Ik heb nog nooit een setje van Pila gehoord, en ik heb maar 3 nummers van hem, ken dus eigenlijk heel die gast niet, maar iedereen prijst hem de hemel in. Ben benieuwd of hij niet een beetje overhyped is eigenlijkquote:
Heb hem vroeger wel eens gezien op lokaal feestje, en aantal sets van hem geluisterd. Was vroeger toch wel een van de groten in de scenequote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een setje van Pila gehoord, en ik heb maar 3 nummers van hem, ken dus eigenlijk heel die gast niet, maar iedereen prijst hem de hemel in. Ben benieuwd of hij niet een beetje overhyped is eigenlijk
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 23:38 schreef Quyxz_ het volgende:
OMG, dit verschijnt in 1 keer op mijn PF: https://partyflock.nl/party/217667:Loudness.html
In fucking Eindhoven, hoe baas!!!
Ik ben gewoon de eerste bezoeker.(voorlopig nog op zeer waarschijnlijke optie)
UHUquote:Op donderdag 2 februari 2012 11:02 schreef haakon het volgende:
[..]
Enige kwaliteitsfeestje!?
PRSPCT XL party's zijn anders ook kneiterdik als ik iedereen die erover praat mag geloven!
Ben wel benieuwd moet ik zeggenquote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:44 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Heb hem vroeger wel eens gezien op lokaal feestje, en aantal sets van hem geluisterd. Was vroeger toch wel een van de groten in de scene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
Heb hem destijds wel vaker horen draaien(oa op qlimax nog) en hij behoorde echt wel tot de categorie luna-pavo-dana-technoboyquote:
Jaja, hou maar opquote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:37 schreef Sc0tTy het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
[..]
UHUEn jij was zo prutser de laatste keer niet te gaan
quote:Op zaterdag 4 februari 2012 12:50 schreef Sc0tTy het volgende:
Omomomomom die nieuwe TMS ziet er verdomt lekkah uit M.I. hij gaat hier nu aan
The Magic Show - Week 05 by QdanceHier staat ie ook aan, knalt tot nu toe lekker door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
normaal wordt er met die plaat afgeslotenquote:
Het is niet ver voor mij, dus denk het wel.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef zlotka het volgende:
Zo kaartje voor Fantasy Island binnen, meer mensen die er bij zijn 2 juni?
denk het niet, week ervoor wel bij Freshtivalquote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:02 schreef zlotka het volgende:
Zo kaartje voor Fantasy Island binnen, meer mensen die er bij zijn 2 juni?
Vandaag ook kaartje voor Beat the Bridge besteld. De rest had ik al kaarten voorquote:Op zaterdag 4 februari 2012 13:35 schreef mstx het volgende:
Zeau, even kaartjes voor Harddefenition, Hardclassics en Beat the Bridge besteld.
Ben alleen genaaid, die eerste Full Force cd doet het nietquote:
Zeg hoe is die Mette-Marit eigenlijk? Ook wel een ekte-ekte mag ik hopen?quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:10 schreef haakon het volgende:
[..]
Het is niet ver voor mij, dus denk het wel.
Altijd gezellig
quote:Het incident deed de vliegangst van de Noorse kroonprinses Mette-Marit, die met haar man Haakon aan boord was, geen goed.
quote:Op zondag 5 februari 2012 15:14 schreef SjaakKlapkaak het volgende:
Zo, inception was best wel vet. lekker gedraaid door iedereen![]()
Anagenetic opende behoorlijk hard. prefix - outrageous en philippe rochard - mash up nog voorbij horen komen.
Deepack die met falende apparatuur te maken hadden. Verder een typisch deepack setje, lekker dus![]()
Adaro die een lekkere set draaide en de geck-o remix van geal - losing my feeling, bazenplaat![]()
Thera, tering wat zit er een energie in die setjes van hemNieuwe platen van hem en degos & re-done klinken erg lekker en de sfeer was optimaal vooraan. Afsluiten met done
![]()
Titan draaide lekker, ondanks dat ie na thera kwam. Opende met midnight freaks en verder nog wat radical redemption platen voorbij horen komen. degos & re-done - dancing kwam ook nog voorbijHelaas werd er afgesloten met (mainstream) hardcore, dus toen maar weggegaan.
Sfeer was echt heel goed vooraan, alleen wel even een wtf-moment toen er een groep kinderen van rond de 14 jaar voor ons kwamen staanliepen erg veel jonge kinderen rond.
En alweer zowat een gratis castratie gehad van de beveiliging, maar dat ben ik nu wel zowat gewend in de crystal venue.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |