Inderdaad haha, onzin.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef themole het volgende:
Jullie hebben een kwartier, anders raken jullie onderkoeld.

I Am slaat inderdaad op de mol, maar Frits stond daar toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:48 schreef bzk het volgende:
titel van de aflevering is iemand anders, tekst bij hadewich I AM. hmm.
3 MIN 1 IS 2, de min theorie

Hangt er vanaf wanneerquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef bzk het volgende:
nee hadewich toch? nou weet ik het niet meer

Alsof dat na precies een kwartier gebeurd en er geen veiligheidsmarge wordt gehanteerd.quote:

Daarom dus.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wanneerFrits stond er op het laatst

Alsof je soberzo onderkoeld raakt met zulks een pakken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:49 schreef themole het volgende:
[..]
Alsof dat na precies een kwartier gebeurd en er geen veiligheidsmarge wordt gehanteerd.

Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Annemarie echt een tof mens

Dat is er nog eentje om uit te zoeken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:
Bij de moeder van Frits stond het WIDM logo

bij elke foto stond dat logoquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:

Doet me denken aan Ymke van Meisjes in de Jungle. Wat is die Annemarie toch hysterischquote:

Bij wel meer stond het erquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is er nog eentje om uit te zoeken.

staat ook bij williams moederquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:51 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat is er nog eentje om uit te zoeken.

Bij alle foto's toch?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef roos85 het volgende:

Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Annemarie echt een tof mens

soberzo?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:50 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsof je soberzo onderkoeld raakt met zulks een pakken.

quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:53 schreef Lindgren. het volgende:
Gooien we 'm er nog eens in: "Ik kom je later wel even aftrekken."

Maar wel de Molquote:

Het moet soberso zijn ja.quote:

Ja. En Pieter-Jan is ook de mol.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:55 schreef themole het volgende:
[slechtetheorie]
William zijn moeder lijkt te veel op hem -> William is niet de mol.
[/slechtetheorie]

Zoals elk jaar natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. En Pieter-Jan is ook de mol.

Ja dat wel.. maar ik vind haar ook veel geld verdienenquote:

Frits.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie hier nou de fout heeft gemaakt.

Oh, nou dat wil ik dan nietquote:

Tja wat konden de kandidaten/mol fout doen als het later allemaal kon worden gehusseld?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik kan echt niet bedenken wie hier nou de fout heeft gemaakt.

Molactie!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
William en Frits hadden een foto gemist.

2kquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
Hoeveel hadden ze nou kunnen verdienen?.

2000 volgens mijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:59 schreef DaMart het volgende:
Hoeveel hadden ze nou kunnen verdienen?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |