Wou hem net neer gaan zetten. Prima track!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:00 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Dragonborn is ook uit als Free release:
Headhunterz - Dragonborn by Headhunterz official
Beste HHZ solo sinds Megasound![]()
deze blijf ik toch goed vinden, ondanks hoog happygehaltequote:Op maandag 23 januari 2012 19:57 schreef NLS04 het volgende:
08. Repelsteeltje - Set Me Free (DJ Tool)
gonna be leeeeeeetquote:Op zondag 29 januari 2012 19:30 schreef 16meter het volgende:
Wake up en running late waren ook nog minpunten.
sorie man je hep gelyk *sgaam*quote:Op zondag 29 januari 2012 20:25 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
gonna be leeeeeeet
so they just have to weeeeeeet
and have a little feeeeeeet
i heeeeet
the fact im running leeeeet
this time i overreeeeet
shake your house like a motherfucking earthkweeeeeek
wt is hier mis mee ga gwoon mozart luisteren als je moeilijke musiek wil hore kwil gwnn lekkr los kunne gaan met me meisies meer niet jatog? :S
Acceptatie!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef T-Force het volgende:
Ja, Awakenings was dus megavet! Iets te vet zelfs, was echt te dronken en Krullie had ook genoeg op![]()
Muzikaal gezien echt helemaal top! Geluid in zaal 2 briljant en op het einde in de eerste zaal ook erg tof.
Advent/Cristian Varela/Rush/Huma NoydGodver wat ging dat lekker.
Voor de rest ongeveer voor 40 euro aan munten gevonden, toen aan de baco gegaan ---> voelde me vandaag echt klote![]()
Krullie kreeg van een random wappie kerel 50 euro in dr handen geduwd ofzo, dus dat was wel relaxt
Ik weet het verhaal niet helemaal meer precies, maar die kerel wou een muntje kopen voor 10 euro. Hij gaf dat briefje van 50 aan haar en claudia zei dat dat 50 was en toen zei die gast van: nee, het is goed zo en toen liep ie wegquote:Op zondag 29 januari 2012 21:44 schreef haakon het volgende:
En die 50 euro heb je gewoon aangenomen?
Ik snap best dat het chill is, maar ik had het nooit aangenomen als je ziet dat diegene gewoon niet nuchter is
ROFL!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:53 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik weet het verhaal niet helemaal meer precies, maar die kerel wou een muntje kopen voor 10 euro. Hij gaf dat briefje van 50 aan haar en claudia zei dat dat 50 was en toen zei die gast van: nee, het is goed zo en toen liep ie weg![]()
![]()
Ik stond er niet bij, maar claudia kwam toen naar me toe met dat briefje van 50. Echt wtf, je had mijn hoofd moeten zien
quote:Op maandag 30 januari 2012 09:54 schreef Levitas het volgende:
Edit: Die nieuwe hardstyle is gewoon house!
Yep.. Zit zo`n stukje in van de origineel soundtrack (denk ik iig) + wat vocals uit t spel.quote:Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm heb Skyrim nooit gespeeld maar heeft HHZ daar gewoon de melo van gebruikt?
quote:Op maandag 30 januari 2012 13:49 schreef Sc0tTy het volgende:
Hmm heb Skyrim nooit gespeeld maar heeft HHZ daar gewoon de melo van gebruikt?
Nice! Sydney dan, trailer lijkt natuurlijk nergens opquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Niet al te beste trailer, maar lijkt me best een dik feestje in Sydney. Morgenavond vertrekken![]()
![]()
En ik in de Matrixx maar netjes zijn door een portemonnee die op de bar lag, netjes aan de barman te geven, terwijl ik duidelijk kon zien dat er ongeveer 200euro cash inzat!quote:Op zondag 29 januari 2012 21:26 schreef T-Force het volgende:
Ja, Awakenings was dus megavet! Iets te vet zelfs, was echt te dronken en Krullie had ook genoeg op![]()
Muzikaal gezien echt helemaal top! Geluid in zaal 2 briljant en op het einde in de eerste zaal ook erg tof.
Advent/Cristian Varela/Rush/Huma NoydGodver wat ging dat lekker.
Voor de rest ongeveer voor 40 euro aan munten gevonden, toen aan de baco gegaan ---> voelde me vandaag echt klote![]()
Krullie kreeg van een random wappie kerel 50 euro in dr handen geduwd ofzo, dus dat was wel relaxt
ik woon in Haaksbergen, ritje van 15 minuutjes rijden naar Hengeloquote:Op woensdag 25 januari 2012 23:45 schreef T-Force het volgende:
[..]
[..]
Die melodie![]()
ReMcOrE jij komt wel kijken toch, jij woont toch ongeveer daar?
gelukkig verandert er niet veel voor mensen die niet willen kamperenquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:11 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog even een serieus onderwerpje dan maar. Het is nu zeker dat Dq.1 2 dagen gaat duren op 22 en 23 juli.
http://www.nu.nl/muziek/2(...)-mag-twee-dagen.html
(of was het al helemaal zeker?)
oude TBY-tracksquote:
Vlieg je vanaf schiphol? Vriendin van me vliegt morgenavond ook naar Sidney voor n half jaar afstuderen. Zal wel tzelfde vliegtuig zijn. Toevallug!quote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
Niet al te beste trailer, maar lijkt me best een dik feestje in Sydney. Morgenavond vertrekken![]()
![]()
alvast heel veel plezier daarquote:Op maandag 30 januari 2012 14:29 schreef Levitas het volgende:
![]()
Geen probleem toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30quote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vlieg je vanaf schiphol? Vriendin van me vliegt morgenavond ook naar Sidney voor n half jaar afstuderen. Zal wel tzelfde vliegtuig zijn. Toevallug!
Thx! Gaat wel goedkomen denk ik zoquote:
Is idd geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen probleem toch?
Naar mijn weten zijn T-Force, Deeltjesversneller, 16meter en ik sowieso aanwezig
Top!quote:
Gaat over drugsverslaafden?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef haakon het volgende:
Ik ga misschien ook!
Leuk: om 0:00uur National Geographic kijken!
Ketaminequote:
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef haakon het volgende:
En jij denkt niet in Nederland?
Think again...
Omdat de aflevering over keta ging...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mij.
Ooh, dacht dat werd gezegd dat ketamine tegenwoordig populairder was dan MDMA. Werd inderdaad erg negatief in beeld in gebracht, was veel negatiever dan die aflevering over xtc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Omdat de aflevering over keta ging...
Er werd nog wel gezegd dat xtc het populairst is.
Wel erg negatief in beeld gebracht allemaal.
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Helaas... geen spullen of geld meer overquote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef Sqoudson het volgende:
Ik mis eigenlijk stiekem toch wel de prijsvragen van DV
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Levitas het volgende:
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30
Hmm misschien moeten we om wat anders gaan strijden dan, een hardstyle-ekte-ekte-van-de-maand ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Helaas... geen spullen of geld meer over
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.
Klinkt goed! We houden contact.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
what ze faaak, zieke shitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! We houden contact.
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Heb nog een t-shirt liggen om weg te gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die serie is weer zó Amerikaans (goh), gewoon kijken om te lachen om hoe het is gemaakt, niet om de inhoud
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
[..]
Helaas... geen spullen of geld meer over
Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NCquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Haha nice!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 15:09 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik ken wel een developer van Take On die ook fan is van NC
Edit: yep, het is iets met die game.![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
Jaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 17:26 schreef eQuaL het volgende:
Herp derp wat een dooie boel hier! Hebben jullie allemaal een leven ofzo?
Gaat vanavond opquote:
Nog best wat onbekende nummers voor mij (behalve jouw en DHHDs set).quote:
Aight, even een prijsvraag bedenken danquote:Op dinsdag 31 januari 2012 12:10 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Heb nog een t-shirt liggen om weg te geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 19:27 schreef T-Force het volgende:
Treklijst van Thera Live @ Matrixx ziet er knalbaar uit
Doggystyle (Martin Gaus Edit)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die was echt heldig.
Baal wel dat ik me therafied niet meer kan herinneren, damnit jupiler
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
x2.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 20:35 schreef ElDani het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de 3.5 uur early van The Magic Show deze week behoorlijk goed kan hebben met studeren. Heerlijke muziek!
http://www.di.fm/hardstylequote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:51 schreef mstx het volgende:
[..]
http://www.di.fm/hardstyle
Ligt er ook aan wat je oud noemt. <2008? <2005? <2003?
Ik ken vrij weinig nummers zonder lange intro, anders kun je ze niet inmixen namelijk. En ik merk eigenlijk niet dat ze daar de laatste tijd meer aandacht aan besteden. Ik denk dat de intro's bij bepaalde producers juist steeds korter worden omdat ze tegenwoordig nauwelijks meer mixen, of dat nou een oorzaak of gevolg is weet ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2012 09:53 schreef VliegendeSchoen het volgende:
[..]
Toen er nog niet veel aandacht werd besteed aan die lange intro's -.-
Goede keuzequote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE)
quote:Op woensdag 1 februari 2012 11:10 schreef dimmak het volgende:
Een vriend van mij gaat naar Hard Bass, nu zou ik wel graag mee willen maar helaas ga ik het weekend daarna naar Brennan Heart in Zak (Uelsen, DE) in combinatie met een heel weekend in een bungalow verblijven als vrijgezellenfuif. Dus dat gaat hem niet worden.
Het is een vrijgezellenfuif van één van me beste vrienden. Dus die kan ik niet missen.quote:
Fear.FM Hard voor als je de echte early (< 2004) zoektquote:Op woensdag 1 februari 2012 09:49 schreef VliegendeSchoen het volgende:
Wat is een goede radio station voor oude hardstyle nummers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:36 schreef Krulliewullie het volgende:
Beste menschen, ik heb weer eens een mix in elkaar gedraaid! Laatste tijd heb ik echt behoefte aan 'eens wat anders' en daarom gewoon van hardtrance tot hardtechno/industrial doorgeknalt! Van de tracklist zal dus niet iedereen het warm krijgen. Degenen die 'm graag ontvangen mogen me even een pm sturen en dan krijg je de link van me toegestuurd
![]()
Tracklist:HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx 16meter, natuurlijk is alle liefde wederzijds
Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Livin' life in the fast lanequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef 16meter het volgende:
3. DJ Arne L II - R.I.P.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
quote:
En uiteraard zeer veel zin in Hard Bass.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 19:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
chocolate starfish and the hot dog flavored water
krijg beetje Frontliner gevoel bij de climaxquote:
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.quote:
maakt hij toch een stapje in de goede richting, die Fabianquote:Opwoensdag 1 februari 2012 21:49 schreef mstx het volgende:
[..]
Het is niet zijn slechtste productie, laten we het zo zeggen.
Zit goed in elkaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |