Al dan niet met geld op zak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |