Wel een geniale actie van die kerel. We zijn wat dat betreft misschien wel iets te veel doorgeslagen de laatste 10 jaar.quote:
Ja der zijn wat nieuwe versies uitgekomen, maar met totaal andere game player, verder echt bagger, settlers 4 was de laatste goede. Hij is er ook voor op Ipad, bijna hele spelquote:Op donderdag 26 januari 2012 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Settlers was sowieso baas. Bestaan daar nog nieuwe uitgaven van?
Dus uiteindelijk nooit de "eer" er voor gekregen?quote:Op maandag 12 september 2005 18:25 schreef Lu_uK het volgende:
hij jat het nog slecht ook. Daar gaat het idee met je brief en de ballonnen. Maargoed, zo had je het natuurlijk ook kunnen doen. Je kan je tas ergens achter laten en dan later terug komen en gewoon zeggen dat je je ta vergeten bent. Dat is verder niet moeilijk.
Ken het niet. Qua strategie heb ik wel Age of Empire en Warcraft 2 of zo gespeeld.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja der zijn wat nieuwe versies uitgekomen, maar met totaal andere game player, verder echt bagger, settlers 4 was de laatste goede. Hij is er ook voor op Ipad, bijna hele spel
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een geniale actie van die kerel. We zijn wat dat betreft misschien wel iets te veel doorgeslagen de laatste 10 jaar.
Straks denken ze nog dat ik in een Mexicaans drugskartel zit. Vandaag nog paar bendeleden met circelzaag onthoofd zien wordenquote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZeker nu ze ook ons internetgedrag willen gaan monitoren. Krijgen we nooit meer een baan
Zou het wel beter vinden, krijgen ze goed beeld van mij; volwassen, netjes, grappig, slim.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Helemaal mee eensZeker nu ze ook ons internetgedrag willen gaan monitoren. Krijgen we nooit meer een baan
Ze doen maar. In een samenleving waar dat plaatsvindt hoef ik niet meer te leven. Dan emigreer ik gewoon.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe even je scherpe sieraden af, anders loopt ze leeg.quote:Op donderdag 26 januari 2012 02:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kruip tegen me vriendin aan slaapwel
Furieus ben ik.quote:Op donderdag 26 januari 2012 01:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, Happel is boos op mij, omdat ik boos werd op zijn gedrag, en dat maakte hem bozer. Sommige woorden gebruiken als mod zou gewoon verboden moeten worden..
Daar is de schwalbe dan Jojoortje. Kom op dit is toch geweldigquote:Op donderdag 26 januari 2012 00:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Speler maakt een schwalbe ziet dat het geen zin heeft dus gaat in een plas water zitten (Hele veld stond onder zo'n beetje). Vervolgens ziet hij de scheidsrechter toch weer kijken en zeker 5 seconden na zijn schwalbe begint hij weer over de grond te rollen. Ik heb genoten hoor zeker toen de keeper even later deed
quote:Op donderdag 26 januari 2012 12:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar is de schwalbe dan Jojoortje. Kom op dit is toch geweldig
quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:21 schreef stevenmac26 het volgende:
De zenuwen beginnen al op te komen
Nee. Dan ga ik de uitlachstroom tegemoet komen overal wie ik tegenkom: HAHAHAHA FEYENOORD HEEFT GEWONNEN HAHAHAHAHAHAquote:
Zwaktebod.quote:Op donderdag 26 januari 2012 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan laat ik me 1 week bannen om er te van bekomen.
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zienquote:
Zou er wel een Ajacied zijn die vrijwillig met een Vertonghen icon wil rondlopen?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zien
Maar stokstaartje gaat een Vertonghen ui krijgen
Vertonghen.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kom zondag sowieso niet bij een nederlaag maar heb afspraak met stokstaart omtrent ui dus laat mij de dagen er na wel zien
hihi, dat rijmt man xDquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Vertonghen heb een ziekte aan zijn longen.
Oh oh oh.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Astma? moet je niet mee spotten man.quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:22 schreef Happel het volgende:
Ze hebben niet afgesproken welke foto er gebruikt moet worden, er is er vast nog wel 1 met hem in RKC-shirtquote:Op donderdag 26 januari 2012 23:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vertonghen.Wat een straf om met die grafmongool te moeten posten.
Geen probleem. en jij Clasie of Guidetti mag je kiezenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Goeiequote:Op vrijdag 27 januari 2012 03:08 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze hebben niet afgesproken welke foto er gebruikt moet worden, er is er vast nog wel 1 met hem in RKC-shirt
quote:Op donderdag 26 januari 2012 23:12 schreef Caland het volgende:
Dat gaat me morgen een lange dag worden
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
Pff, paar dagen terug m'n werkrooster veranderd voor vanaf volgende week. Hebben ze het op één of andere manier deze week al laten ingaan waardoor ik niet op de planning sta vandaag
Ik heb dus al weekend![]()
Ik heb al genoeg stage-uren dus ik ben volgende week vrijquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:17 schreef Caland het volgende:
Pff, paar dagen terug m'n werkrooster veranderd voor vanaf volgende week. Hebben ze het op één of andere manier deze week al laten ingaan waardoor ik niet op de planning sta vandaag
Ik heb dus al weekend![]()
Huh, nee... waarom zou ik?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg stage-uren dus ik ben volgende week vrij
u jelly bro?
Uiteraard. Ik mag vanmiddag even opdraven. Wel ideaal, dat haalt de spanning voor zondag helemaal weg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Mjah, had toch liever knaken verdiend vandaag.
Ik zie dat hij Holleeder alweer ontmoet heeft, kan hij weer bij hem in de kont kruipen voor bescherming.quote:
Die jongen is gewoon een beetje verstrooid en vergeet af en toe zijn wachtwoord. Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is dat leuk? nieuwe accounts maken.
Oh, dan kan dat gebeuren. Ik dacht dat hij het leuk vond.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die jongen is gewoon een beetje verstrooid en vergeet af en toe zijn wachtwoord. Niks mis mee toch?
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...quote:
Ik kan me in ieder geval zo uit het hoofd 2 overwinningen voor Vitesse voor de geest halen (in ieder geval in het eerste eredivisiejaar na hun laatste promotie en ook een paar magere overwinningen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...
Ben ik eindelijk weer een beetje actief op fok! deze week, is iedereen wegquote:
Ik zie een verband.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben ik eindelijk weer een beetje actief op fok! deze week, is iedereen weg.
1-5... klote Vitessequote:Op vrijdag 27 januari 2012 18:00 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ken de historie niet, maar voor mijn gevoel is Vitesse vaak gewoon schietschijf voor PSV...
quote:
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!quote:
Heb gisteren nog wat feyenoorders kapot gemaakt.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!
Ooh ok.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De beste dagen in VBL waren met mij hoor.
Moet je daar doen dan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben vanavond in Ommoord te vinden. Nog 1 zo'n filmpje en ik kom je opzoeken hoor!
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb gisteren nog wat feyenoorders kapot gemaakt.
Oma weer eens een bezoekje brengen. Soms ben ik best een lieve jongen hoorquote:
Insectenspray.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de vuisten als wapen of er een koevoet bij gepakt?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ba dum tssch, maar ok ik zag de grap niet aankomen
Daar heb ik nooit wat mee te maken.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kreeg wel steeds een ban op de beste dagen, dat is wel een verband.
Vindt ik nie kune.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:27 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Lik op de poes wil nog wel eens helpen.
quote:
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Ubertroll man.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf. Hoezo heeft helpmefok een ban btw?
Appelsap.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
Gabon - Marokko of PSV - Vitesse?
11% biertje of vodka?
Hersenbrekers hoor, zo op vrijdagavond.
Jij hebt tenminste nog de keus.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
11% biertje of vodka?
VI. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 19:40 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |