the incredible machine Google afbeeldingen bied uitkomt. Die heb ik ook veel gespeeld ja, en zeggen ze dat de huidige generatie tevel gamedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Ik speelde op de PC ook TIM (the incredible machine) en lemmings
Dat was ook baas.
Nee...het grafisch nog iets simpeler en het spel oogde wat duister op een of andere manier. Je had van die 2-potige grote robots met lasers of raketten geloof ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets Kapiteintjuh?
Ha, ik speel nu lemmings op m'n xbox. Vet spel idd.quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:57 schreef Caland het volgende:
Ik speelde op de PC ook TIM (the incredible machine) en lemmings
Dat was ook baas.
Baas ! ik heb deeltje 2 hier gewoon liggen,quote:
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Baas ! ik heb deeltje 2 hier gewoon liggen,
Lost Vikings is een bazen spel.![]()
[ afbeelding ]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer. Sommige woorden gebruiken als mod zou gewoon verboden moeten worden..quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat slecht, nu begrijp ik waarom Happel een hekel aan je heeft!
Lost Viking is(was?) echt fucking goedquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?
Dat doe ik dan ook niet meer. Leverde me alleen maar gezeik op. Iets waar ik op Fok! geen zin in heb om tijd in te stekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer.
Ik probeer sommigen hier gewoon op te voeden. Ook Happel, ook al is hij mod.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet meer. Leverde me alleen maar gezeik op. Iets waar ik op Fok! geen zin in heb om tijd in te steken
Dat vind ik mooi van je. Nu ik erover nadenk jij probeerd mij ook af en toe te beleren... eikel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik probeer sommigen hier gewoon op te voeden. Ook Happel, ook al is hij mod.
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook nog Warcraft 2 gespeeld trouwens. Jammer dat ik zo slecht ben in strategy spellen want dat vind ik dan wel weer leuk.
[..]
Dat vind ik mooi van je. Nu ik erover nadenk jij probeerd mij ook af en toe te beleren... eikel.
Daar heb ik over gehoord ja, en mensen zitten het spel zo te trollen dat het op grote gamesites door users gemiddeld een 9+ krijgt is het niet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
Atsragon maakt pas kutspellen. Echt de Davilex van deze tijd![]()
Ik mocht jongere meisjes niet schattig en lief vinden in het DWDD topic.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!
En hoe probeer ik dat?
Inderdaad. Probeerdquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
He, zulke woorden accepteer ik niet. Pas op!
En hoe probeer ik dat?
Ja is echt vet...quote:Op donderdag 26 januari 2012 00:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beetje flauw, maar ik heb ze hier ook allebei. Nooit gespeeld...is het wat?
quote:
En terecht, gedraag je!quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mocht jongere meisjes niet schattig en lief vinden in het DWDD topic.
Echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar heb ik over gehoord ja, en mensen zitten het spel zo te trollen dat het op grote gamesites door users gemiddeld een 9+ krijgen is het niet?
Dit was(is?) een hit in Japanquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:03 schreef Stokstaart het volgende:
Atsragon maakt pas kutspellen. Echt de Davilex van deze tijd![]()
http://www.gamespot.com/street-cleaning-simulator/platform/pc/ Site geeft het een 1,5 users een 9,1quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt![]()
Er stond een hele zieke review online waar je echt hardop om moest lachen, maar die is er helaas afgehaald . Dat spel is echt zooooo gaar
Doen ze ook, Wat er nog van ze over is na die nederlaag neemt de wind zo meequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Leven is soms zo oneerlijk. Zolang Ajax zondag maar windt.
Zieke shit dat filmpje, ook gewoon keihard doorrijden bij die stationsquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit was(is?) een hit in JapanIs een langlopende franchise
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/street-cleaning-simulator/platform/pc/ Site geeft het een 1,5 users een 9,1
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Raad hem Animal Crossing aanquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.
Mijn zwager is boer en rijdt op tractors en die is helemaal gek van dat spelZijn ook allemaal mods voor en zo.
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.
omgquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... met dat hoge zelfmoordcijfer in Japan willen ze de trein ook een keer van de binnenkant van de cabine zien.
Kan ze geen ongelijk geven danquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het heeft een eigen franchise met veel fans. Zo heb je ook Farming Simulator, dat is wereldwijd gewoon 1,5 miljoen keer verkocht.
Mijn zwager is boer en rijdt op tractors en die is helemaal gek van dat spelZijn ook allemaal mods voor en zo.
Jappen zijn sowieso gestoordquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:12 schreef msnk het volgende:
In de PU stond ooit een keer een artikel over Japanners die terwijl ze in de metro zitten een metro simulator spelen op de DSMja.
Teh fuck.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Soort van jeugdheld,quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jappen zijn sowieso gestoord.
Behalve deze baas
[ afbeelding ]
Goede teksten ook hoe komt hij erbij wat ontzettend ad rem.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dat
Die gozer klinkt echt als een autist
U bent echt gestoorrrrrrrrdquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede teksten ook hoe komt hij erbij wat ontzettend ad rem.
Echt hequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Wtf is dat
Die gozer klinkt echt als een autist
Doe het dan goed inderdaad, dat filmpje dat zo'n gozer 2 pizzarias met elkaar had verbonden.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wordt U dement ik kijk ook Barca... Ik vind hem leuk.
ik probeerde Brechtje altijd te hosselen luisterde alleen als die zei dat ze der op was.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:28 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je sowieso op fok radio willen
En waarom luisteren mensen ernaar
Bestaat dat nog ja, msn.quote:
MUZ en GAM heeft soms wel 's wat interessants, maar voor de rest mis je niets neequote:Op donderdag 26 januari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ben niet zeker of ik wel wat mis met het niet betreden van een subforum buiten VBL en af en toe TV om. Wat is deze. (Al vind ik die Jan stiekem wel stoer)
Dit is een typetje van hem toch... TOCH?quote:
Hij schijnt weer rond te dwalen op FOK!quote:
Haha nee zo is hij echtquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit is een typetje van hem toch... TOCH?
Misschien maar gelukkig dat het verwijderd is. Vandaag mijn dosis fucked up shit toch wel gehad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha nee zo is hij echt
Er stond ook een versie op PF waar hij dronken met zijn lul liep te zwaaien in een latexpak, interesseert hem geen zier. Post die ook gewoon op FOK!:
De nieuwe video van Edwin Emanuel Posse
Dit is hem;quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij schijnt weer rond te dwalen op FOK!
1.0 of 2.0?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben ik de fok.rar een keer onder ogen gekomen.
Mijn god...
Is wel een flinke egoboost voor jezelf
Oh gelijk al een stoere foto als profielfoto. Die wil je niet tegenkomen in een donker steegje hoorquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is hem;
http://nl-nl.facebook.com/Roomboterboy
Fok.rar zegt me dan weer helemaal niks, maar okquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef Caland het volgende:
Sowieso ben ik de fok.rar een keer onder ogen gekomen.
Mijn god...
Is wel een flinke egoboost voor jezelf
Ken hem wel ja. Apart ventje, beetje een nerd ook wel.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit is hem;
http://nl-nl.facebook.com/Roomboterboy
Staan allerlei FOK!ers naakt op o.a. BrandX en zo.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Fok.rar zegt me dan weer helemaal niks, maar ok
Weet ik niet eens meer, is al een tijd geleden. Stonden allerlei foto's op van meets enzo.quote:
Ik heb ze allebei. Sowieso loont het wel de moeite om een aanvraag voor KPD te doenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet ik niet eens meer, is al een tijd geleden. Stonden allerlei foto's op van meets enzo.
Echt, dat volk.![]()
Als jij ze nog hebt dan staat mijn DM-box open.
Want?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb ze allebei. Sowieso loont het wel de moeite om een aanvraag voor KPD te doen
quote:Op donderdag 7 juli 2005 20:20 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Hij is gestopt
DEZE WEBSITE IS VANAF 17 JUNI 2005 BEËINDIGD.
Natuurlijk blijf ik wel masturberen maar dat is voor jullie niet meer te zien. Voorlopig blijft alleen onderstaand filmpje hier nog te zien.
Vrouwen (echte dus geen transsexuelen, travestieten e.d.) vanaf 18 jaar, die willen neuken, kunnen contact met mij opnemen via rikman@home.nl
quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
PBerends ontmaskerd!!!
Rikman de rukker die masturbeert op Yvonne haar pics
Settlers was sowieso baas. Bestaan daar nog nieuwe uitgaven van?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:26 schreef Grifte het volgende:
Iemand hier Settlers 4 gespeeld, dat was echt bazenspel. Toevallig vanmiddag nog age of empires gespeeld, zelf lvl maken en dan met autoclicker hele map volpleuren met units, of lotr battles nabouwen![]()
En Fifa 98 op dat indoor veldje met de muis tege me broertje die op keyboard zat
Staan soms lekkere wijven in hoor . Meestal niet, maar somsquote:
Ok... voor sommige lijkt Fok echt een soort sekte als je af en toe dingen langs ziet komenquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan allerlei FOK!ers naakt op o.a. BrandX en zo.
Geen idee wie dat heeft gedaan maar mag nergens meer inderdaad.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ken hem wel ja. Apart ventje, beetje een nerd ook wel.
Ze hadden toen toch Adscence ingelicht waardoor er nu geen tetten mee rop FOK! mogen ?
Tsja, daar staan er wel meer van op internet. Maar stuur die fok rars eens dan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Staan soms lekkere wijven in hoor . Meestal niet, maar soms
Ben jij als newbie niet door een bushokje getieft dan?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... voor sommige lijkt Fok echt een soort sekte als je af en toe dingen langs ziet komen
Heel stiekem vind ik dat wel een hele strakke actie eigenlijk.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Geen idee wie dat heeft gedaan maar mag nergens meer inderdaad.
Sommige dingen zijn dan wel weer echt leuk:quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok... voor sommige lijkt Fok echt een soort sekte als je af en toe dingen langs ziet komen
Nee ik kom nooit buiten, en ga nooit inhoudelijk discussies aan.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben jij als newbie niet door een bushokje getieft dan?
Die heb je toch al?quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, daar staan er wel meer van op internet. Maar stuur die fok rars eens dan.
Hahaquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn dan wel weer echt leuk:
Mezelf doodverklaard !
Yildizquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:52 schreef ajacied4lf het volgende:
Er was toch ook een baas die een tas op een bankje had gelegd op het station met balonnen?
en had ie hier een topic geopend om verslag uit te brengen.
Werd ie opgepakt...
quote:
quote:Zondag 11 september 2005, omstreeks 16.15 uur, werd de Spoorwegpolitie Den Haag erop attent gemaakt, dat er een grote zwarte canvas tas was achtergelaten in de centrale hal van het station Den Haag Centraal. De tas stond ter hoogte van de verkoopbalie van snackcorner Smullers en er bleken vier gekleurde opgeblazen ballonnen in te zitten, waarvan aan één ballon een brief was vastgeplakt met leukoplast. De inhoud van de brief had geen bedreigend karakter maar was meer een soort protestbrief. Op bewakingsbeelden is duidelijk te zien, dat de verdachte man om 15.59 uur het station binnenloopt met de tas. Uiteindelijk laat hij hem dan achter bij Smullers. De vraag is natuurlijk: Wie (her)kent de man aan de hand van de getoonde videobeelden, mogelijk in combinatie met de grote zwarte canvas tas?
Wel een geniale actie van die kerel. We zijn wat dat betreft misschien wel iets te veel doorgeslagen de laatste 10 jaar.quote:
Ja der zijn wat nieuwe versies uitgekomen, maar met totaal andere game player, verder echt bagger, settlers 4 was de laatste goede. Hij is er ook voor op Ipad, bijna hele spelquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Settlers was sowieso baas. Bestaan daar nog nieuwe uitgaven van?
Dus uiteindelijk nooit de "eer" er voor gekregen?quote:Op maandag 12 september 2005 18:25 schreef Lu_uK het volgende:
hij jat het nog slecht ook. Daar gaat het idee met je brief en de ballonnen. Maargoed, zo had je het natuurlijk ook kunnen doen. Je kan je tas ergens achter laten en dan later terug komen en gewoon zeggen dat je je ta vergeten bent. Dat is verder niet moeilijk.
Ken het niet. Qua strategie heb ik wel Age of Empire en Warcraft 2 of zo gespeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja der zijn wat nieuwe versies uitgekomen, maar met totaal andere game player, verder echt bagger, settlers 4 was de laatste goede. Hij is er ook voor op Ipad, bijna hele spel
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een geniale actie van die kerel. We zijn wat dat betreft misschien wel iets te veel doorgeslagen de laatste 10 jaar.
Straks denken ze nog dat ik in een Mexicaans drugskartel zit. Vandaag nog paar bendeleden met circelzaag onthoofd zien wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZeker nu ze ook ons internetgedrag willen gaan monitoren. Krijgen we nooit meer een baan
Zou het wel beter vinden, krijgen ze goed beeld van mij; volwassen, netjes, grappig, slim.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZeker nu ze ook ons internetgedrag willen gaan monitoren. Krijgen we nooit meer een baan
Ze doen maar. In een samenleving waar dat plaatsvindt hoef ik niet meer te leven. Dan emigreer ik gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe even je scherpe sieraden af, anders loopt ze leeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kruip tegen me vriendin aan slaapwel
Furieus ben ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer. Sommige woorden gebruiken als mod zou gewoon verboden moeten worden..
Daar is de schwalbe dan Jojoortje. Kom op dit is toch geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speler maakt een schwalbe ziet dat het geen zin heeft dus gaat in een plas water zitten (Hele veld stond onder zo'n beetje). Vervolgens ziet hij de scheidsrechter toch weer kijken en zeker 5 seconden na zijn schwalbe begint hij weer over de grond te rollen. Ik heb genoten hoor zeker toen de keeper even later deed
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is de schwalbe dan Jojoortje. Kom op dit is toch geweldig
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
De zenuwen beginnen al op te komen
Nee. Dan ga ik de uitlachstroom tegemoet komen overal wie ik tegenkom: HAHAHAHA FEYENOORD HEEFT GEWONNEN HAHAHAHAHAHAquote:
Zwaktebod.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan laat ik me 1 week bannen om er te van bekomen.
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zienquote:
Zou er wel een Ajacied zijn die vrijwillig met een Vertonghen icon wil rondlopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zien
Maar stokstaartje gaat een Vertonghen ui krijgen
Vertonghen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zien
hihi, dat rijmt man xDquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Vertonghen heb een ziekte aan zijn longen.
Oh oh oh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Astma? moet je niet mee spotten man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Ze hebben niet afgesproken welke foto er gebruikt moet worden, er is er vast nog wel 1 met hem in RKC-shirtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertonghen.Wat een straf om met die grafmongool te moeten posten.
Geen probleem. en jij Clasie of Guidetti mag je kiezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goeiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 03:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niet afgesproken welke foto er gebruikt moet worden, er is er vast nog wel 1 met hem in RKC-shirt
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Dat gaat me morgen een lange dag worden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
Pff, paar dagen terug m'n werkrooster veranderd voor vanaf volgende week. Hebben ze het op één of andere manier deze week al laten ingaan waardoor ik niet op de planning sta vandaag
Ik heb dus al weekend![]()
Ik heb al genoeg stage-uren dus ik ben volgende week vrijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
Pff, paar dagen terug m'n werkrooster veranderd voor vanaf volgende week. Hebben ze het op één of andere manier deze week al laten ingaan waardoor ik niet op de planning sta vandaag
Ik heb dus al weekend![]()
Huh, nee... waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg stage-uren dus ik ben volgende week vrij
u jelly bro?
Uiteraard. Ik mag vanmiddag even opdraven. Wel ideaal, dat haalt de spanning voor zondag helemaal weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mjah, had toch liever knaken verdiend vandaag.
Ik zie dat hij Holleeder alweer ontmoet heeft, kan hij weer bij hem in de kont kruipen voor bescherming.quote:
Die jongen is gewoon een beetje verstrooid en vergeet af en toe zijn wachtwoord. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat leuk? nieuwe accounts maken.
Oh, dan kan dat gebeuren. Ik dacht dat hij het leuk vond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon een beetje verstrooid en vergeet af en toe zijn wachtwoord. Niks mis mee toch?
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...quote:
Ik kan me in ieder geval zo uit het hoofd 2 overwinningen voor Vitesse voor de geest halen (in ieder geval in het eerste eredivisiejaar na hun laatste promotie en ook een paar magere overwinningen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...
Ben ik eindelijk weer een beetje actief op fok! deze week, is iedereen wegquote:
Ik zie een verband.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk weer een beetje actief op fok! deze week, is iedereen weg.
1-5... klote Vitessequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...
quote:
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!quote:
Heb gisteren nog wat feyenoorders kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!
Ooh ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De beste dagen in VBL waren met mij hoor.
Moet je daar doen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb gisteren nog wat feyenoorders kapot gemaakt.
Oma weer eens een bezoekje brengen. Soms ben ik best een lieve jongen hoorquote:
Insectenspray.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ba dum tssch, maar ok ik zag de grap niet aankomen
Daar heb ik nooit wat mee te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kreeg wel steeds een ban op de beste dagen, dat is wel een verband.
Vindt ik nie kune.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lik op de poes wil nog wel eens helpen.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Ubertroll man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Appelsap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
Gabon - Marokko of PSV - Vitesse?
11% biertje of vodka?
Hersenbrekers hoor, zo op vrijdagavond.
Jij hebt tenminste nog de keus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
11% biertje of vodka?
VI. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
PSV - Vitessequote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
11% biertje of vodka?
Ja, maar ik ben helemaal niet van plan om te gaan biljarten.quote:
Nee. Helaas nietquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag je dat wel drinken van je ma?
Godverdomme zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben helemaal niet van plan om te gaan biljarten.
Kijk ik liever The Big Bang Theory denk ik. Indien al gezien; Hm... Denk ook wel psv vitesquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst een halfuurtje Potje Slecht Voetbal kijken
Big Bang Theoryquote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Kijk ik liever The Big Bang Theory denk ik. Indien al gezien; Hm... Denk ook wel psv vites
Kut nerds zijn kut.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:45 schreef Muto het volgende:
[..]
Big Bang Theory. Dankzij mijn vriendin ben ik er ook fan van. Ben nu bij seizoen 1 begonnen met kijken.
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:47 schreef Muto het volgende:
Oh en de planning is vanavond om Flikken Maastricht Telefilm te gaan kijken
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:18 schreef icebodhi het volgende:
individueel zijn marokanen gewedlige voetballers , als elftal blijkt het niks te zijn !
Ibi.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.
Ibrahim Afellay !quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geweldig valt ook wel mee. Er is nog nooit een Marokkaanse wereldtopper geweest. Baggermentaliteit.
Vast waarde bij Barca ofniet Leon.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:32 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Wat een dapies die ibi niks vinden , gewoon jaloers
Heet geen leon jongen en hij is gebleseerd wel opletten he Calandquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Vast waarde bij Barca ofniet Leon.
Vind het ook geen slechte voetballer, alleen geen wereldtopper.
En daarvoor Leon?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Heet geen leon jongen en hij is gebleseerd wel opletten he Caland
IP nagetrokkenquote:Op vrijdag 27 januari 2012 22:35 schreef icebodhi het volgende:
[..]
Heet geen leon jongen en hij is gebleseerd wel opletten he Caland
Jouw naam lijkt op die van die andere knuppel.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mag je dat wel drinken van je ma?
I admit. Ben kenserzenuwachtigquote:
Ajacied442/422/224?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw naam lijkt op die van die andere knuppel.
Die jaquote:
Gewoon temmen gekquote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:48 schreef Caland het volgende:
Had zo een kerstpakketje van het uitzendbureau gekregen met Alkmaars speciaalbier erin. Hollands goud heet het
Flesjes zien er ook echt niet uit.
Is het van dat superdonkere bier, zoals grand prestige?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 23:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja laatste flesje. Best lekker nog.
Nee. Meer als westmalle tripel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is het van dat superdonkere bier, zoals grand prestige?
Dat is wel een lekker biertje ja die Westmallequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Meer als westmalle tripel.
Daar smaakt het ook naar.
Smaakt erg lekker ja. Zijn alleen niet echt doorzuipbiertjes hequote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:14 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker biertje ja die Westmalle
Water is veel lekkerder.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Smaakt erg lekker ja. Zijn alleen niet echt doorzuipbiertjes he
Vrijdagavond water drinkenquote:
Bier, tequilla en vodka al ma-do gedronkenquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vrijdagavond water drinken, is je salaris nu al op?
Peter rquote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Wat een zelfbevlekking ze van die Peter rrrrr in DWDD
Niet gezien vandaag, maar het zal wel weer een wanstaltige ego-tripperij geweest zijn? Ik kan die gast niet hebben...ik vind het zo'n vreselijke kerel. Zo'n vent waar iedereen zich ongemakkelijk bij voelt, maar niemand eens hard tegen 'm durft te zeggen wat voor ongelofelijke eikel het is met z'n sociaal dominante terreur.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:58 schreef Caland het volgende:
Wat een zelfbevlekking ze van die Peter rrrrr in DWDD
Nein gewuun eine geld wulf...quote:Op zaterdag 28 januari 2012 02:31 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Peter is baas als hij niet over voetbal praat.
Football Meister?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet iemand hoe die voetbal voorspellingen app heet?
Is goed mattie. hoe voeg ik je toe?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Jep...Mensen hier die mijn Football Meister vriendjes willen zijn?
De CR7.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is de naam van deze trick?
''De achterstandbeenjumpakkalinksrechtspanna?''
Langzaam gifjequote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Probablyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Computer trek de genialiteit gewoon niet.
Beetje lelijk dat die gast dat meisje een panna geeft.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:27 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje elkaar de tyfus inrammenquote:
Prachtige sport joh.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje elkaar de tyfus inrammen
Toen ik 11 was ofzo zag ik op de tv dat zo'n kerel een ander wilde schoppen en die brak dus zijn onderbeen.
Die bungelde zo los weet je wel...
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Beetje elkaar de tyfus inrammen
Toen ik 11 was ofzo zag ik op de tv dat zo'n kerel een ander wilde schoppen en die brak dus zijn onderbeen.
Die bungelde zo los weet je wel...
OMG DAT WAS HEM!!!!!!!!!!!!quote:
njah, gewoon boxen kan ik dus echt niet naar kijken.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:35 schreef Happel het volgende:
Mooiste wat er is naast voetbal, vechtsporten.
Wat een vies goor filmpje is datquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
OH NEE HE! BRENG IK JE JEUGDTRAUMA'S WEER TEUG?!
Maar je was toen 11?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een vies goor filmpje is dat![]()
![]()
Nee ik ben wel iets ouderquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar je was toen 11?
Dus ben je nu 16/17..
Ik langzaam praten hier dan wel.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:20 schreef Jojoortje het volgende:
Iedereen zit in het eredivisielive topic te slowchatten
HALLO HIERRRRRR HEEEN.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar je was toen 11?
Dus ben je nu 16/17..
17 of 16quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Hoe oud was jij toen dat gebeurde?
Sport? Darten is meer sport dan dat..quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat een klotensport is dat toch .
neger alsjeblieftquote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sport? Darten is meer sport dan dat..
Darten is ook geen sport.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Darten een sport? Paardrijden is meer een sport dan dat.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beter dan dat ultimate fighting geleuter waarin het voornamelijk tactisch knuffelen is. Iig zo zie ik het als onwetende. Als je er verstand van heb kan je vast de techniek achter de bewegingen waarderen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 22:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |