Hoi, ik had je al gemaild met een nummer erbij. Klopt je hotmail-adres nog?quote:Op maandag 12 september 2005 13:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Heb jij een link, bron, telefoonnummer? Mail dat, en ik bel wel even, of ik mee wil werken
Jep, nu 2 email's ontvangen van 4 in het land, beiden als afzender Stefan + achternaam.quote:Op maandag 12 september 2005 13:40 schreef Wolk het volgende:
[..]
Hoi, ik had je al gemaild met een nummer erbij. Klopt je hotmail-adres nog?
Ik stuur de mail nog eens..
Klopt! Ik hoor het wel vanmiddag!quote:Op maandag 12 september 2005 13:55 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jep, nu 2 email's ontvangen van 4 in het land, beiden als afzender Stefan + achternaam.
Ik zal eind van de middag terugbellen, ik ben nu even bezig op school. Student hé?
Dit was mijn pauze, u hoort nog van me. Overigens bedankt voor de interesse.
Met vriendelijke groet,
Rick
Volgens zijn emails die ik krijg werkt ie bij de redactie van 4 in het land, maar zij collega's van Editie NL hebben interesse. (eventueel)quote:Op maandag 12 september 2005 14:15 schreef tonks het volgende:
Wolk is kei beroemd
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.quote:Op zondag 11 september 2005 20:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik ook, dan ben ik benieuwd op wat.
1: er zaten geen schadelijke middelen in de tas
2: er is geen chaos ontstaan
3: er is niks schokkends gebeurd
4: het stond al tijden openbaar
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner? Tegenwoordig is het 2 personen op 1 cel, en je gaat mij niet vertellen dat grove schending van de mensenrechten niet onderdoet voor het lichtelijk (mogelijk) verstoren van de openbare orde.quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.
Ik denk dat dat niet zal gaan. Het is inderdaad zo dat er niets is gebeurd, dus waarschijnlijk doet men niets, als men al wat kan doen, maar mocht men toch afzettingen hebben geplaatst (zie Utrecht CS), dan had het zeker nog wel een staartje gekregen.quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner? Tegenwoordig is het 2 personen op 1 cel, en je gaat mij niet vertellen dat grove schending van de mensenrechten niet onderdoet voor het lichtelijk (mogelijk) verstoren van de openbare orde.
Had je zin om Donner te anaaliseren ?quote:Op maandag 12 september 2005 14:31 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Kunnen ze dan mij in een cel gooien met minister Donner?
Ik zat eigenlijk meer te denken aan een prive-stand-up-comedyquote:Op maandag 12 september 2005 14:37 schreef SeLang het volgende:
[..]
Had je zin om Donner te anaaliseren ?
Editie NL is al om 18.10 uur op RTL4 hè, bel je straks -anders is het misschien te laatquote:Op maandag 12 september 2005 14:25 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Volgens zijn emails die ik krijg werkt ie bij de redactie van 4 in het land, maar zij collega's van Editie NL hebben interesse. (eventueel)
Gaat dit dan toch nog een media-staartje krijgen? Ik denk dat het dan niet geheel onverstandig is om even een juridisch persoontje in te schakelen.
Schuld van amerika...quote:Op maandag 12 september 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Opzettelijk handelen met de kennis dat het kon leiden tot grote verstoring van de openbare orde. Daar hebben ze vast wel iets voor.
kan het met geen mogelijkheid naar morgen, evt?quote:Op maandag 12 september 2005 14:40 schreef Wolk het volgende:
[..]
Editie NL is al om 18.10 uur op RTL4 hè, bel je straks -anders is het misschien te laat
Tuurlijk......quote:Op maandag 12 september 2005 07:10 schreef MeneerMuis het volgende:
Yildiz heeft gewoon de ballen er wat aan te doen, en hij heeft gewoon gelijk
De rest van de paupers die het er niet mee eens zijn, zijn van die angstneuroten
rond 16.00 ben ik door Editie NL (RTL 4, 18.10) opgenomen.quote:Op maandag 12 september 2005 17:02 schreef S-Two het volgende:
Lijkt me mooi als het toch nog in de media komt
Nee in de ochtendquote:Op maandag 12 september 2005 17:40 schreef MeneerMuis het volgende:
Ik kijk ook
offtopic: tonks bezorg jij nou kranten in de nacht?
Laten we met z'n allen editie NL mailen.quote:Op maandag 12 september 2005 18:20 schreef tonks het volgende:
diet presentator jat het idee!
Ik heb m gelijk uitgezetquote:Op maandag 12 september 2005 18:27 schreef Lu_uK het volgende:
He dat wat ze nu uitzenden word ik heel boos over! ze quoten lange frans en baas b nog fout ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |