SPOILER: exitplaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Wie is de mol na aflevering 2?
• Liesbeth
• Marit
• Hadewych
• Frits
• Maarten
• Anne-Marie
• Tim
• William
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De uitslagen van de poll worden gebruikt in de wekelijkse Molspecials op de FP. Deze verschijnen elke vrijdag om 20:30 uur en bevatten columns van Molkenners over de identiteit van De Mol. Iedere week wordt er een nieuwe poll in de topicreeks én de specials gezet.
De cijfers zijn ondertussen wel veranderd, maar ten tijde van de tweet klopte het.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Moet ik jullie nu gewoon helpen, zonder dat ik het volg. Kijk gewoon naar http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Klopt, zie ook vanaf hier: [WIDM] Officiele Tweets topicquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:54 schreef GlenSpey het volgende:
Oh, en die getallen staan voor het aantal verdenkingen ofzo?
Dit inderdaad.quote:
Wowquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op wieisdemol.com dat men heeft ontdekt dat bij iedere aflevering tot nu toe op 11: 58 (2 voor 12) in de aflevering de afvaller in beeld komt. Eens zien of die theorie stand houdt.
Ik vind die tussenfilmpjes vaak ook niet bijzonder veel toevoegenquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind dat ze Liesbeth verdacht veel gebruiken om de opdrachten vooraf te bespreken in de tussenfilmpjes
Lucille Werken kan ik niet AANHOREN, vreselijk. Liesbeth is zo erg niet.quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wow
Die 12 slaat dus op het seizoen... wellicht heft die 2 ook nog een betekenis
Edit: Ben ik trouwens de enige die Liesbeth als Lucille Werner vindt praten?
wat briljant zal dat zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik lees op wieisdemol.com dat men heeft ontdekt dat bij iedere aflevering tot nu toe op 11: 58 (2 voor 12) in de aflevering de afvaller in beeld komt. Eens zien of die theorie stand houdt.
Op zich wel, al zou ik dat toch zeker niet willen uitzoeken, haalt teveel spanning voor het programma wegquote:
Wel goede theorie. Vanavond kan ik helaas niet kijken, morgen dus maar!quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:50 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Op zich wel, al zou ik dat toch zeker niet willen uitzoeken, haalt teveel spanning voor het programma weg
2 voor 12 is een TV-show van de VARA, Dat is toch niet zo heel moeilijk?quote:Op donderdag 26 januari 2012 18:25 schreef Jor_Dii het volgende:
nog een varaklant bij de deelnemers dan? die zou dan de mol zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:15 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
2 voor 12 is een TV-show van de VARA, Dat is toch niet zo heel moeilijk?
Nee oke, maar het kan wel een hint zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:16 schreef franklop het volgende:
[..]
nog een varaklant bij de deelnemers dan? die zou dan de mol zijn
Wie was dat ookalweer?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:24 schreef Bartjebart het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat de mol een band heeft met de mol uit seizoen 10 bijvoorbeeld?
Kim Pieters was de mol. Frits Sissing de winnaar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik denk 10.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er zijn 2 mollen denk ik
Ik denk 3.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er zijn 2 mollen denk ik
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef TheVulture het volgende:
Will I Am.... god ik word paranoia
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
er zijn 2 mollen denk ik
Dacht ik ook gelijk jaquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat het weer een beetje? > http://nl.wikipedia.org/wiki/Gert-Jan_Dr%C3%B6ge ??
was ook mijn associatiequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Frits dus.quote:
Molactie.quote:
1998-2004 Lid gemeenteraad van Amsterdamquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:38 schreef alors het volgende:
Hij werkt toch in Den Haag, hoezo I Amsterdam
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef alors het volgende:
Sammy van ramses william speelt die rol
Tijd in de bunkers telt niet mee.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
tijd gaat wel langzaam
Derhalve is Frits niet de Molquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als Frits I Am is, waarom zou die dat dan zeggen als hij de mol was.
dat had ik met liesbeth al met palindroomquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef tochweerhenk het volgende:
Maar als Frits I Am is, waarom zou die dat dan zeggen als hij de mol was.
Ja je zou haast denken dat 1 iemand het expres doet?quote:
Ja, is gezegd.quote:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 26-01-2012 om 20:31:29Nu kijken en ... Meet The Parents! #widm reageer retweet
Ik heb dat ook gemist bij de opdrachtuitleg.quote:
Iddquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ja je zou haast denken dat 1 iemand het expres doet?
Marit heeft genoeg gedaanquote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
Of het bord: "Ik kom je later wel even aftrekken."
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat is zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:44 schreef roos85 het volgende:
Ik zit een trio dat eigenlijk een duo is.. jaja
Ja nouja.quote:
Best gaaf inderdaad.quote:
haaaiquote:
Ik ontken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat jij the mole bent.
ze kan het bijna niet zijn, anders had ze wel naar een andere bunker gereden om nog langer in t spel te kunnen blijvenquote:
dat laatste zei Art toch aan het begin?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef TheVulture het volgende:
Tim en Marit zijn hier het meest verdacht... tenzij de Mol weet dat er een opdracht komt dat er geld uit de pot kan
Mijn gedachten. Blijf eraf.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo'n bullshit. Waarom zou de mol geld in de pol brengen, ook al kan er later weer geld af? Geen geld erbij én geld eraf is nog beter.
Nee dat zouden ze een hele serie moeten doen.quote:
Ik was gewoon aan het testen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
3x3=6. Wiedewiedewiet en 2 is 7.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik was gewoon aan het testen.
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:47 schreef franklop het volgende:
daar komen dus de plaatjes ervandaan
Ja dit was ook al een tijd duidelijk geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
[..]
Idd, de kinderfoto's vermoed ik zomaar.
Inderdaad haha, onzin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
Jullie hebben een kwartier, anders raken jullie onderkoeld.
I Am slaat inderdaad op de mol, maar Frits stond daar toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef bzk het volgende:
titel van de aflevering is iemand anders, tekst bij hadewich I AM. hmm.
3 MIN 1 IS 2, de min theorie
Hangt er vanaf wanneerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef bzk het volgende:
nee hadewich toch? nou weet ik het niet meer
Alsof dat na precies een kwartier gebeurd en er geen veiligheidsmarge wordt gehanteerd.quote:
Daarom dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneerFrits stond er op het laatst
Alsof je soberzo onderkoeld raakt met zulks een pakken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef themole het volgende:
[..]
Alsof dat na precies een kwartier gebeurd en er geen veiligheidsmarge wordt gehanteerd.
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Annemarie echt een tof mens
Dat is er nog eentje om uit te zoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
Bij de moeder van Frits stond het WIDM logo
bij elke foto stond dat logoquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
Doet me denken aan Ymke van Meisjes in de Jungle. Wat is die Annemarie toch hysterischquote:
Bij wel meer stond het erquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is er nog eentje om uit te zoeken.
staat ook bij williams moederquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is er nog eentje om uit te zoeken.
Bij alle foto's toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Annemarie echt een tof mens
soberzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof je soberzo onderkoeld raakt met zulks een pakken.
quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
Gooien we 'm er nog eens in: "Ik kom je later wel even aftrekken."
Maar wel de Molquote:
Het moet soberso zijn ja.quote:
Ja. En Pieter-Jan is ook de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef themole het volgende:
[slechtetheorie]
William zijn moeder lijkt te veel op hem -> William is niet de mol.
[/slechtetheorie]
Zoals elk jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. En Pieter-Jan is ook de mol.
Ja dat wel.. maar ik vind haar ook veel geld verdienenquote:
Frits.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie hier nou de fout heeft gemaakt.
Oh, nou dat wil ik dan nietquote:
Tja wat konden de kandidaten/mol fout doen als het later allemaal kon worden gehusseld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie hier nou de fout heeft gemaakt.
Molactie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
William en Frits hadden een foto gemist.
2kquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
Hoeveel hadden ze nou kunnen verdienen?.
2000 volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
Hoeveel hadden ze nou kunnen verdienen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |