Ja ik had het weer te druk met mijn overvolle sociale leven.quote:
Ik vind er werkelijk waar niks aan...Snap de ophef over die plaat ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik blijf Dragonborn een erg leuk plaatje vinden
Ik ook, toffe mid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik blijf Dragonborn een erg leuk plaatje vinden
Dát!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Levitas het volgende:
E=NC². Wát een plaat! Ik ben echt verliefd
Gaat een kopertje worden (als enige album naast die van Alphaverb)
Zoals? Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die iPhone en opgerolde broekspijpen/mouwen iets te betekenen hebben eigenlijk. NC zijn wel van het verwerken van kleine, grappige, details in hun dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef robuust89 het volgende:
Die wilde theorieën over de albumcover van E=NC2![]()
Copypasta van Hardtraxx:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoals? Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die iPhone en opgerolde broekspijpen/mouwen iets te betekenen hebben eigenlijk. NC zijn wel van het verwerken van kleine, grappige, details in hun dingen.
Zo zit er een nies geluid in So high, en een ander grappige tekst in E=NC2 (maar wat, moet ik nog even beluisteren)
Djeez.quote:Misschien zegt het overigens wel wat, dat dus Bas het meesterbrein is achter Noisecontrollers (wat dus al eerder is uitgelegd), en dan Arjan er wel is naast zit, zonder aandacht, met soms wat tips maar dan voornamelijk met zijn telefoon zit te spelen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Copypasta van Hardtraxx:
[..]
Djeez.
Bij label staat Scantraxx, zit Pavo tegenwoordig bij Scantraxx?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Begin is vet, main melo = mwah. 6je.
Waar hij dat label vandaan heeft weet ik niet, volgens mij slaat het nergens op. De track is geript van HWS 9, en Headhunterz zegt er verder niets over...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bij label staat Scantraxx, zit Pavo tegenwoordig bij Scantraxx?
Track klinkt nog steeds geproduceerd door Noisecontrollers welke met Digital Age nu ook eigenlijk onder Scantraxx vallen dus lijkt logisch...
Maakt me niks uit wat al die haters hier zeggen maar de tweede climax van deze remix zit echt goed in elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe HWS:
16. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Alleen maar goed dat HHZ dit soort talenten een platform geeft toch? Hij kan er ook voor kiezen om alleen maar scantraxxmeuk te promoten in zijn show.. dan liever ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Levitas het volgende:
Weer een "nieuwe" naam in de HWS: Adrenalize. Mannetje van 15 jaar uit Denemarken
Als er toch iets slechts aan dat album moet worden dan ben ik blij dat ze de cover daarvoor gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het maar vreemd dat Arjan daar niet met een iPad zit eigenlijk, misschien betekent dat ook wel iets
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, vind dat nummer heerlijk gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat al die haters hier zeggen maar de tweede climax van deze remix zit echt goed in elkaar
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar hij dat label vandaan heeft weet ik niet, volgens mij slaat het nergens op. De track is geript van HWS 9, en Headhunterz zegt er verder niets over...
http://www.makeyoudancebo(...)tists.php?keuzeid=81quote:Pavo is currently back on track producing new tracks at Scantraxx and available for bookings in Hardstyle, Early Hardstyle, Oldschool and Early Rave.
Lekkerrrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers...
http://www.themagicshow.n(...)rdstyle-special.html
dealtje met M.I?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Lekkerrrrik zie de 320kbps wel in m'n inbox verschijnen?
quote:Holy shit DJ Pavo.
that's been a while. Used to be my favorite DJ love his RAW style.
Climax vind ik wat tegenvallen, opbouw spreekt me wel aan (stuk vanaf 1 min.)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef StM het volgende:
Reverze anthem:
PP die eindelijk weer een enigszins normaal nummer produceren?
Nee hoor, maar early setjes van al die bazen heb ik graag op m'n mp3-speler, maar dan wel in goede kwaliteit ipv q-dance-radio-kwaliteitquote:
dat nr is kei raw jongequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef 16meter het volgende:
Hmm.. vind dat ze lijn van bagger aardig doortrekken met dat nummer.
Dikke kans dat dat jochie een keer n plaatje mag releasen op Scantraxx, dus dan is het indirect evengoed nog een Scantraxx promo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef NLS04 het volgende:
Alleen maar goed dat HHZ dit soort talenten een platform geeft toch? Hij kan er ook voor kiezen om alleen maar scantraxxmeuk te promoten in zijn show.. dan liever dit
QFT, de Saiko Funkz zijn echt afgegleden na hun heldig setje op Defqon 2009.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
mstx met z'n kruistocht tegen 'raw'.
Het is een achterlijke benaming, maar ik hoor dat hardere spul veel liever dan bijv. het zoveelste stuk stront van de Psyko Punkz.
Ik hou niet alleen van het 'hardere spul', maar bijvoorbeeld ook van Saifam tracks. Jij maakt nu een zwart-wit splitsing tussen 'raw hardstyle' en 'de rest', waarmee je suggereert dat bijv. tracks van Saifam en andere niet-raw labels van dezelfde kwaliteit zijn als die troep van PP en consorten, dat vind ik een beetje jammer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
Het is een achterlijke benaming, maar ik hoor dat hardere spul veel liever dan bijv. het zoveelste stuk stront van de Psyko Punkz.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat jochie een keer n plaatje mag releasen op Scantraxx, dus dan is het indirect evengoed nog een Scantraxx promo.
Nee, juist niet. Ben het helemaal met je eens dat die 'afsplitsing' bullshit is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hou niet alleen van het 'hardere spul', maar bijvoorbeeld ook van Saifam tracks. Jij maakt nu een zwart-wit splitsing tussen 'raw hardstyle' en 'de rest', waarmee je suggereert dat bijv. tracks van Saifam en andere niet-raw labels van dezelfde kwaliteit zijn als die troep van PP en consorten, dat vind ik een beetje jammer.
Áls je dan subgenres gaat verzinnen, doe het dan goed en benoem ook euforische hardstyle, early en happy (waar PP onder valt) (en misschien nog wel meer) en doe niet alsof alles wat niet-raw is, kut is omdat PP niet 'raw' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical Redemption heeft me nooit echt iets gedaan. Behalve dat ie zelf helemaal los gaat op t podiumquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef 16meter het volgende:
stuk voor stuk vetten nrs T-killer.
Album van Radical Redemption is trouwens ook uit. Vocals zijn allemaal over the top wannabe-duister; kannibalisme, moord, verkrachting, horror, blabla, maar er zitten zeker een paar leuke tracks tussen. Veel kicks zijn wel ziek distorted.Alleen voor de liefhebber dus.
Torture, Murder & Cannibalism, puike trackquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef 16meter het volgende:
stuk voor stuk vetten nrs T-killer.
Album van Radical Redemption is trouwens ook uit. Vocals zijn allemaal over the top wannabe-duister; kannibalisme, moord, verkrachting, horror, blabla, maar er zitten zeker een paar leuke tracks tussen. Veel kicks zijn wel ziek distorted.Alleen voor de liefhebber dus.
Het is ook kut afgemixt, technisch zitten de tracks ook gewoon kut in elkaar.. Meerdere producers zijn het al met me eens dat dit er gewoon niet mee door kan, en dat het niet te begrijpen is dat deze gast al op bijv. xxlerator enz. wordt geboekt. Gewoon, met alle respect, dikke poep dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:59 schreef 16meter het volgende:
Het is wel heel raar afgemixt ofzo... ligt niet erg fijn in het gehoor om een of andere reden.
twitter:psykopunkz twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 13:59:40From now on we will plug a hardstyle track every week at #3fm ! reageer retweet
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 14:09 schreef robuust89 het volgende:
Happy Hardstyle; alles van Da TweekazDie shit is echt TE vrolijk
SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:13 schreef Levitas het volgende:
FUAAAARK! Eerste setje, waar ik enigszins tevreden over ben, met Traktor (limited edition) opgenomen, heb ik een verlopen trial van het opnameprogramma.![]()
Én facebook geluiden + ontvangen mail geluiden erdoorheen.SPOILER: TracklistOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonde joh! Nieuwe downloaden kopen![]()
Ik kom denk ik ook wel even langs maar waarschijnlijk niet op tijd voor Tom z'n set.quote:
Had 'm die zondag geluisterd en idd heer-lijk. Weer een paar keer gehoord in Adaro's Warm-up mix ... die in & outroquote:Op zondag 22 januari 2012 20:22 schreef ElDani het volgende:
1 vd 2 van DBSTF mixte trouwens wel een bazenplaatje in gisteren:
Heer-lijk!
keertje hardstyle weer is toch leuk man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:59 schreef haakon het volgende:
Eigenlijk wil ik best het hele feestje blijven omdat de line-up echt vet is en 3 mensen die ik ken moeten draaien!
Alleen in Zak is een vettere line-up
Mja, klopt. Denk dat ik gewoon in Hengelo blijf.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:20 schreef 16meter het volgende:
[..]
keertje hardstyle weer is toch leuk man.
Logisch dat het dan op een album uitkomt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:08 schreef Kriebelhoest het volgende:
Vind het album van RR wel lekker hoor. Annihilate, The black Demon en Torture, Murder and Cannibalism zijn echt lekkere nummers. Je moet dit soort nummers ook niet thuis luisteren maar alleen op feesten horen.
Inderdaad, op het feest albumpje erin en klaar is keesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Logisch dat het dan op een album uitkomt.
Tsja als er geld mee verdient kan worden moet je het niet laten hequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:15 schreef mstx het volgende:
[..]
Logisch dat het dan op een album uitkomt.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:56 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kom denk ik ook wel even langs maar waarschijnlijk niet op tijd voor Tom z'n set.
Kan er helaas niks aan doen dat ik daarvoor nog moet sportenquote:
Lieve Haakonquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:33 schreef haakon het volgende:
Ik kom sowieso Tom z'n set checken.
Wat ik daarna doe beslis ik een dezer dagen wel en misschien nog wel op die dag zelf.
Bron?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:09 schreef Equites het volgende:
Scantraxx & Fusion zijn tegenwoordig 1 label.
Ze kunnen er geen genoeg van krijgen neequote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:13 schreef 16meter het volgende:
Zat echt te wachten op een nieuw Scantraxx feest in de HMH.
Goed bezig Tomquote:Op vrijdag 27 januari 2012 21:48 schreef T-Force het volgende:
[..]
Lieve HaakonEarly plaatjengs knallen om vervolgens op te bouwen naar 2005-2008
![]()
![]()
Alles wat ik mis op de tegenwoordige feesten kan ik draaien, echt te perfect
Don't stop movin baby....WIGGLE WIGGLEquote:Op zaterdag 28 januari 2012 09:53 schreef NLS04 het volgende:
Goed bezig TomZag je tracklist op PF..
![]()
Sommige tracks gaan volgens mij echt wel hard losquote:Het is ook kut afgemixt, technisch zitten de tracks ook gewoon kut in elkaar.. Meerdere producers zijn het al met me eens dat dit er gewoon niet mee door kan, en dat het niet te begrijpen is dat deze gast al op bijv. xxlerator enz. wordt geboekt. Gewoon, met alle respect, dikke poep dit.
Dat is echt de grootst mogelijke onzinquote:Op zaterdag 28 januari 2012 04:09 schreef Equites het volgende:
Scantraxx & Fusion zijn tegenwoordig 1 label.
Ik twijfel sterk om toch te gaan ondanks dat ik steenkapot ben van afgelopen week. Al was het alleen maar voor AVIO en ga ik daarna weer naar huis....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Nogmaals, wie zijn er vanavond allemaal aanwezig op XXL?
mee eensquote:
Super aftermovie. Q-Dance heeft eindelijk ook de belgen weten te vinden zo te zien. Die weten wel hoe ze een aftermovie moeten makenquote:
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:22 schreef Baronpilsener het volgende:
Nogmaals, wie zijn er vanavond allemaal aanwezig op XXL?
times, they are a-changingquote:
HALLON ALLENMAALquote:
Boh dat eerste nummerquote:
kan de nummers nu niet luisteren, maar met melodieën herbruiken is niks mis vind ik. juist mooi als je een nummer van een (heel) ander genre in een nieuw jasje kan stoppen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:31 schreef Levitas het volgende:
Hmmm... Dus zo origineel is Code Black niet!
Nieuwe track:quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat gebeurt er eigenlijk met showtek? heb al een jaar niks meer van ze gehoord.
Wou hem net neer gaan zetten. Prima track!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dragonborn is ook uit als Free release:
Headhunterz - Dragonborn by Headhunterz official
Beste HHZ solo sinds Megasound![]()
deze blijf ik toch goed vinden, ondanks hoog happygehaltequote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef NLS04 het volgende:
08. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
gonna be leeeeeeetquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
Wake up en running late waren ook nog minpunten.
sorie man je hep gelyk *sgaam*quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gonna be leeeeeeet
so they just have to weeeeeeet
and have a little feeeeeeet
i heeeeet
the fact im running leeeeet
this time i overreeeeet
shake your house like a motherfucking earthkweeeeeek
wt is hier mis mee ga gwoon mozart luisteren als je moeilijke musiek wil hore kwil gwnn lekkr los kunne gaan met me meisies meer niet jatog? :S
Acceptatie!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef T-Force het volgende:
Ja, Awakenings was dus megavet! Iets te vet zelfs, was echt te dronken en Krullie had ook genoeg op![]()
Muzikaal gezien echt helemaal top! Geluid in zaal 2 briljant en op het einde in de eerste zaal ook erg tof.
Advent/Cristian Varela/Rush/Huma NoydGodver wat ging dat lekker.
Voor de rest ongeveer voor 40 euro aan munten gevonden, toen aan de baco gegaan ---> voelde me vandaag echt klote![]()
Krullie kreeg van een random wappie kerel 50 euro in dr handen geduwd ofzo, dus dat was wel relaxt
Ik weet het verhaal niet helemaal meer precies, maar die kerel wou een muntje kopen voor 10 euro. Hij gaf dat briefje van 50 aan haar en claudia zei dat dat 50 was en toen zei die gast van: nee, het is goed zo en toen liep ie wegquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef haakon het volgende:
En die 50 euro heb je gewoon aangenomen?
Ik snap best dat het chill is, maar ik had het nooit aangenomen als je ziet dat diegene gewoon niet nuchter is
ROFL!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet helemaal meer precies, maar die kerel wou een muntje kopen voor 10 euro. Hij gaf dat briefje van 50 aan haar en claudia zei dat dat 50 was en toen zei die gast van: nee, het is goed zo en toen liep ie weg![]()
![]()
Ik stond er niet bij, maar claudia kwam toen naar me toe met dat briefje van 50. Echt wtf, je had mijn hoofd moeten zien
quote:Op maandag 30 januari 2012 09:54 schreef Levitas het volgende:
Edit: Die nieuwe hardstyle is gewoon house!
Yep.. Zit zo`n stukje in van de origineel soundtrack (denk ik iig) + wat vocals uit t spel.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm heb Skyrim nooit gespeeld maar heeft HHZ daar gewoon de melo van gebruikt?
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm heb Skyrim nooit gespeeld maar heeft HHZ daar gewoon de melo van gebruikt?
Nice! Sydney dan, trailer lijkt natuurlijk nergens opquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Niet al te beste trailer, maar lijkt me best een dik feestje in Sydney. Morgenavond vertrekken![]()
![]()
En ik in de Matrixx maar netjes zijn door een portemonnee die op de bar lag, netjes aan de barman te geven, terwijl ik duidelijk kon zien dat er ongeveer 200euro cash inzat!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef T-Force het volgende:
Ja, Awakenings was dus megavet! Iets te vet zelfs, was echt te dronken en Krullie had ook genoeg op![]()
Muzikaal gezien echt helemaal top! Geluid in zaal 2 briljant en op het einde in de eerste zaal ook erg tof.
Advent/Cristian Varela/Rush/Huma NoydGodver wat ging dat lekker.
Voor de rest ongeveer voor 40 euro aan munten gevonden, toen aan de baco gegaan ---> voelde me vandaag echt klote![]()
Krullie kreeg van een random wappie kerel 50 euro in dr handen geduwd ofzo, dus dat was wel relaxt
ik woon in Haaksbergen, ritje van 15 minuutjes rijden naar Hengeloquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Die melodie![]()
ReMcOrE jij komt wel kijken toch, jij woont toch ongeveer daar?
gelukkig verandert er niet veel voor mensen die niet willen kamperenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog even een serieus onderwerpje dan maar. Het is nu zeker dat Dq.1 2 dagen gaat duren op 22 en 23 juli.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-mag-twee-dagen.html
(of was het al helemaal zeker?)
oude TBY-tracksquote:
Vlieg je vanaf schiphol? Vriendin van me vliegt morgenavond ook naar Sidney voor n half jaar afstuderen. Zal wel tzelfde vliegtuig zijn. Toevallug!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Niet al te beste trailer, maar lijkt me best een dik feestje in Sydney. Morgenavond vertrekken![]()
![]()
alvast heel veel plezier daarquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
![]()
Geen probleem toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30quote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vlieg je vanaf schiphol? Vriendin van me vliegt morgenavond ook naar Sidney voor n half jaar afstuderen. Zal wel tzelfde vliegtuig zijn. Toevallug!
Thx! Gaat wel goedkomen denk ik zoquote:
Is idd geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen probleem toch?
Naar mijn weten zijn T-Force, Deeltjesversneller, 16meter en ik sowieso aanwezig
Top!quote:
Gaat over drugsverslaafden?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef haakon het volgende:
Ik ga misschien ook!
Leuk: om 0:00uur National Geographic kijken!
Ketaminequote:
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef haakon het volgende:
En jij denkt niet in Nederland?
Think again...
Omdat de aflevering over keta ging...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mij.
Ooh, dacht dat werd gezegd dat ketamine tegenwoordig populairder was dan MDMA. Werd inderdaad erg negatief in beeld in gebracht, was veel negatiever dan die aflevering over xtc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Omdat de aflevering over keta ging...
Er werd nog wel gezegd dat xtc het populairst is.
Wel erg negatief in beeld gebracht allemaal.
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Helaas... geen spullen of geld meer overquote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef Sqoudson het volgende:
Ik mis eigenlijk stiekem toch wel de prijsvragen van DV
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Levitas het volgende:
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30
Hmm misschien moeten we om wat anders gaan strijden dan, een hardstyle-ekte-ekte-van-de-maand ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Helaas... geen spullen of geld meer over
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.
Klinkt goed! We houden contact.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
what ze faaak, zieke shitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! We houden contact.
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Heb nog een t-shirt liggen om weg te gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die serie is weer zó Amerikaans (goh), gewoon kijken om te lachen om hoe het is gemaakt, niet om de inhoud
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
[..]
Helaas... geen spullen of geld meer over
Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NCquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Haha nice!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NC
Edit: yep, het is iets met die game.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Herp derp wat een dooie boel hier! Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Gaat vanavond opquote:
Nog best wat onbekende nummers voor mij (behalve jouw en DHHDs set).quote:
Aight, even een prijsvraag bedenken danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog een t-shirt liggen om weg te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Treklijst van Thera Live @ Matrixx ziet er knalbaar uit
Doggystyle (Martin Gaus Edit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was echt heldig.
Baal wel dat ik me therafied niet meer kan herinneren, damnit jupiler
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
x2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 3.5 uur early van The Magic Show deze week behoorlijk goed kan hebben met studeren. Heerlijke muziek!
http://www.di.fm/hardstylequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:51 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.di.fm/hardstyle
Ligt er ook aan wat je oud noemt. <2008? <2005? <2003?
Ik ken vrij weinig nummers zonder lange intro, anders kun je ze niet inmixen namelijk. En ik merk eigenlijk niet dat ze daar de laatste tijd meer aandacht aan besteden. Ik denk dat de intro's bij bepaalde producers juist steeds korter worden omdat ze tegenwoordig nauwelijks meer mixen, of dat nou een oorzaak of gevolg is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-
Goede keuzequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE) in combinatie met een heel weekend in een bungalow verblijven als vrijgezellenfuif. Dus dat gaat hem niet worden.
Het is een vrijgezellenfuif van één van me beste vrienden. Dus die kan ik niet missen.quote:
Fear.FM Hard voor als je de echte early (< 2004) zoektquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste menschen, ik heb weer eens een mix in elkaar gedraaid! Laatste tijd heb ik echt behoefte aan 'eens wat anders' en daarom gewoon van hardtrance tot hardtechno/industrial doorgeknalt! Van de tracklist zal dus niet iedereen het warm krijgen. Degenen die 'm graag ontvangen mogen me even een pm sturen en dan krijg je de link van me toegestuurd
![]()
Tracklist:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx 16meter, natuurlijk is alle liefde wederzijds
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Livin' life in the fast lanequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
3. DJ Arne L II - R.I.P.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:
En uiteraard zeer veel zin in Hard Bass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
chocolate starfish and the hot dog flavored water
krijg beetje Frontliner gevoel bij de climaxquote:
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.quote:
maakt hij toch een stapje in de goede richting, die Fabianquote:Opwoensdag 1 februari 2012 21:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.
Zit goed in elkaarquote:
Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, dit verschijnt in 1 keer op mijn PF: https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
In fucking Eindhoven, hoe baas!!!
Ja Koninginnedag wordt weer top! Was top vorig jaarquote:Op donderdag 2 februari 2012 09:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit goed in elkaarVerder is hier het kaartje voor beat the bridge binnen
en is inmiddels het *kut waarom ga ik niet naar hardbass proces* voor de 3e keer van start gegaan
Enige kwaliteitsfeestje!?quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.
Ik denk dat ze het op beide locaties houden, net als euphoria op verschillende plekken gehouden wordt.quote:Op donderdag 2 februari 2012 10:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Jammer! Was het enige kwaliteitsfeestje wat we hier hadden in Rotterdam. Neem aan dat ze voor een grotere locatie hebben gekozen.
je mist me gewoon, dat is het.quote:Op donderdag 2 februari 2012 11:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het op beide locaties houden, net als euphoria op verschillende plekken gehouden wordt.
Maar het is sowieso geen optie voor mij, heb er geen zin in. Er zijn andere feestjes waar ik meer zin in heb.
Dat staat buiten kijf...quote:
Maar dat is geen hardstylequote:Op donderdag 2 februari 2012 11:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Enige kwaliteitsfeestje!?
PRSPCT XL party's zijn anders ook kneiterdik als ik iedereen die erover praat mag geloven!
kijk nog eens naar de line-up, dan weet je vast weer waarom.quote:Op donderdag 2 februari 2012 09:34 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Zit goed in elkaarVerder is hier het kaartje voor beat the bridge binnen
en is inmiddels het *kut waarom ga ik niet naar hardbass proces* voor de 3e keer van start gegaan
Dit!quote:Op donderdag 2 februari 2012 18:23 schreef 16meter het volgende:
[..]
kijk nog eens naar de line-up, dan weet je vast weer waarom.
quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De ekte bazeng gaan de week erop naar Hardclassics Vastenavend vieren
Nee, ik ben geen limbo.quote:
Agge mar leut hebtquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen limbo.
Carnaval in het Krabbegat (Bergen op Zoom) heet vastenavend.
In Amsterdam vieren ze geen carnaval he.quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef T-Force het volgende:
In je carnavalspak housen op Hardclassics![]()
![]()
![]()
Feestjeeeeeeeeeeeeeeeee!
zit er wel aan te denkenquote:Op donderdag 2 februari 2012 20:20 schreef T-Force het volgende:
In je carnavalspak housen op Hardclassics![]()
![]()
![]()
Feestjeeeeeeeeeeeeeeeee!
quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:46 schreef 16meter het volgende:
[..]
In Amsterdam vieren ze geen carnaval he.
gwn lkkr gek doen sgyt!!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken
maar
[..]
Heb ik nog wel overwogen, maar dan moet ik 2,5 uur lang op de pont wachten, dus daar heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:00 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Beetje carnaval promoten in het noorden kan nooit kwaad.
Nog mensen naar culemborg zaterdag?
Als je maar lol hebt? Of bier?quote:
Sowieso in carnavalspak gaan housen!! Je mag mijn pakje lenen en dan ga je gewoon met T-Force mee!quote:Op donderdag 2 februari 2012 20:59 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
zit er wel aan te denken
maar
[..]
DV in sexy tirolerjurkjequote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef 16meter het volgende:
dat hoef ik niet te zien DV in zo'n pakje![]()
bedankt voor het vertrouwenquote:
weet nog wel wat leuks voor jou:quote:Op donderdag 2 februari 2012 21:16 schreef 16meter het volgende:
dat hoef ik niet te zien DV in zo'n pakje![]()
exactquote:
dat hangt er sterk mee samen heb ik begrepenquote:Of bier?
wel nice, maar ik durf niet zo in m'n onderbroekje :$quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:14 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
bedankt voor het vertrouwen
[..]
weet nog wel wat leuks voor jou:
[ afbeelding ]
(met dit nummer spelend in je hoofd)
Het eerste wat ik hoor is 'Duifmeneer remix.'quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:38 schreef Treces het volgende:
Meer mensen die naar de Livestream van Headhunterz & Wildstylez kijken?
http://www.ustream.tv/channel/hhz-wsz
Ja, en alle mensen die vragen om een So High remixquote:Op donderdag 2 februari 2012 22:43 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Het eerste wat ik hoor is 'Duifmeneer remix.'
En nu Rebecca Black. Wut.
De laatste secondes was ik nog even ingelogd en had ik gevraagd wie de Reputation Game kick had gemaakt, maar die had hij (WS) samen met BH gedaan.quote:Op donderdag 2 februari 2012 22:47 schreef Treces het volgende:
[..]
Ja, en alle mensen die vragen om een So High remix
Dan al die bitches bedoel je?quote:Op donderdag 2 februari 2012 23:38 schreef Treces het volgende:
Volgende week gaan ze samen een track producen voor de cam, lijkt mij ook wel een keer tof om te zien. Keer wat anders.
De ekte ekte gaan gewoon naar beide!quote:Op donderdag 2 februari 2012 19:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
De ekte bazeng gaan de week erop naar Hardclassics
quote:
Is dat nu je enige toevoeging!? Wat een waardeloze topic reeks hier zeg!quote:
Crusty leeftquote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef CrustyClown het volgende:
Is dat nu je enige toevoeging!? Wat een waardeloze topic reeks hier zeg!
Nee helaas, M.I.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:48 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tom & Krullie.... vanavond Eindhoven?
quote:
Och het leeft ook nog......quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Rikkie! even 53 topics bijlezen man, dan weet je pas wat je gemist hebt!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Wist je je wachtwoord nog?quote:Op vrijdag 3 februari 2012 07:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Jeweets, shufflen in de sneeuw met m'n mattiesquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:48 schreef eQuaL het volgende:
Zoooo topic gekilled? Iedereen is natuurlijk buiten in de sneeuw aan het stampen
moet altijd aan Herman Finkers denken als ik dit leesquote:
Ik heb nog nooit een setje van Pila gehoord, en ik heb maar 3 nummers van hem, ken dus eigenlijk heel die gast niet, maar iedereen prijst hem de hemel in. Ben benieuwd of hij niet een beetje overhyped is eigenlijkquote:
Heb hem vroeger wel eens gezien op lokaal feestje, en aantal sets van hem geluisterd. Was vroeger toch wel een van de groten in de scenequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een setje van Pila gehoord, en ik heb maar 3 nummers van hem, ken dus eigenlijk heel die gast niet, maar iedereen prijst hem de hemel in. Ben benieuwd of hij niet een beetje overhyped is eigenlijk
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, dit verschijnt in 1 keer op mijn PF: https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
In fucking Eindhoven, hoe baas!!!
Ik ben gewoon de eerste bezoeker.(voorlopig nog op zeer waarschijnlijke optie)
UHUquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Enige kwaliteitsfeestje!?
PRSPCT XL party's zijn anders ook kneiterdik als ik iedereen die erover praat mag geloven!
Ben wel benieuwd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb hem vroeger wel eens gezien op lokaal feestje, en aantal sets van hem geluisterd. Was vroeger toch wel een van de groten in de scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Heb hem destijds wel vaker horen draaien(oa op qlimax nog) en hij behoorde echt wel tot de categorie luna-pavo-dana-technoboyquote:
Jaja, hou maar opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
[..]
UHUEn jij was zo prutser de laatste keer niet te gaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Omomomomom die nieuwe TMS ziet er verdomt lekkah uit M.I. hij gaat hier nu aan
The Magic Show - Week 05 by QdanceHier staat ie ook aan, knalt tot nu toe lekker door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
normaal wordt er met die plaat afgeslotenquote:
Het is niet ver voor mij, dus denk het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef zlotka het volgende:
Zo kaartje voor Fantasy Island binnen, meer mensen die er bij zijn 2 juni?
denk het niet, week ervoor wel bij Freshtivalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef zlotka het volgende:
Zo kaartje voor Fantasy Island binnen, meer mensen die er bij zijn 2 juni?
Vandaag ook kaartje voor Beat the Bridge besteld. De rest had ik al kaarten voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:35 schreef mstx het volgende:
Zeau, even kaartjes voor Harddefenition, Hardclassics en Beat the Bridge besteld.
Ben alleen genaaid, die eerste Full Force cd doet het nietquote:
Zeg hoe is die Mette-Marit eigenlijk? Ook wel een ekte-ekte mag ik hopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Het is niet ver voor mij, dus denk het wel.
Altijd gezellig
quote:Het incident deed de vliegangst van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, die met haar man Haakon aan boord was, geen goed.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zo, inception was best wel vet. lekker gedraaid door iedereen![]()
Anagenetic opende behoorlijk hard. prefix - outrageous en philippe rochard - mash up nog voorbij horen komen.
Deepack die met falende apparatuur te maken hadden. Verder een typisch deepack setje, lekker dus![]()
Adaro die een lekkere set draaide en de geck-o remix van geal - losing my feeling, bazenplaat![]()
Thera, tering wat zit er een energie in die setjes van hemNieuwe platen van hem en degos & re-done klinken erg lekker en de sfeer was optimaal vooraan. Afsluiten met done
![]()
Titan draaide lekker, ondanks dat ie na thera kwam. Opende met midnight freaks en verder nog wat radical redemption platen voorbij horen komen. degos & re-done - dancing kwam ook nog voorbijHelaas werd er afgesloten met (mainstream) hardcore, dus toen maar weggegaan.
Sfeer was echt heel goed vooraan, alleen wel even een wtf-moment toen er een groep kinderen van rond de 14 jaar voor ons kwamen staanliepen erg veel jonge kinderen rond.
En alweer zowat een gratis castratie gehad van de beveiliging, maar dat ben ik nu wel zowat gewend in de crystal venue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die gasten vooraan ja...., maar lost gingen ze wel...
BOH vette tl!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Thnx, ben nog even aan het 'afwerken' en mogelijk maar online zettenquote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/NWWMN
Wederom verder geklootLees straks wel even bij, een hoop gemist.
[..]
BOH vette tl!
quote:Op zondag 5 februari 2012 16:21 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Iemand interesse in een mix van ruim 3 uur?
Goed bezig!quote:Op zondag 5 februari 2012 16:22 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.twitvid.com/NWWMN
Wederom verder geklootLees straks wel even bij, een hoop gemist.
[..]
BOH vette tl!
Allemaal tegelijk?quote:Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Thera, Catatonic Overload & Geck-o live op Loudness![]()
Bedanktquote:
Dikke plaat zeg, hopen dat ze die zaterdag draaien op HBquote:Op zondag 5 februari 2012 17:58 schreef Kriebelhoest het volgende:
Goede intro
1:17 beukgeweld
2:20 space momentje
2:30 goede climax
Goede outro
Alles wat een nummer nodig heeft zit er in
quote:
quote:Op maandag 6 februari 2012 00:06 schreef Quyxz_ het volgende:
Thera, Catatonic Overload & Geck-o live op Loudness![]()
Subground; P0wning the haRdStYlEz all the time!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |