Geen probleem toch?quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30quote:Op maandag 30 januari 2012 20:22 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Vlieg je vanaf schiphol? Vriendin van me vliegt morgenavond ook naar Sidney voor n half jaar afstuderen. Zal wel tzelfde vliegtuig zijn. Toevallug!
Thx! Gaat wel goedkomen denk ik zoquote:
Is idd geen probleem.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Geen probleem toch?
Naar mijn weten zijn T-Force, Deeltjesversneller, 16meter en ik sowieso aanwezig
Top!quote:
Gaat over drugsverslaafden?quote:Op maandag 30 januari 2012 23:55 schreef haakon het volgende:
Ik ga misschien ook!
Leuk: om 0:00uur National Geographic kijken!
Ketaminequote:
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mijquote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:52 schreef haakon het volgende:
En jij denkt niet in Nederland?
Think again...
Omdat de aflevering over keta ging...quote:Op dinsdag 31 januari 2012 00:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Vast ook wel, maar daar werd het beeld geschetst dat het populairder was dan MDMA. Terwijl het in Nederland toch andersom is volgens mij.
Ooh, dacht dat werd gezegd dat ketamine tegenwoordig populairder was dan MDMA. Werd inderdaad erg negatief in beeld in gebracht, was veel negatiever dan die aflevering over xtc.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 01:04 schreef haakon het volgende:
[..]
Omdat de aflevering over keta ging...
Er werd nog wel gezegd dat xtc het populairst is.
Wel erg negatief in beeld gebracht allemaal.
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:33 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik kwam toevallig bij de HardClassicslivesets terecht, en die zijn toch wel erg lekker.
Ik zou er wel eens heen willen, maar daar krijg ik sowieso mijn maten niet heen dus dan moet ik de FOK!kers meeten.
Helaas... geen spullen of geld meer overquote:Op maandag 30 januari 2012 21:25 schreef Sqoudson het volgende:
Ik mis eigenlijk stiekem toch wel de prijsvragen van DV
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.quote:Op maandag 30 januari 2012 22:58 schreef Levitas het volgende:
Yep.. Schiphol -> Londen -> Sydney. Vlieg om 19:30
Hmm misschien moeten we om wat anders gaan strijden dan, een hardstyle-ekte-ekte-van-de-maand ofzoquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Helaas... geen spullen of geld meer over
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:23 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ja dat is volgens mij dezelfde vlucht. Veel plezier in ieder geval.
Klinkt goed! We houden contact.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
quote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:27 schreef eQuaL het volgende:
Levitas in het vliegtuig: "Heee ben jij misschien die ene vriendin van T_Killer? Ja ik ben Levitas, ekte-ekte-maatje van hem!neuken?"
what ze faaak, zieke shitquote:Op dinsdag 31 januari 2012 11:32 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Klinkt goed! We houden contact.
En wat heeft dit te betekenen?http://www.facebook.com/p(...)8f58f&id=20553908311
Heb nog een t-shirt liggen om weg te gevenquote:Op dinsdag 31 januari 2012 10:26 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Die serie is weer zó Amerikaans (goh), gewoon kijken om te lachen om hoe het is gemaakt, niet om de inhoud
[..]
Ik heb nog geen kaartje, ben nog aan het onderhandelen om wat vrienden mee te krijgen, maar anders zie ik jou in de trein wel? Laatste hs feestje was Decibel, wordt wel weer tijd.
[..]
Helaas... geen spullen of geld meer over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |