Frits maakte bij de seinopdracht 2222 van het getalquote:Op maandag 23 januari 2012 23:26 schreef Zocalo het volgende:
Ik vind het opvallend dat die 2222 precies in het midden staat.
Dit slaat ook niet op William hoor. Hier zijn gewoon de standen van de molverdenkingen van dat moment in een tweet gezet, met als doel verwarring zaaien. En iedereen ziet er wel iets in. Ik begon zelf ook meteen de reeks op te splitsen zodat er 15 uit de sommen zou komenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Zullen we gewoon William uitsluiten? Omdat het helemaal niet leuk zou zijn als hij de mol is?
Daarnaast is er echt geen ruimte meer in mijn tunnel en tunneltjes voor hem. Dus nee, dit beschouw ik als niet gelezen hoor.
Dat zeg ik dus!quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Moet ik jullie nu gewoon helpen, zonder dat ik het volg. Kijk gewoon naar http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Bedankt voor je geruststellende woorden.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit slaat ook niet op William hoor. Hier zijn gewoon de standen van de molverdenkingen van dat moment in een tweet gezet, met als doel verwarring zaaien. En iedereen ziet er wel iets in. Ik begon zelf ook meteen de reeks op te splitsen zodat er 15 uit de sommen zou komen.
Omgquote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Moet ik jullie nu gewoon helpen, zonder dat ik het volg. Kijk gewoon naar http://avro.nl/wieisdemol/Default2.aspx
Nu moet je het natuurlijk wel gaan volgen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Ik stem daar nooit, maar kan je van verdenking switchen zodat je dus een -1 bij een kandidaat krijgt?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef DaMart het volgende:
Overigens zijn er 2 getallen veranderd op de site, ten opzichte van de reeks:
William -1
Liesbeth +1
Ja, dat kan. Maar misschien heeft de mol dat wel gedaanquote:Op maandag 23 januari 2012 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik stem daar nooit, maar kan je van verdenking switchen zodat je dus een -1 bij een kandidaat krijgt?
Kan maar dat zou betekenen dat de mol dus eerst William verdacht, dat zou vreemd zijn toch? (En ja ik snap dat de mol daar niet serieus zou gaan stemmen denk ik) maar het is wel een onduidelijk signaal als je als mol op iemand anders stemt. Toch?quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Maar misschien heeft de mol dat wel gedaan.
Pff ik snapte er al geen hout van, is het zo simpel.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Al snel bleek het te gaan om het aantal verdenkingen te gaan op de website.twitter:IkBenDeMol twitterde op maandag 23-01-2012 om 22:47:212821210014362222347123643583. Wie zien het goed? #widm reageer retweet
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 25-01-2012 om 10:10:28Wat denk je dat ik ga stemmen morgen? Rood? Groen? Of moet ik me onthouden van een keuze? #widm reageer retweet
De mol gaat blijkbaar bepalen of iemand naar huis gaat of niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 12:05 schreef Jabberwocky het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op woensdag 25-01-2012 om 10:10:28Wat denk je dat ik ga stemmen morgen? Rood? Groen? Of moet ik me onthouden van een keuze? #widm reageer retweet
Denk ook dat het wat ingewikkelder in elkaar zit.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:20 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat haal ik er niet echt uit. Er is iets met schermen ja, maar ik haal er niet uit dat de mol mag zeggen 'ja' of 'nee'. Misschien mogen ze allemaal wel stemmen (wat ook die opmerking uit de preview 'als je de mol bent ga je anders stemmen' verklaart).
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 26-01-2012 om 13:47:50Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer? #widm Ned 1, 20:30 uur. reageer retweet
Afgaand op de eerdere tweets met al die getallen, ben ik geneigd te gaan voor 'sommetje'. Even goed opletten dus of de genoemde dingen terugkomen in een opdracht vanavondquote:Op donderdag 26 januari 2012 14:10 schreef megamandy het volgende:
twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 26-01-2012 om 13:47:50Wie ben ik? Phileines vriendin, sammy, zuster, sommetje, ome joop, amsterdam of een letterkeer? #widm Ned 1, 20:30 uur. reageer retweet
Wat zou Frits ermee bedoelen..twitter:FritsHuffnagel twitterde op donderdag 26-01-2012 om 13:50:29Vanavond een wel hele bijzondere aflevering van #widm. In de voetsporen van #reagan en #gorbatsjov. Dat worden pittige onderhandelingen... reageer retweet
Dat ze de Koude Oorlog gaan naspelen, lijkt mequote:Op donderdag 26 januari 2012 14:31 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat zou Frits ermee bedoelen..twitter:FritsHuffnagel twitterde op donderdag 26-01-2012 om 13:50:29Vanavond een wel hele bijzondere aflevering van #widm. In de voetsporen van #reagan en #gorbatsjov. Dat worden pittige onderhandelingen... reageer retweet
.quote:Op donderdag 26 januari 2012 14:35 schreef DaMart het volgende:
Dat ze de Koude Oorlog gaan naspelen, lijkt me. Was er van de week ook niet een tweet of uitspraak die daarover ging?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |