Ja ik had het weer te druk met mijn overvolle sociale leven.quote:
Ik vind er werkelijk waar niks aan...Snap de ophef over die plaat ook nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik blijf Dragonborn een erg leuk plaatje vinden
Ik ook, toffe mid.quote:Op donderdag 26 januari 2012 21:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Ik blijf Dragonborn een erg leuk plaatje vinden
Dát!quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:38 schreef Levitas het volgende:
E=NC². Wát een plaat! Ik ben echt verliefd
Gaat een kopertje worden (als enige album naast die van Alphaverb)
Zoals? Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die iPhone en opgerolde broekspijpen/mouwen iets te betekenen hebben eigenlijk. NC zijn wel van het verwerken van kleine, grappige, details in hun dingen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:45 schreef robuust89 het volgende:
Die wilde theorieën over de albumcover van E=NC2![]()
Copypasta van Hardtraxx:quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:47 schreef Levitas het volgende:
[..]
Zoals? Ik ben er eigenlijk wel zeker van dat die iPhone en opgerolde broekspijpen/mouwen iets te betekenen hebben eigenlijk. NC zijn wel van het verwerken van kleine, grappige, details in hun dingen.
Zo zit er een nies geluid in So high, en een ander grappige tekst in E=NC2 (maar wat, moet ik nog even beluisteren)
Djeez.quote:Misschien zegt het overigens wel wat, dat dus Bas het meesterbrein is achter Noisecontrollers (wat dus al eerder is uitgelegd), en dan Arjan er wel is naast zit, zonder aandacht, met soms wat tips maar dan voornamelijk met zijn telefoon zit te spelen?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:48 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Copypasta van Hardtraxx:
[..]
Djeez.
Bij label staat Scantraxx, zit Pavo tegenwoordig bij Scantraxx?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:09 schreef Tha_Bartman het volgende:
Begin is vet, main melo = mwah. 6je.
Waar hij dat label vandaan heeft weet ik niet, volgens mij slaat het nergens op. De track is geript van HWS 9, en Headhunterz zegt er verder niets over...quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:15 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Bij label staat Scantraxx, zit Pavo tegenwoordig bij Scantraxx?
Track klinkt nog steeds geproduceerd door Noisecontrollers welke met Digital Age nu ook eigenlijk onder Scantraxx vallen dus lijkt logisch...
Maakt me niks uit wat al die haters hier zeggen maar de tweede climax van deze remix zit echt goed in elkaarquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:33 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe HWS:
16. Noisecontrollers - Crump (Ran-D Remix)
Alleen maar goed dat HHZ dit soort talenten een platform geeft toch? Hij kan er ook voor kiezen om alleen maar scantraxxmeuk te promoten in zijn show.. dan liever ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 22:11 schreef Levitas het volgende:
Weer een "nieuwe" naam in de HWS: Adrenalize. Mannetje van 15 jaar uit Denemarken
Als er toch iets slechts aan dat album moet worden dan ben ik blij dat ze de cover daarvoor gebruikenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:07 schreef eQuaL het volgende:
[..]![]()
Ik vind het maar vreemd dat Arjan daar niet met een iPad zit eigenlijk, misschien betekent dat ook wel iets
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens, vind dat nummer heerlijk gaanquote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Maakt me niks uit wat al die haters hier zeggen maar de tweede climax van deze remix zit echt goed in elkaar
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 11:21 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Waar hij dat label vandaan heeft weet ik niet, volgens mij slaat het nergens op. De track is geript van HWS 9, en Headhunterz zegt er verder niets over...
http://www.makeyoudancebo(...)tists.php?keuzeid=81quote:Pavo is currently back on track producing new tracks at Scantraxx and available for bookings in Hardstyle, Early Hardstyle, Oldschool and Early Rave.
Lekkerrrrquote:Op donderdag 26 januari 2012 21:26 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers...
http://www.themagicshow.n(...)rdstyle-special.html
dealtje met M.I?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:31 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Lekkerrrrik zie de 320kbps wel in m'n inbox verschijnen?
quote:Holy shit DJ Pavo.
that's been a while. Used to be my favorite DJ love his RAW style.
Climax vind ik wat tegenvallen, opbouw spreekt me wel aan (stuk vanaf 1 min.)quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:35 schreef StM het volgende:
Reverze anthem:
PP die eindelijk weer een enigszins normaal nummer produceren?
Nee hoor, maar early setjes van al die bazen heb ik graag op m'n mp3-speler, maar dan wel in goede kwaliteit ipv q-dance-radio-kwaliteitquote:
dat nr is kei raw jongequote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:36 schreef 16meter het volgende:
Hmm.. vind dat ze lijn van bagger aardig doortrekken met dat nummer.
Dikke kans dat dat jochie een keer n plaatje mag releasen op Scantraxx, dus dan is het indirect evengoed nog een Scantraxx promo.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:15 schreef NLS04 het volgende:
Alleen maar goed dat HHZ dit soort talenten een platform geeft toch? Hij kan er ook voor kiezen om alleen maar scantraxxmeuk te promoten in zijn show.. dan liever dit
QFT, de Saiko Funkz zijn echt afgegleden na hun heldig setje op Defqon 2009.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
mstx met z'n kruistocht tegen 'raw'.
Het is een achterlijke benaming, maar ik hoor dat hardere spul veel liever dan bijv. het zoveelste stuk stront van de Psyko Punkz.
Ik hou niet alleen van het 'hardere spul', maar bijvoorbeeld ook van Saifam tracks. Jij maakt nu een zwart-wit splitsing tussen 'raw hardstyle' en 'de rest', waarmee je suggereert dat bijv. tracks van Saifam en andere niet-raw labels van dezelfde kwaliteit zijn als die troep van PP en consorten, dat vind ik een beetje jammer.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:50 schreef 16meter het volgende:
Het is een achterlijke benaming, maar ik hoor dat hardere spul veel liever dan bijv. het zoveelste stuk stront van de Psyko Punkz.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 12:59 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dikke kans dat dat jochie een keer n plaatje mag releasen op Scantraxx, dus dan is het indirect evengoed nog een Scantraxx promo.
Nee, juist niet. Ben het helemaal met je eens dat die 'afsplitsing' bullshit is.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:18 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik hou niet alleen van het 'hardere spul', maar bijvoorbeeld ook van Saifam tracks. Jij maakt nu een zwart-wit splitsing tussen 'raw hardstyle' en 'de rest', waarmee je suggereert dat bijv. tracks van Saifam en andere niet-raw labels van dezelfde kwaliteit zijn als die troep van PP en consorten, dat vind ik een beetje jammer.
Áls je dan subgenres gaat verzinnen, doe het dan goed en benoem ook euforische hardstyle, early en happy (waar PP onder valt) (en misschien nog wel meer) en doe niet alsof alles wat niet-raw is, kut is omdat PP niet 'raw' is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radical Redemption heeft me nooit echt iets gedaan. Behalve dat ie zelf helemaal los gaat op t podiumquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef 16meter het volgende:
stuk voor stuk vetten nrs T-killer.
Album van Radical Redemption is trouwens ook uit. Vocals zijn allemaal over the top wannabe-duister; kannibalisme, moord, verkrachting, horror, blabla, maar er zitten zeker een paar leuke tracks tussen. Veel kicks zijn wel ziek distorted.Alleen voor de liefhebber dus.
Torture, Murder & Cannibalism, puike trackquote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:46 schreef 16meter het volgende:
stuk voor stuk vetten nrs T-killer.
Album van Radical Redemption is trouwens ook uit. Vocals zijn allemaal over the top wannabe-duister; kannibalisme, moord, verkrachting, horror, blabla, maar er zitten zeker een paar leuke tracks tussen. Veel kicks zijn wel ziek distorted.Alleen voor de liefhebber dus.
Het is ook kut afgemixt, technisch zitten de tracks ook gewoon kut in elkaar.. Meerdere producers zijn het al met me eens dat dit er gewoon niet mee door kan, en dat het niet te begrijpen is dat deze gast al op bijv. xxlerator enz. wordt geboekt. Gewoon, met alle respect, dikke poep dit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:59 schreef 16meter het volgende:
Het is wel heel raar afgemixt ofzo... ligt niet erg fijn in het gehoor om een of andere reden.
twitter:psykopunkz twitterde op vrijdag 27-01-2012 om 13:59:40From now on we will plug a hardstyle track every week at #3fm ! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |