SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
Poll: Winnaar Australian Open 2012
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 0% gewijzigd door Ambrosius op 26-01-2012 11:31:35 ]"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
[ afbeelding ]
Handige links:
Website: http://www.australianopen.com/en_AU/index.html
Matches in progress: Klik
Schedule: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiële Site ATP: Klik
Officiële Site WTA: Klik
TIJDSVERSCHIL:
Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op Australian Open schedule tijd minus 10 uur.
Dus een wedstrijd die om 11.00 Melbourne tijd begint, begint om 01.00 in de nacht hier.
Dus een wedstrijd die om 19.30 Melbourne tijd begint, begint om 09.30 hier.
Entry List + Alternates MANNENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:22 schreef Szura het volgende:
Zo, net thuis.![]()
Beter dat het 1-1 in sets lijkt te worden, leuker dan een 2-0 voor iemand.
Of als de set afgelopen is, Dat is veel beter.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:22 schreef LDS het volgende:
Wat een gekke tijd eigenlijk om dat vuurwerk af te stekendoe dat dan rond het hele uur ofzo joh
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:20 schreef jojomen4 het volgende:
[ afbeelding ]
Handige links:
Fed notExpress
Website: http://www.australianopen.com/en_AU/index.html
Matches in progress: Klik
Schedule: Klik
Completed Matches: Klik
Draws: Klik
Officiële Site ATP: Klik
Officiële Site WTA: Klik
TIJDSVERSCHIL:
Om te weten hoe laat een wedstrijd hier begint doe je de tijd die je vindt op Fed speelt als klein meisje Australian Open schedule tijd minus 10 uur.
Dus een wedstrijd die om 11.00 Melbourne tijd begint, begint om 01.00 in de nacht hier.
Dus een wedstrijd die om 19.30 Melbourne tijd begint, begint om 09.30 hier.
Entry List + Alternates MANNENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Entry List + Alternates DAMES:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll:
• Novak Djokovic
• Rafael Nadal
• Roger Federer
• Andy Murray
• Juan Martin Del Potro
• Iemand anders
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
Zeker, even tanken.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hup, 6-2.
Ik was 1 minuut weg. Federer gewoon op love zijn service verloren?
Ja, weer.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Federer-fan het volgende:
Hup, 6-2.
Ik was 1 minuut weg. Federer gewoon op love zijn service verloren?
Niet zo gek toch? Dat was hij voor de wedstrijd ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Autobandje het volgende:
Federer nog steeds favoriet bij de bookies
Ik heb hem gemist maar ik geloof je graag. Waren het bijna allemaal UE's van Fed?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef TheArt het volgende:
Dit was wel de meest trieste game van de hele wedstrijd.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Norrage het volgende:
Zucht. Dan moet Murray of Djoker maar Rafa van de baan meppen in de finale...
Kom op zeg, Het was de set van Nadalquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef Norrage het volgende:
Zucht. Dan moet Murray of Djoker maar Rafa van de baan meppen in de finale...
Na zo'n setje wel discutabel, al kunnen spelers als Fed dit wel doorbreken natuurlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Dat was hij voor de wedstrijd ook.
Het is geen darten he.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op zeg, Het was de set van Nadal
Was dat niet die ene met die 3 home runs op rij?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:24 schreef TheArt het volgende:
Dit was wel de meest trieste game van de hele wedstrijd.
Matig hoor.quote:
Ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef alors het volgende:
is Murray - Djokovic morgen ook om 9.30?
Weet ik. Maar het is 1-1. Kom op, Veel hebben slechte periodes maar herpakken die weer met goede periodes enzovoort. Het is niet dat Federer deze lijn de hele wedstrijd doortrekt hoor. Ben ik van overtuigdquote:
ik moet om 13h weg, van mij mag het wel 6-3 6-3 worden nu (maakt niet uit voor wie)quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:26 schreef Tom4Ajax het volgende:
Beter doen de heren het een beetje rustig aan. Ik heb zometeen rijles van 12 tot 1 en ik wil graag de ontknoping van de partij zien.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
Wie heeft de geheimen boodschappen al gevonden in de OP?
same herequote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef luckass het volgende:
[..]
ik moet om 13h weg, van mij mag het wel 6-3 6-3 worden nu (maakt niet uit voor wie)
Nog een tentamen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef luckass het volgende:
[..]
ik moet om 13h weg, van mij mag het wel 6-3 6-3 worden nu (maakt niet uit voor wie)
ok, dan heb ik tentamen... maar misschien kan ik het einde en de speech nog meepakken waarin het Djoko's beurt is om te zeggen hoe fantastisch Murray is en dat hij nog wel een GS gaat winnen...quote:
Valt wel mee, Nadal was voor het vuurwerk ook beter in de 2e set. Federer zat en zit gewoon te klooien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Federer duidelijk uit zijn spel gehaald door het vuurwerk.
Misschien is die bang voor vuurwerk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Federer duidelijk uit zijn spel gehaald door het vuurwerk.
Alleen 'Fed is Gay'. Zijn er meer dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:27 schreef jojomen4 het volgende:
Wie heeft de geheimen boodschappen al gevonden in de OP?
Kristie GGGGGGGGGGGGGGGGGGGG Boogert ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:29 schreef Szura het volgende:
Gelukkig Kristie op Eurosport, dat is nog wel te doen.
Hoef ik in ieder geval niet te luisteren naar die zaadbal van een Roelfs, de ultiem saaie Pakkert en de cokesnuivende Wilander.
Dit vind ik wel een schitterende opmerking hoor.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien is die bang voor vuurwerk.
Ik zet hem alvast op de lijst als nieuw argument.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:30 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Misschien is die bang voor vuurwerk.
Ik zet hem alvast op de lijst als nieuw argument.
Die twee sets vertellen toch dat Nadal weer gaat winnen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niet zo gek toch? Dat was hij voor de wedstrijd ook.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:32 schreef jojomen4 het volgende:
Federer geblesseerd!
Aan z'n hoofd.
van jojomen?quote:
Volgens mij de eerste keer ooit dat hij een servicegame wint waarin Rafa breakpoints heeft gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:37 schreef TheArt het volgende:
Deze game zou in het hoofd van Fed wel eens een keerpunt kunnen zijn.
Ja kan je wel stellen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:44 schreef Szura het volgende:
Ligt het aan mij trouwens of serveert Nadal beter dan normaal?
3 gram extra he!quote:
Blessure!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef TheGeneral het volgende:
Waarom slaat Nadal op zijn ingetapete knie?
Elke game is belangrijk in dit soort confrontatiesquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:54 schreef Ambrosius het volgende:
De altijd belangrijke zevende game..
Joh je hebt nog de halve middag en de hele avondquote:Op donderdag 26 januari 2012 11:56 schreef alors het volgende:
ik denk dat ik vannacht maar oversla en een nacht doorhaal om te leren
Ja, maar Fed is ook een meester in het verprutsen ervan. Hij had en keer 1 uit 17 op RG en 1 uit 19 op Wimbledon geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef alors het volgende:
knap hoor hoe hij de bps steeds wegwerkt
Robin Haase alias Roowbinquote:
betwijfel of dat genoeg is..quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:57 schreef Szura het volgende:
[..]
Joh je hebt nog de halve middag en de hele avond
Onmiddellijk zijn eigen service inleveren als hij in de game daarvoor BP's heeft gemist gaat hem vaak ook goed af.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, maar Fed is ook een meester in het verprutsen ervan. Hij had en keer 1 uit 17 op RG en 1 uit 19 op Wimbledon geloof ik.
Tegen Murray winnen ze allebei wel, tegen Djoko heeft Federer wel meer kans ja.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
Break.![]()
Zijn jullie met me eens dat Federer meer kans heeft dan Nadal tegen zowel Djokovic als Murray?
Yep. Nadal is de enige angstgegner van Fed.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
Break.![]()
Zijn jullie met me eens dat Federer meer kans heeft dan Nadal tegen zowel Djokovic als Murray?
Als Murray de finale haalt komt de winnaar uit deze partij. Tegen Djoko is het 50/50 voor beiden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Federer-fan het volgende:
Break.![]()
Stiekem denk ik dat als Murray de finale haalt, hij dus van Djokovic kan winnen...en dat ie dan Rafa of Fed ook wel pakt...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef Niox het volgende:
[..]
Als Murray de finale haalt komt de winnaar uit deze partij. Tegen Djoko is het 50/50 voor beiden.
Ga daar maar vanuit, minimaal 4 sets.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:02 schreef Angelof9 het volgende:
Hopen dat Djoko en Murray elkaar flink moe maken
Ik niet, want een halve finale is heel wat anders dan een finale en helemaal voor Murray. Murray kan van alle drie winnen, maar in een GS-finale moet ik het nog maar zien doen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Stiekem denk ik dat als Murray de finale haalt, hij dus van Djokovic kan winnen...en dat ie dan Rafa of Fed ook wel pakt...
Als hij net gebroken heeft overigens ook.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:00 schreef Niox het volgende:
[..]
Onmiddellijk zijn eigen service inleveren als hij in de game daarvoor BP's heeft gemist gaat hem vaak ook goed af.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:01 schreef TheGeneral het volgende:
Lever aub nu eens niet direct je game weer in..
Nou nou.quote:
Tuurlijk kunnen wij het beterquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
De beste stuurlui staan aan wal![]()
Of in dit geval, voor de tv
Ik ook....Echt, wedstrijden tussen Fed en Rafa zijn zo voorspelbaar...het maakt het zo kut....quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff ik kan hier zo slecht tegen heTennis kijken hoort leuk te zijn.
het is toch ook leuk? en het gaat nog gelijk opquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Pff ik kan hier zo slecht tegen heTennis kijken hoort leuk te zijn.
Ja dat is het probleem....Het is pas leuk als een van de twee dik wint, dan hoef je je tenminste niet zo te ergeren.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
het is toch ook leuk? en het gaat nog gelijk op
Dat lijkt idd, maar eigenlijk weet je gewoon dat het nu 3-1 voor Rafa wordt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:07 schreef alors het volgende:
[..]
het is toch ook leuk? en het gaat nog gelijk op
Jawel man, Nadal z'n knieen zijn er dan allang afgevallen!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Federer moet deze set winnen, en eigenlijk de volgende ook. 5-setter zie ik Federer niet winnen.
Quote gemiddelde Fokker: "ach wat een saaie wedstrijd. [insert name] veegde [insert name] gewoon van de baanquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja dat is het probleem....Het is pas leuk als een van de twee dik wint, dan hoef je je tenminste niet zo te ergeren.
niet zo voorbarig, jullie jinxen de boel straks nog...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat lijkt idd, maar eigenlijk weet je gewoon dat het nu 3-1 voor Rafa wordt.
Zo luidt het spreekwoord toch officieel?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:06 schreef Angelof9 het volgende:
De beste stuurlui staan aan walop FOK!![]()
[...]
Rafa is extreem bijgelovig he. Ik zie dat zich van tevoren in de underdog positie manouvreren een beetje hetzelfde als zijn gedoe met de 2 flesjes, zijn bilnaad, etc. Hij is er van overtuigd dat wanneer hij het niet doet, hij verliest.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:11 schreef Norrage het volgende:
Om een of andere reden zijn Fed-Rafa wedstrijden voor Rafa fans helemaal niet voorspelbaar. Jullie zitten allemaal vol spanning te kijken, terwijl wij gewoon hier zitten van "FUUUUUUUUUU". Rafa zelf snapt ook nog niet dat hij eigenlijk gewoon altijd wint van Fedje.
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:14 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Rafa is extreem bijgelovig he. Ik zie dat zich van tevoren in de underdog positie manouvreren een beetje hetzelfde als zijn gedoe met de 2 flesjes, zijn bilnaad, etc. Hij is er van overtuigd dat wanneer hij het niet doet, hij verliest.
Alleen de flesjes?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!
Ik vind trouwens dat er na elk punt 10 seconden gewacht moet worden met reageren, om de stream mensen tegemoet te komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:14 schreef Szura het volgende:
Wat een matige return.
Vol door het midden.
vergeet de banaan nietquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:15 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Oh, die flesjes, daar erger ik me altijd zo aan!
Ik vind het ook wel grappig, op eenquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef alors het volgende:
[..]
vergeet de banaan niet!
ik vind het wel grappig.
of jij scrollt tien seconden later naar beneden...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat er na elk punt 10 seconden gewacht moet worden met reageren, om de stream mensen tegemoet te komen
Ik vind dat natuurlijk niet echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:17 schreef alors het volgende:
[..]
of jij scrollt tien seconden later naar beneden...
ja dat vermoeden had ik alquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat natuurlijk niet echt
PI vergeten.
Ik ookquote:Op donderdag 26 januari 2012 12:21 schreef TheGeneral het volgende:
Pfff. Ik zag hem al het net invliegen.
7-6 2-6 *5-6.quote:
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:22 schreef Szura het volgende:
Hij doet het al beter dan ik verwachtte
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:22 schreef TheGeneral het volgende:
Nou, hij komt in ieder geval verder dan dat ik had gedacht na die rebreak in het begin van de 3e set.
Het liefst een makkelijke bal natuurlijk, forehand approach ofzo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fed komt tot 5-6 en verprutst het dan
Tweede service return in het net.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Fed komt tot 5-6 en verprutst het dan
Bijnaquote:
Het zijn de duiven die overvliegen, daar heeft Fed last van.quote:
Je weet het ook gewoon van tevoren he.. Same shit, different day.quote:
Nou, inderdaad.quote:
Ach ja statistieken... Je voelt aan alles dat Fed dit niet gaat winnen, hoe de statistieken ook zijn.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
Fed dus ooit maar 1x gewonnen vanaf 0-2 of 1-2 in sets.
In hun onderlinge best-of-5 matches pakte diegene die de 3e set won 7 van de 10 keer ook de zege.
1 keer straight sets voor Nadal in een best-of-five?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
In hun onderlinge best-of-5 matches pakte diegene die de 3e set won 7 van de 10 keer ook de zege.
En volgens mij heeft hij al 5 jaar niet gewonnen van Rafa in een GS.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:33 schreef Szura het volgende:
Ja als je die meetelt is het 8/11.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:35 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
1 keer straight sets voor Nadal in een best-of-five?
Oké, bedankt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja als je die meetelt is het 8/11.
Schokkend gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Klinkt misschien heel erg, maar ik vind deze wedstrijd niet erg boeiend.
Was ik al bang voor.quote:
Gast, dit ligt aan jou niet aan Wilander.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:41 schreef Federer-fan het volgende:
Als je de netband raakt, is het een fout?Dat zegt Wilander net.
ja is inderdaad heel jammer, het stuiteren van de bal is veel interessanter dan de herhalingen van het vorige punt...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:43 schreef Ambrosius het volgende:
Verschrikkelijk al die herhalingen van de regie, ik heb werkelijk pas 3 keer een speler zien stuiteren, meestal komen ze pas live terug als de opgooi begint.
Natuurlijk is dat stuiteren interessant. Je bent zeker geen tenniskenner?quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:44 schreef verminator het volgende:
[..]
ja is inderdaad heel jammer, het stuiteren van de bal is veel interessanter dan de herhalingen van het vorige punt...
Ja, al vraag ik me erg af of Federer gaat winnen. Ik hoop in elk geval dat het geen 2,5 uur meer duurt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef TheGeneral het volgende:
Hoewel, in een lekker 5 setter winnen vind ik ook wel wat
de sjeu is er nu wel wat af ja...quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:39 schreef Federer-fan het volgende:
Klinkt misschien heel erg, maar ik vind deze wedstrijd niet erg boeiend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |